Gözlerimi açtığımda banyonun kapısından ışık geliyordu.Duşun çalıştığını, Pansy'nin sabah rutinini takip ederken kendi kendine mırıldandığını duyabiliyordum.
Yavaşça gözlerimi kırpıştırarak uykunun sisliliğini aklımdan temizledim.İçime sıcak bir his yayıldı, önceki günü hatırlayarak kendi kendime gülümserken göğsüm neredeyse acı verici bir şekilde kasıldı.
Yataktan kalktım ve ayaklarım soğuk ahşap zemine çarptığında ürperdim, bu da moralimi biraz bozdu.Duyulan seslerden dolayı Pansy'nin duştan çıkması pek mümkün değildi bu yüzden hemen giyinip arkama yaslandım.Pansy neredeyse yirmi dakika sonra buharlı banyodan çıktı; koyu renk saçları yanaklarına ve boynuna yapışmıştı.Asasını salladı ve saçlarını benim gözümü kırpamayacağım kadar hızlı kuruttu.
Kısa saçları yüzüne sarkıyordu."Merhaba Violet, nasıl uyudun?"Yatağını hazırlarken sordu.
Ona baktım ve esnedim."Oldukça iyi, açlıktan ölüyorum o yüzden acele et."
Homurdandı ve sanki iyi ruh halimi hissedebiliyormuş gibi gözlerini üzerimde gezdirdi."Bir dakika içinde işim bitecek."Pansy ve ben merdivenlerden aşağı indiğimizde Blaise ve Theo çoktan ortak salona inmişlerdi.Yeşil kravatları boyunlarında gevşekti.
Birlikte Büyük Salon'a doğru yürüdük, Pansy ve Theo iksir notları üzerinde tartışıyorlardı.Theo, ödevini kopyalamasına izin vermesi için Pansy'ye rüşvet vermeye çalışıyordu.
Büyük Salon ağzına kadar aç öğrencilerle doluydu.Baykuşlar açık pencerelerden girip çıkıyor, Gelecek Postası'nın kopyalarını ve aileden gelen mektupları dağıtıyorlardı.Ailemizden bir baykuşun hızla üzerimize gelmesini bekledim ama şansım yaver gitmedi.
Bir an için sarı ya da koyu renk saç görmeyi umarak sürekli etrafıma baktım ama ne Draco ne de Matteo kahvaltıya gelmemiş gibi görünüyordu."Kehanet'e geliyor musun?"Blaise çayını yudumlarken sordu.İnsanca mümkün olduğu sürece Trelawney'den uzak duracağıma dair kafamı salladım.
"Muhtemelen zarar vermek niyetinde değildir" diye mantık yürütmeye çalıştı.
Ona keskin bir bakış attım."Beni fena halde korkuttu, yakın zamanda o sınıfa geri dönmem için bana para ödemen gerekirdi."
"Ne kadar?"Gülerek onu başından savdım.Kuledeki çılgın profesörle randevusuna çıkmadan önce ayağa kalktı.
Pansy kısa bir süre sonra Tarih öğretmeni Profesör Binns hakkında homurdanarak onu takip etti.Theo ve ben, erken kalmamak için Charms'a giden uzun yolu kullanarak ayrılan son kişilerdik.İkimiz de Draco'nun bize katılmayacağını biliyorduk.
"Ben de düşünüyordum ki..." diye başladı Theodore.
"Ne düşünüyorsun"
"Ama dediğim gibi, Noel tatili için hep birlikte bir şeyler yapmak hepimiz için eğlenceli olur diye düşünüyorum."
İki haftalık tatile yalnızca bir ay kalmıştı ama bunu henüz düşünmemiştim.Zamanın bu kadar çabuk geçmesi beni şok etti.
Noel'i evimde aktif olarak kutlamadık.Katılacak tüm akşam yemekleri ve balolar nedeniyle bunun her şeyden çok bir angarya olduğu görülüyordu.Tatili arkadaşlarımla geçirme fikri çok parlaktı."Evet, bunu çok isterim." diye gülümsedim.
Theo sırıttı, halinden memnun görünüyordu.
Daha sonra sınıfa döndük ve Flitwick'e dikkat etmektense Noel için ders planlamasına daha çok vakit ayırdık.
"Babam bütün hafta boyunca insanları içeri ve dışarı sokacak," diye yüzümü buruşturdum. Genellikle isteksiz bir ev sahibesi olmaktan kaçınmak için saklanmaya çalışırdım."Peki ya senin evin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐢𝐫𝐚𝐥𝐬 //𝓜𝓪𝓽𝓽𝓱𝓮𝓸 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮 ✰
Hayran Kurgu"Var olmayan yıldızlara uzanıyordum,kasıtlı umutlardan doğan fantezilere kapılmıştım.Kendimi kaderin yoluna attım çünkü sürüklenmek istiyordum" Sevdiklerimiz adına aptalca şeyler yaparız.Kendimizi sahte sözlere adıyoruz ve sonunda her şeyin yoluna g...