Viskiyi masaya bıraktıktan sonra tam kapıya doğru ilerlerken mia dururmusun bir dakika benimle içermisin konuşmana gerrek yok sadece benimle içsen yeter bana bunun için sana ek parada öderim dedi mianın bu lafını duyan barmen çok isterdim ama işlerim var bu kovulmama neden olabilir diyip dışarı çıktı mia ona sırılsıklam aşık olmuştu ama bir yandan da onunla ilgili hayaller kuruyor du çok şaçma ama onu düşünmeden yapamıyordu normalde hiç böyle bir kız değildir ama bu çocuk onda farklı bir durum uyadırmıştı henüz bakire olan mia kendini sanki özel birini saklıyordu ve bu barmenin o özel kişi olduğunu düşünüyordu sabah uyanır uyanmaz direk bara indi gözleriyle genç yakışıklı barmeni arıyordu şöyle yavaşçana biraz bakındıktan sonra tezgahta duran barmene onun nerde olduğunu sordu bayan o bügün izinli ama izinli olduğu zamanlar hep sahile iner ve biraz deniz havası alır dedikten sonra koşarak sahile indi dün fırtınalar koparken bugün hava 35 dereceydi çok sıcaktı direk bikinisini giyip sahile indi çok kalabalıktı nerdeyse denizi zorr görüyordu burda o barmeni nasıl bulucağını düşünürken gidip bir şezlonga oturdu ve hafifçene uzandı dünün verdiği yorgunluk olsa gerek az birşey kestirdi ve rüya görmeye başladı barmenin ona doğru kalkarmısınız dediğini gördü ve uyandı gerçek olmasını isterken etrafına bakıntı o kalabalık sahil nerdeyse boşalmıştı ilerden ona doğru koşan bir adam gördü ve ona doğru baktı yanılmıyorsa bu o barmendi ona doğru yaklaşırken onun olduğunu anladı ve hafif bir sevinç çığlığı attı ve sonra hiçbirşey olmamış gibi ona doğru gelmesini bekledi bugün şortu ve üstünde tişörtü olmadan oldukça seksi olduğunu farketti ona doğru yaklaştı ve beni aramışsınız bugün bir sorun mu vardı efendim dedi mia hayır hiçbir sorun yok sadece iziinliymişsiniz biraz vakit geçirebiliriz diye düşünmüştüm benim burda tanıdığım başka biri veya konuştuğum başka bir insan yok siz burayı biliyorsunuz diye belki bana burayı gezdirirsiniz diye ummuştum ücreti neyse ödemeyede razıyım dedi barmen güler bir yüzle bende sizinle bunu konuşucaktım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşık arzular
RastgeleSoğuk ama bir yaz günüydü dışarda fırtınalar kopuyor insanlar dışarı çıkamıyordu havaii iilk defa bu kadar soğuk oluyordu tatil yapmak için havaiye gelen turistlerin hepsi geri dönmüştü tek mia journes hariç o da hayatının aşkını bulucağından habe...