,, Jak že tady není , kdy odešla ?" Díval jsem se na Caroline ,, Je to pár dni ."
,, Kam šla ??!"
,, To já nevím , prostě mi vrátila telefon a odešla ."
Zavřel jsem oči a nadechl jsem se ,,Klausi ona bude v pohodě ."
,, Nebude , hledá jí Mikael má totiž bílý kolik . "
,, Tak že je možné že je mrt....." Nenechal jsem to Caroline do říct .
,, Mlč! Ne ." Tohle jsem nechtěl slyšet .
,, Co když to tak ale je ?!"
,, Jestli ano tak .." poklepal jsem si ukazováčkem o rty ,, Tak zabiju všechny co jsou tady , tak že se modlí aby žila ." Otočil jsem se a odešel jsem pryč .
Rozhlédl jsem se kolem sebe a světluška co ji měla najít byla u mě . Tak že Niai nemůže být daleko , jenom že je den a já ji nenajdu to mi bylo jasné ..........Niai ..........
Chata hluboko v lese , nikdo tam nebyl a vypadala opuštěně .
Nikdo by tady nehledal a proč taky , rozdělala jsem si v krbu oheň a staré nastavení přitáhla k ohni . Venku byla zima a pršelo , měla jsem hlad tři dni už jsem nejedla .
Bála jsem se a sama jsem nevěděla čeho , musím počkat a pak se nějak dostat do města a nebo aspoň do nemocnice a sehnat krev .
Začalo se stmívat lehla jsem si a koukala jsem se do toho ohně , všude bylo ticho a já zavřela oči ........Klaus .......
,, Ne Elijahu nenašel jsem ji , ale musí být blízko ." Šel jsem po náměstí ,, Jak to víš ?" Zeptal se mě Elijah , vydechnul jsem unaveně ,, Prostě to vím , bojím se o ní ."
,, Mikaela stopa končí v Mystic Falls , je tam někde Klausi , za pár dní se uvidíme ."
,, Buď opatrný Elijahu ." Zavěsil jsem telefon .Rozhlédl jsem se kolem sebe a zamířil jsem do Grilu , začalo se pomalu rozednívat .,, V nemocnici někdo prý vzal hodně krve ."
,, Jak jako ?"
,, No transfuze ." Poslouchal jsem dva opilce u baru .
,, Na kamerovém systému viděli ženu ." Pousmál jsem se ,, Proč by ženská potřebovala krev ."
,, Taky nevím ."
Hodil jsem peníze na stůl a šel jsem pryč .......Niai ......
Krev konečně , všech sedm pytlíků jsem vypila , uhasila jsem oheň a věděla jsem že budu muset pokračovat .
Vyšla jsem z chaty a šla jsem hlouběji do lesa , ani nevím jak dlouho jsem šla a nebo kde jsem . Zastavila jsem se a slyšela jsem něčí kroky , okamžitě jsem skočila nahoru na strom a vyšplhala jsem se víc nahoru . Přeskočila jsem na druhý strom a pak další a další , seskočila jsem opět dolů a rychle jsem běžela pryč , byl to stoprocentně upír .
Chtěla jsem zas utíkat ale vůně toho upíra mi to nedovolila . Udělala jsem krok dozadu a myslela jsem že jsem narazila do stromu , rychle jsem se otočila ,, Ahoj princezno ."
,, Co tady děláš ?!"
,, Co bys řekla ." Srdce mi bylo jako o závod , jako by mi mělo vyskočit z hrudi ,, Povídá se že jsi v maléru ."
Mlčela jsem a dívala jsem se na něho ,, A kdo jiný než princ tě muže zachránit ."
,, Tristane .."
,, Ale taky se říká že jsi dala přednost hybridovi ."
,, Ano ."
,, To se nebude mé sestře líbit a vlastně ani Mikaelovi ."
Začala jsem couvat a někdo mě praštil zezadu do hlavy , spadla jsem na zem a otočila jsem se na záda ,, Myslíš že bude Klaus nadávat ?" Zeptala se Aurora ,, Myslím že ano ." Odpověděl ji Tristan , snažila jsem se zvednout ale Aurora mi dala další ránu do hlavy , chytla mě za rameni a otočila na záda .
,, Co na tobě vidí ."
,, Umím to v posteli ." Jak jsem tohle řekla dostala jsem ránu do obličeje a přede mnou se udělala tma . Radši budu mimo než abych ji měla poslouchat ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampirNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️