Hoşgeldin kamelya Akman

105 6 17
                                    

5 Ekim 2000 Ankara

Soğuk Fırtınalı bir gündü. Ambulans son sürat hastaneye yetişmeye çalışıyordu. Hamile kadının suyu çoktan gelmişti. Hamile kadının acı dolu çığlıkları şiddetli fırtınanın sesini bile bastırıyordu. Trafik o kadar yoğunduki ve yerleri sel götürüyordu. Ambulansın kaymasıyla birlikte karşılarına çıkan arabayla çarpışması bir olmuştu. İnsanlar etraflarında toparlanmışlardı. Orta yaşlarda bir kadın hemen ambulansı aradı ambulans 2 dakika içerisinde gelmişti. Ambulansın içerisinde 5 kişi vardı. Hamile kadın,bebeğin teyzesi,halası,
Hemşireve şoför vardı. Ambulans hastaneye varmıstı. Kadını ameliyata almışlardı aynı zamanda kadına nefes pompalıyolardı. Kadının acı dolu çığlıkları hastane odasında yankılanıyordu. Bebeği çıkarmışlardı, bebeğin nabzına bakıyorlardı. Anne ise çok kan kaybından ölmüştü.
Bebeğin nabzı atıyordu ,atıyordu,evet atıyordu,gerçekten atıyordu bu bir mucizeydi.doktor , kadının gözlerini eliyle kapatmıştı. Doktor kadının ellerini yumruk yaptığını gördü,ellerini hafif bir şekilde açtı. İçinden küçük bir not kağıdı çıktı,not kağıdını açtı ve içinde yazan kelimeleri okumaya başladı. "Eğer bir gün ölürsem lütfen kızımın ismini kamelya koyun " yazıyordu. Kamelya isminin anlamı benliğimi sana veriyorumdu. Saat 04:50 iy di gün batımında doğan minik bir kamelya doğmuştu.

Hoşgeldin Kamelya ..........

5 Ekim 2022 Ankara

Kamelya Akman'ın anlatımından

Bugün her zamanki gibi biri daha ölmüştü artık kimsesizdim. Yetimhaneden çıkalı 4 yıl olmuştu. Annemin kim olduğunu bilmiyordum ,beni doğururken ölmüş.
Babam ben doğduktan bir yıl sonra ölmüştü, Annem,halam,teyzem üçünü aynanda kaybetmenin acısıyla intihar etmişti. 22 yılda tamı tamına yirmi iki ceset bunların içinde benimde ailem vardı.kimsesizdim,ama bu seferki çok farklıydı haberlerde yayınlanmıştı bir kadındı ve ismi" Aylin Ateş " kimdi bu kadın ,ilk defa ailemden olmayan biri ölmüştü. Araştırıcaktım,ailemden kalan parayla 3+1 bir evde yaşıyordum her şeyi lükstü ve banada yetiyor. Sadece ne sevgi nede ailem vardı bu lüks evde. 22 yaşımdayım yetimhanedekiler tarafından hep zorbalık görmüştüm ne aşık oldum,nede birine sevgi duydum.kedimle birlikte yaşıyodum,iyiki kedim var o olmazsa ben nasıl yaşamak için bir amaç bulubilirdimki.Kedimin ismi mia mora,1 yaşında ,gerçi o olmadan önce yaşamak için bir amacım olmasada yaşamaya devam ettim ve halada devam ediyorum. Ama aklımda soru işareti bırakan bir soru vardı.

"Kimdi bu Aylin Ateş"

Gün  batımında açan çiçek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin