,, Nenechám si nadávat od upírky která sotva prošla proměnou !! Nejsem pro ni žádná anglická štětka!" Říkala mi Niai do telefonu ,, Promluvím sní a ona se ti omluví ."
,, Srovnej si ji Klausi jinak ji ublížím a myslím to vážně ! "
,, Niai nebude se to opakovat slibuji ."
,, V to doufám .."
,, Caroline žárlí , dobře ví že se mi líbíš ."
,, To mě nezajímá."
,, Proč se tak chováš ?"
,, Dostaneš co chceš a beztak ji nikdy neopustíš, tak to je ."
Zavěsila mi telefon , nadechl jsem se a položil jsem mobil na stolek .,, Caroline !!" Křikl jsem a snažil jsem se aspoň trochu uklidnit ,, Ano ?" Vešla do knihovny ,, Prý si dneska mluvila s Niai , všechno mi řekla . Omluvíš se ji ."
,, Co ?! Ne !"
,, Řekl jsem že se omluvíš !! " Ukázal jsem na dveře aby odešla . ,, Proč ona ? Co se mezi námi stalo !!"
,, Proč ona, já nevím ! Je jiná ."
,, Jaká ?!" Křikla na mě ,, Lepší !!" Křikl jsem na ni ,, Je lepší .." Zopakoval jsem to pro sebe , podíval jsem se na Caroline a ona se nadechla a beze slova odešla pryč . Chytil jsem se za čelo a kopl jsem do sebe panáka whisky , jsem idiot který si všechno píšete kvůli ženě co o mě nestojí .Vzal jsem do ruky opět telefon a díval jsem se na číslo Niai , neměl jsem ale odvahu ji zavolat .
Zvedl jsem se a šel jsem se omluvit Caroline , trvalo mi cely den než mi odpustila ale věděl jsem jaký na ni mám vliv a stejnak polevila .
Večer se šla omluvit Niai a já šel sní .Niai byla v zimní zahradě kde svítili pochodně , všude bylo plno kytek , bylo tam i několik lidi a Niai si přiložila ukazováček na rty a podívala se na ostatní lidi v zahradě . Díval jsem se na ni a najednou se kolem ní začalo objevovat několik set světlušek .
,, Můžete světlušky chytit ale prosím opatrně , opět je pak půste jsou to malé stvoření ." Usmála se a všimla si mě a Caroline , opustila hlouček lidí a šla za námi ,, Tady nemáte být ." Vedla nás pryč ,, Caroline se přišla omluvit ."
,, To není nutné ." Dovedla nás do hlavní haly ,, Niai mrzí mě co jsem řekla ."
,, Dobře ... Odpuštěno ." Dívala se na Caroline ,, Proč nás nutíš odejít ?" Rozhlédl jsem se kolem ,, Nechci problémy, a ty jsi problém můj ." Řekla to otevřeně před Caroline ,, Jak tvůj problém ?" Nechápal jsem ,, Slíbil jsem ti ochranu ."
,, Mám tě v hlavě a řekla jsem to i Caroline , ale nechci a nebudu dělat nic co ji by mělo ublížit ."
,,
,, Máš mě v hlavě ?" Díval jsem se na Niai , ona kývla hlavou a Caroline mě hned chytla za paži ,, Jdeme , řekla co cítí a nechce to !"
,, Jak dlouho mě máš v hlavě Niai ?!"
,, Ode dne co jsi se objevil v Anglii ." Zavrtěla hlavou ,, Ale jak jsem řekla , je to můj problém a já Caroline rozhodně neublížím . Opustím město , hotel tady už mám a teď je čas začít jinde ."
Díval jsem se na ni a nedokázal jsem nějak skrývat radost a pořad jsem měl v hlavě to co řekla , Caroline mě táhla pryč a já jsem se dál koukal na Niai. Ona se ale otočila a šla zpět do zahrady kde byli ti lidé ..........Niai ..........
Doufám že teď už dá pokoj a to oba dva , opět jsem vešla do zahrady a všichni tam opatrně chytali světlušky .
Prosadila jsem se na lavičku a nadechla jsem se , musím pryč zpět do Anglie .
Lidé po několika minutách začali odcházet a světlušky si tančili v kytkách.Caroline ho měla jako první a tím pádem patří Klaus jí , vstala jsem z lavice a šla jsem po zahradě . Kontrolovala jsem jestli je všechno v pořádku a asi bylo .
Třikrát jsem tleskla a světlušky se rozutekli , sfoukla jsem poslední louč s ohněm a odešla jsem ze zahrady do svého pokoje .
Musím si ho vymazat z hlavy tak jako všechno ...
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampireNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️