,, Nechápu proč jsi jako Klaus mysli že zrovna tobě pomůžu ." Řekla mi Caroline a zavrtěla hlavou , nějak jsem ji nevnímala a měla jsem v hlavě jen Klause , ten strach v jeho očích tu beznaděj .
,, V nímáš mě vůbec !"
,, Ano , promiň ." Podívala jsem se na Caroline ,, Ach bože , co stalo ? Moc mi toho neřekl ."
,, Můj hotel hořel , chtěla jsem zachránit zvířata v zahradě ale ... Mikael .."
,, Je tam Mikael ?!"
,, Ano ." Kývla jsem rychle hlavou , Caroline se nadechla a podívala se na Stefana a pak na černovlasého muže co s nimi byl ,, Můžeš být u nás Niai ." Řekl mi Stefan a posadil se vedle mě na gauč ,, Dokud Klaus nepřijde ." Chytl mě za ruku a pak mě obejmul ,, Strašně se o něho bojím ."
,, Pcha Klause nic nezabije ." Řekl mi ten černovlasý muž ,, To je Damon můj bratr ." Řekl mi Stefan , podívala jsem se na něho a on se usmál ,, Damon Salvatore ." Zazubil se , Caroline mi podala svůj telefon ,, Zavolej mu že jsi ok , ale máš na to jen pár minut . Nechci nic riskovat ." Řekla mi , vzala jsem si její telefon a šla jsem ven .
Vytočila jsem jeho číslo a telefon jsem si dala k uchu , chvíli to zvonilo než to zvedl ,, Už je na místě ?" Řekl Klaus hned jak to zvedl ,, Ano jsem ." Odpověděla jsem a bylo ticho , slyšela jsem jak vydechl ,, Nic mi není ."
,, Jsou na tebe hodni ?"
,, Ano ."
,, Dobře ."
,, Jsi v pořádku ?"
,, Ano , nic mi není , už je tady Davina a Hayley . Freya mi říkala že s tebou mluvila . Máš na ruce symbol který za pár dní zmizí a ty půjdeš dál , opustíš Mystic Falls . Evropa bude ideální místo ."
,, Ne !"
,, Niai tohle není prosba ale .."
,, Já vím rozkaz ." Klaus zmkl ,, Ale já do Evropy nepůjdu zůstanu tady , dokážu se bránit ."
,, Ty neznáš Mikaela ."
,, Nebojím se ."
,, Já vím že ne , ale já ano ."
,, Nic se mi nestane , každý den ti budu volat z jiného čísla ."
,, Nedělej mi to těší , myslím jen na tebe jestli jsi v pořádku a to mě brzdí ho najít a zabit ."
,, Dobře , budu tedy jako bych neexistovala a až bude čas najdeš si mě ."
,, Není snadné zmizet ."
,, Pro mě ano , učila mě Freya ."
,, Nejsi čarodějka ale upír ."
,, Víš proč světlušky ?"
,, Co ?"
,, Ve dne je nevidíš ale v noci ano , pochopíš . Ve tvém pokoji je malá krabička kde je jedna světluška . Až bude po všem půst jí a ona ti ukáže kde jsem."
,, Tak snadné to je ?"
,, Miluju tě Klausi ."
,, A já tebe , nesmí se ti nic stát ." Zavěsila jsem a otočila jsem se na Caroline , podala jsem ji telefon a ona si ho vzala . ,, Miluju tě to mi neřekl ." Koukala se na mě ,, Omlouvám se že jsi to musela slyšet ."
,, Kam půjdeš ?"
,, Nevím ale ..." Nadechla jsem se ,, Nevím ale budu ok ." Caroline se na mě dívala a já jsem se jen usmála a zmizela jsem od domu Salvatore ......... Klaus ..........
Jak Niai zavěsila prošel jsem cely můj pokoj a našel jsem dřevěnou krabičku . Světlo z ní se snažilo dostat ven , opět jsem ji schoval a šel jsem dolu za ostatními . Byla tam Davina , Hayley , Freya , Marcel , Kol a Elijah .
,, Fin se bude snažit dostat jsem i naši matku ." Řekla Freya ,, Úžasné ." Zavrtěl hlavou Kol ,, Je tady ještě někdo , vím že ho nemáš rád ale muže nám pomoct ." Freya se podívala k bráně a do mého domu vešel Lucius , vztek ve mě byl na maximum a chtěl jsem Freye ublížit když jsem viděl toho imbecila .
,, Klausi ." Řekl mi Lucius , mlčel jsem a podíval jsem se na Freyu ,, Mikael zmizel z města ." Řekl Lucius ,, Jak to víš ?" Zeptal se Elijah ,, Stopuje mladou ženu , vím jen to že sní má pryč nevyřízené úcty .."
,, Niai .." Koukla se na mě Rebekah ,, Zná Mikaela ?" Podíval jsem se na Freyu ,, Říkala jsem mu o ní ." Freya se koukla provinile do země ,, Kdysi se sním setkala a sehrála mu kolik z bílého dubu , pak jsem ho poslala na par let mimo téhle svět . Vybrala jsem si Niai protože si vždy vzala co chtěla a tohle byl špatný tah . Moc mě to mrzí ."
,, Ona je sama a ty za všechno můžeš , Mikael musel tušit že ji pošlu pryč . " Začínal jsem panikařit .
,, V pokoji mi nechala krabičku ve které je prý světluška a když ji budu chtít najít mám ji pustit ." Freya se na mě rychle podívala ,, Jsou očarované ."
,, Proč světlušky ?" Zeptala se Rebekah ,, Ve dne je nevidíš a v noci ano ." Řekli jsme s Freyou společně ,, Noc je její přítel a den nepřítel ." Dívala se na nás Freya ,, Niai má kolik schovaný ale ani ja nevím kde neřekla mi to , je to poslední kolik a když ji Mikael najde ...Tak ..."
,, Zabije ji protože ten kolik chce ." Díval jsem se na Freyu ,, Jestli se ještě vrátí naše matka zabiju nás všechny ." Řekl Elijah a já kývl hlavou ,, Kol a Davina najdou Fina , Hayley a Elijah vystupují Mikaela . Já nejdu Niai a ty Freyo se modlí aby byla živá ." Šel jsem opět do pokoje ,, Mrzí mě to .."
,, Měla by jsi mlčet a přemýšlet jak nás zachránit ." Slyšel jsem Rebekah jak byla naštvaná , zavřel jsem se v pokoji a nezbývalo mi nic jiného než Niai věřit že to zvládne , otevřel jsem tu krabičku a světluška vyletěla ven z té krabičky , poletovala jsem a tam a pak vyletěla ven a já běžel hned za ní ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampireNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️