Hotel v Praze se zajel rychle , hotel Motýlí křídla . Byla jsem v zahradě a kontrolovala jsem osvětlení .
,, Každý hotel má zimní zahradu ?" Zeptal se mě Klaus ,, Ano, proto jsem každý jezdí . Večer vylétají světlušky , můžeš je chytit ale zas pustit ."
,, Proč světlušky ?"
,, Jsou krásné ." Světla se ztlumila a poslíček začal zapalovat louče , zahrada se začala probouzet . Netopýři začali poletovat a lovili drobný hmyz ,, Však ty netopýři ty světlušky uloví ."
,, Ne, naučili se spolu žít ." Chytla jsem ho za ruku a kývla jsem na poslíčka , ten otevřel dveře ,, Ne ještě ne !" Řekl Klaus a poslíček ty dveře zavřel ,, můžete jít taky ." On kývl hlavou a odešel ,, Co to děláš Klausi ?!"
,, Jsme tady poslední den, tak že ." Chytil mě za boky a pozpátku mě vedl hlouběji do té zahrady ,, Tak že co ?" Usmála jsem se ,, V New Orleans už na sebe nebudeme mít tolik času to víš ." Políbil mě na rty ,, Kdo ví kdy se uvidíme ." Políbil mě znova ,, Možná si najdu na osamocené noci někoho jiného ." Pokrčila jsem ramena , Klaus se zamračil. ,, To ho budu muset zabit a tebe uvěznit ve svém domě ."
,, To zní dobře ." Klaus se začal smát , dala jsem si ruce kolem jeho krku . ,, Budeš tam mít Caroline ."
,, Ne, řekl jsem ji aby odjela." Mlčela jsem a on mě chytl za bradu ,, Niai všechno bude v pořádku slibuji, budeš ve městě máš tam hotel a když budeš muset odjed prostě pojedu s tebou . Moje město je teď i tvoje , máš mou ochranu máš mě ."
Usmála jsem se a hladila jsem ho po tváři , on mě políbil do dlaně a pak mě obejmul ....... Klaus ........
Asi jsem vážně potřeboval ženu jako je ona , nezávislá , svá , dokonalá .
Když jsme byli v New Orleans Niai měla své starosti a já zas ty své , proto když jsme se potkali večer v jejím hotelu bylo to jako bychom se neviděli měsíce . Neměl jsem ji pořad u sebe a ona mě taky ne , bylo to pořad nové .Byl jsem ve svém domě a čekal jsem na Niai dneska měla spát u mě , poprvé . Byl jsem nervózní , koukl jsem se na telefon a bylo už skoro deset večer a ona nikde .
,, Možná nepřijde ." Řekl škodolibě Kol, mlčel jsem a nalil jsem si whisky ,, Třeba si řekla že nejsi nic extra ." Teď se ke Kolovi přidala Rebekah ,, Nechte ho na pokoji ." Odložil knihu Elijah a koukl se k bráně , kopl jsem do sebe toho panáka whisky a kolem mě začali poletovat dvě světlušky , usmál jsem se a sledoval jsem je , letěli přímo k mému pokoji ,, Je tady ." Položil jsem tu skleničku a šel jsem rychle nahoru , světlušky se zastavili u mých dveřích a pak odletěli pryč . Otevřel jsem dveře a Niai stála u mé postele a měla na sobě uniformu uklízečky , začal jsem se smát a vešel jsem do pokoje ,, Říkal jsi že se ti to líbí ."
,, To jsem říkal ale nenapadlo mě že využiješ situace ." Zavřel jsem dveře a šel jsem k ní , ona se přede mnou otočila kolem dokola abych si jí prohlédl , kousl jsem se do spodního rtu a pozvedl jsem obočí , bože byla k sežrání .
,, Co by můj pán rád?? ."
,, Och bohové ." Udělal jsem že se mi podlomili kolena a Niai se zasmála , Rukama jsem ji zajel pod tu sukni přímo na zadek a pořádně jsem ji ho stiskl .
,, Nechci předehru chci tě hned v sobě ." Sjela mi ukazováčkem po rtech a otočila se ke mě zády , plácl jsem ji po zadku a začal jsem si rozepínat pásek od kalhot .
Niai se ale narovnala v zádech a otočila se zas ke mě , nadechl jsem se ale ona mi přiložila dlaň ke rtům .
,, Slyšíš to ?" Šeptala, zaposlouchal jsem se a slyšel jsem hlas mého mrtvého bratra ...
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampirNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️