Každé ráno stejné, šla jsem na snídani do jídelny kde už bylo plno hostů .
Prosadila jsem se ke stolu a číšník mi nalil čaj a donesl snídani .
,, Byla to prostitutka motýlku ." Řekl mi otec .
,, Byla to moje kamarádka ."
,, Prostitutka ?"
Zeptal se mě a já jsem mlčela , do jídelny přišla ona ta která měla měsíční kamen .
Můj otec vstal od stolu a ona se usmála , bože můj zná mého tátu .
,, Katherine ." Otec ji políbil hřbet ruky a ona se prosadila k nám ,, Tohle je moje dcera Niai ."
,, Těší mě , jste tak strašně hezká přesně jak říkal váš otec ." Mlčela jsem , byla to upírka to přece táta musel vědět . ,, Dnešní den bude jen náš moje dráha Katherine ." Dívala jsem se na ty dva a mlčela jsem , když jsem dojela snídani zvedla jsem se od stolu a šla jsem z jídelny pryč .
Můj otec a upír , prošla jsem hlavní halou a šla jsem je schodům .,, Lásko ?" Ozval se Klaus , neotočila jsem se a on mě doběhl ,, Váš kamarád zabil mou přítelkyni ."
,, Koho ?"
,, Mary !" Otočila jsem se na něho ,, Ne , má vypnuté emoce ale byl semnou ."
,, Nikdo jiný sní nebyl !"
,, Máš mé slovo že on to nebyl ." Zavrtěla jsem hlavou a Klaus se koukl kolem sebe ,, Máš co chci ?"
,, Ne , ale dneska Katherine a můj otec jedou na celý den pryč . Pokoj bude prázdný a tak to ukradnu ."
,, Půjdu s tebou ."
,, Dobře , za hodinu u pokoje 78 ."
,, Dobře ." Kývla jsem hlavou a chtěla jsem odejít , Klaus mě ale chytl za zápěstí a já se na něho opět otočila .
,, Musíš se jistit lásko ." Podal mi malou ampulku kde byla jeho krev ,, Anglie je nebezpečná ."
,, Ano protože je to tady sami upír ." Vzala jsem si od něho tu ampulku a šla jsem pryč .V pokoji jsem se převlékla vzala jsem si kratší šaty nad kolena to kdybych musela utíkat a šla jsem k pokoji 78 .
Klaus už tam na mě čekal ,, Mám vyrazit dveře ?" Zeptal se ,, Ne ! Mám klíč , zapomínáte že hotel patří mému otci ."
Odemkla jsem pokoj a vešla jsem dovnitř , Klaus hned za mnou a zavřel dveře .
V pokoji byl nepořádek , všude šaty a boty . Rozhlédla jsem se po pokoji ,, Na nic nesahejte ." Řekla jsem Klausovi a začala jsem se koukat opět po pokoji , šperkovnice byla špatně zavřena . Otevřela jsem ji a tam bylo několik drahých šperků které jsem stačila do kapsy . ,, Okradeš ji ?"
,, No a .." Pokročila jsem ramena , koukala jsem se po pokoji dál a šla jsem k sejfu ,, Bude to tady ale neznáme heslo ." Klaus došel ke mě a dal do toho sejfu pěsti a ten se otevřel ,, Impozantní pane Mikaelson ." Otočila jsem na něho hlavu a on se usmál , otevřela jsem sejf do kořán a ten kus toho kamene byl tam , Klaus si ho vzal a dal do kapsy ,, Moje peníze ." Natáhla jsem na něho ruku ,, Proč chceš tak moc pryč ?" vytáhl obálku z kapsy ,, Jak jsem řekla to není vaše věc ."
,, To máš pravdu ." Vzala jsem si obálku a přepočítala peníze ,, Dobře ." Šla jsem z pokoje pryč , otevřela jsem dveře a slyšela jsem svého otce a Katherine , opět jsem zalezla do pokoje a zamkla pokoj ,, Ještě neodjeli jdou jsem ." Začala jsem být nervózní , Klaus mě chytl za paži a vedl k oknu ,, Co to děláte ?!"
,, Musíme pryč, nerad bych aby mě viděla ."
,, Ale je to dvacet pater ."
,, Tak se mě drž broučku ." Dal mi ruce kolem jeho krku a přitiskl si mě na sebe , otevřel okno a skočil semnou ven . snažila jsem se nekřičet , jen jsem cítila jak jsme dopadli na zem a byli jsme pryč od hotelu .
Pustil mě až na náměstí , motala se mi hlava . ,, Proč jste potřeboval ten kámen ."
,, Na zlomeni kletby ."
,, Jaké ?"
,, Měsíce a slunce ." Nadechla jsem se a Klaus si mě prohlížel ,, Já jsem ti odpověděl a teď ty mě ." No jasně vždy něco za něco ,, Proč chceš odejít z Anglie ??"
,, Chci začít jinak a někde jinde." Dívala jsem se na něho a on se usmál ,, Proto kradeš, však tvůj otec by ti peníze dal ."
,, To je jedno ."
,, Dobře , děkuji ti Niai za tvou pomoct ." Chytl mou ruku a políbil mě na hřbet dlaně ,, Bylo mi cti vás poznat pane Mikaelson ." Klaus udělal krok ke mě a políbil mě na rty , z ničeno nic , nečekaně . Stála jsem tam jak solný sloup a on se usmál a prostě odešel .To bylo naposledy co jsem Klause viděla , když jsem se vrátila zpět do hotelu všude byla policie a koroner .
Nechápala jsem co se děje , na nosítkách nesli mrtvé tělo .
Jediné čeho jsem si všimla byl prsten torzo mrtvého muže , byl to prsten mého otce . Katherine jako by zmizela a sní i věci které měla v pokoji . Stefan Salvatore byl taky pryč a to i jeho věci . Jak odešel Stefan a Klaus vraždy v Anglii utichly .Byla jsem sama, ležela jsem ve svém pokoji a koukala jsem se na lahvičku s krvi co mi dal Klaus , otevřela jsem ji a vypila . Jak tohle funguje jako když vám někdo ublíží budete žít ?
Otevřela jsem okno v mém pokoji a skočila dolu , omyl Niai .
Měla jsem si zjistit víc o tom jak tohle funguje .Věcný život upíra , věcný život který jsem si nevybrala .
Pár měsíců bylo šílených uhasit ten hlad , nevěděla jsem co mám dělat .
Učit se od cizích upírů mi moc nedávalo , ale jsem přece dcera rozparovače , ano tak pojmenovali mého otce aniž by si zjistili jestli ty ženy zabil on ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampireNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️