Telefon sesiyle tatlı uykum sonlanmıştı.
Bu saatte kim arıyor diye önce saate sonra arayan kişiye bakmıştım saat 20:30 du arayan yabancı bir numaraydı. Saat sekiz buçuk muydu,ne ben o kadar uyumuş muydum sahiden.
Arayan numara ısrarla aramaya devam edince numarayı yanıtlamıştım. "Alo kamelya merhaba ben Efken numaranı Laren den aldım bugün okulun düzenlediği bir balo varmış biliyorum gelmek istemezsin ama bir arkadaş olarak gelmeni çok istiyorum benim balo eşim olur musun" dedi Efken. Evet arayan Efkendi. Hayatımda hiç baloya gitmemiştim tabi balo vb yerlere hiç gitmediğim için bir elbisem bile yoktu,bunu dile getirmekten hiç utanmadığım için " Gelmek isterdim ama ben balo vb bir yere hiç gitmediğim için bir elbisem yok " dedim . Efken " sorun değil otuz dakika sonra kapıya bak, balo saat on birde başlıyor trafiyide ortaya katarsak seni saat on da alıcam şimdiden hazırlanmaya başlasan iyi olur kamelya"dedi. "Ama" demiştimki telefonu suratıma kapatmıştı. Sanırım baloya gitmek zorundaydım. Kapı sahiden dediği gibi otuz dakika sonra çalmıştı saat dokuz buçuktu otuz dakikam vardı,hemen kapıdan içeri aldığım kutunun içerisinde kırmızı bir elbise vardı. Hızlıca üzerimi değiştirip elbiseyi giymiştim, çok makyaj yapmayı sevmediğim için hafif bir makyaj yaptım. Telefon çaldı,arayan Efkendi aramayı cevapladım. "Efendim efken " dedim. "Aşağıya inebilir misin Kamelya" dedi. "Tamam hemen iniyorum" dedim ve telefonu kapattım.
Hemen aşağıya indim, evet arabaya yaslanmış beni inceliyordu. "Çok güzel olmuşsun elbise sana çok yakışmış dedi efken. "Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim. Gerçekten yakışıklı olmuştu, mavi bir takım elbise,lacivert kravatıyla uyumlu olmuştu. Şimdi fark etmiştim efkenin saçları açık kahverengiydi, su yeşili gözleri en açık rengine bürünmüştü.
Arabanın kapısını açmıştı içeri geçtim.
"Teşekkürler" dedim. Arabanın kapısını kapattı oda şoför koltuğuna geçti. Sonra
"Rica ederim " dedi. Bir saat boyunca hiç konuşmamıştık. Ve okulun düzenlendiği baloya varmıştık, efken arabadan inip benim kapımı açmıştı. Konulu bana uzattı ve bende koluna girdim. Balodan içeri girdik herkesin gözü efkenle benim üzerindeydi. Herkes bize bakıyordu,müzisyenler şarkıyı durdurmuş ve bizim olduğumuz tarafa bakıyordu. Sanırım utançlıktan yanaklarım kızarmıştı , efken girdiğim kolunu çekti ve elimi tuttu, çok sıkı tutuyordu. Boş olan masaya doğru ilerlemeye başladık. Sonra birden efken "Dans edelim mi? Diye sordu. "Ben dans etmeyi bilmiyorum "dedim . Çok normaldi evden okula ,okuldan eve gittiğim için pek bir şey bilmiyordum.
"Olsun öğrenmiş olursun " dedi .
"Tamam ama bir seferlik" dedim. Ve koluma girdi yirmi kişinin olduğu dans salonunun ortasında durduk,tam dans edecektik ki müzik bitti. Yırtmıştım arkamı dönüp gideceğim an efken bileğimden tuttu. Ve efkene döndüm anlamsız bakışlar atıyordumki müzik çaldı ama hareketli bir müzik değildi. Bu bir vals müziğiydi. Evgeny grinko
Çalıyordu. Efken ellerini belime , bende kollarımı omzuna atmıştım. Şarkının sözlerine bizimle birlikte dans eden kişiler eşlik ediyordu. Efkende şarkının sözlerini mırıldandı, bende ona eşlik ettim.Daldığı derinden çıktı çöl rüyam
Kalbimin serabı
Bir kader gibi çöktüğü zaman
Bak deliklerimden,sır ağır değil
Çınlayan bir çocukluğun korkularıyla
Bak ,bitti son duamTek başına bir vals bu
Her daim çalmazKaldı gözlerimde bir avuç hayal
Gelmiyor sabahım,geçmiyor zaman
Kaldı gözlerimde bir avuç hayal
Gelmiyor sabahım geçmiyor yaramEfkenle burun burunaydık,biraz daha eyilse dudaklarımız birleşecekti. Efken
" birazdan yapacağım şey için bana kızamazsın değilmi" dedi. Hiçbir şey anlamamıştım "Ne için" diye sordum.
Gözleri dudaklarıma kaydı. Sonra aramızdaki mesafeyi kapatarak dudaklarımızı birleştirdi. O kadar aç öpüyorduki,dayanamayıp bende ona karşılık verdim. Müzik bittiğinde dudaklarımızda ayrıldı .Efkenle yol boyu hiç konuşmadık.beni evime bırakıp gitti iyi akşamlar bile dememişti. Benimde çok uykum olduğu için hemen üzerimi değiştirip yatağıma
Kıvrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün batımında açan çiçek
Fiksi IlmiahBen soğuk,Fırtınalı bir günde açan çiçektim. Ben şiddetli soğuklara rağmen ne kadar çok sarsılsamda ayakta kalmayı başaran kişiydim. Soğuk bir günde doğan bir kızın hikayesi Her yaş gününde biri öldürülen. Her yaş doğum gününde kendi aile üyeleri...