,, Buď na sebe opatrná ." Díval se na mě Klaus když jsem si dávala lesk na rty ,, I když ... No ... Myslím že ho okouzlíš už tím jak si oblečená ." Usmála jsem se a podívala jsem se na něho ,, Líbím se ti ?"
,, Ano , jsi krásná ."
,, Fajn tak to zapůsobí i na něho ." Prohrábla jsem si prsty vlasy a šla jsem pryč .Když jsem se dostala do domu Klause stála jsem na nádvoří a Marcel šel po schodech dolů .
,, Vítám tě tady dráha Niai ." Došel ke mě a políbil mě na tvář ..
,, Myslela jsem že budu mluvit s pánem města ."
,, Však mluvíš ."
,, Jazyky ve městě říkají něco jiného ."
Marcel mě vedl do knihovny , prosadila jsem se a on mi nalil whisky . Podal mi ji a já jsem si k ní přičichla, znala jsem tohle vůni bylo tam uspávadlo . Položila jsem skleničku na stůl a dívala jsem se na Marcela ,, Děkuji že jsi mi dovolil otevřít hotel ve tvém městě ."
,, Hotel je velkolepý ."
,, Děkuji ."
,, Tak jako ty , každý muž po tobě šílí a já nejsem výjimkou ." Pousmála jsem se ,, Chtěl bych být u otevření a aby každý věděl že město patří mě ."
,, Dobře ."
,, A aby jsi mi ty dělala společnost ." Nadechla jsem se a opět jsem jen přikývla .
,, Doufám že to nebude jediný večer co budeme spolu ."
,, Také doufám ." Chtěla jsem se napít ale Marcel mi tu skleničku vzal , mám jeho důvěru .
,, Špatná Whisky ." Přišla mi zprava na telefon , usmála jsem se a vstala jsem ,, Pozvánky pošlu Marcely ."
,, Dobrá ." Natáhl se ke mě a políbil mě na krk , pomalí jsem se odtáhla a Marcel mě doprovodil k bráně .Musela jsem rychle odejít , jak jsem se dostala do hotelu tak Klaus šel hned za mnou ,, Niai ."
,, Teď ne ." Zavrtěla jsem hlavou ,, Udělal ti něco ?"
,, Ne , ale políbil mě na krk a ... " Zavřela jsem oči a vydechla jsem ,, To nic .. Chce být při otevření hotelu tady a taky abych všem řekla že je novým pojem města . Po svém boku chce mít mě a ne jen u otevření hotelu ."
,, Ten idiot , pojď jsem ." Zavrtěla jsem hlavou že ne ,, Ublížili ti ?" Mlčela jsem a usmála se ,, Je to dávno a moje věc Klausi ." Klaus přikývl a já jsem šla do svého pokoje.........Klaus ............
Večer jsem chodil jsem a tam po svém pokoji , pořad mi zvonil telefon , volala mi Caroline .
Marcel se musel zbláznit, chce moje město ale to nikdy nedovolím .
Někdo zaklepal na dveře , musí to být Niai . Šel jsem rychle otevřít ale byl to Elijah .
Vešel do mého pokoje a já zavřel dveře ,, Marcel chce všechno a nemá nic ." Řekl mi Elijah a posadil se do křesla ,, Hotel se otevře za tři dni , říkala mi to Niai . Personál začne už zítra všechno připravovat ."
,, To ti taky řekla ?" Zeptal jsem se ,, Ano ." Mlčel jsem a Elijah pozvedl obočí ,, Nikdy jsi o ní nemluvil ."
,, Zapomněl jsem na ni , bylo ji dvacet když jsem ji poznal . "
,, A ?"
,, Co a ? Šlo jen o obchod ."
,, Chováš se k ní hezky ."
,, Pomohla mi, když jsem tenkrát odešel políbil jsem ji ." Zasmál jsem se ,, Je krásná ."
,, To ano je to moc pěkná žena ." kývl Elijah hlavou ,, Pořad mi vola Caroline , chtěl bych si ale teď popovídat s Niai ."
,,Tak běž , nějak Caroline vysvětlím že teď sní nemůžeš mluvit ."Možná semnou nebude chtít mluvit byla nervózní .
Zaklepal jsem na její dveře a rozhlédl jsem se po chodbě , ona po chvíli otevřela a zmateně se na mě dívala ,, Děje se něco ?"
,, Promluvíme si ?" Niai odstoupila od dveří a pustila mě do svého pokoje . Zavřela dveře a dívala se na mě .
,, Tak mluv ."
,, Chtěla jsi odpovědi , jsem tady ."
,, Jsem unavená ."
,, Jsi upír nejsi unavená ."
,, Psychicky Klausi ." Šla k pohovce a posadila se na ni , měla na sobě průsvitný župan saténový a tak byla vidět její bílá saténová noční košile. Soustředit se na to co říká bylo těžké .
,, Kdo zabil Mary ?"
,, To byla ta prostitutka ?"
,, Ano ."
,, Nevím , Stefan byl tenkrát semnou ."
,, Svedli to na mého otce , víš jakou mu dali přezdívku , rozparovač !"
,, To mě mrzí ."
,, Musela jsem se ukrývat a život upíra mi moc nepomohl ." Posadil jsem se vedle ni a ona se ke mě otočila tělem .
,, Marcel mi dal do pití prášky na spaní , jistím se každý drink si nejdřív ověřím ."
,, Proč by to dělal ?"
,, Já nevím , až otevřou hotel nebude stát vedle mě on ale ty , bude to pro něho šok ."
,, Musíme mít plán ."
,, Ty na něco přijdeš jsi přece Klaus ." Chytla mě za ruku , usmál jsem se a kývl jsem hlavou . ,, Nemusíš se bát Niai ."
,, Nebojím ."
Díval jsem se na ni a ona pustila mojí ruku , kousla se nervózně do spodního rtu a pak na sucho polkla .
,, Jestli je to všechno šla bych spát ."
,, Ano jistě ." Vstal jsem a Niai se usmála ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampireNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️