,, Stávej ty anglická čubko !!" Kopla do mě Aurora , otevřela jsem oči a všechno mě bolelo :
,, Co to je ..." Řekla jsem potichu a snažila jsem se vzpamatovat ,, To mu se říká lidskost , dlouho nepoznaná a možná i zapomenuta ." Zasmála se Aurora . Vzala nůž a řízla mě do ruky , sykla jsem a rána se ale nehojila . ,, Poděkuji Silavovi ."
,, Co jsi to udělala ?"
,, Dostala jsi lék a funguje ."
,, Můžeš mě zabit .."
,, Ano ."
,, Až se to dozví Klaus .."
,, Tak co ? Jsi jako každá , užije si a pak tě opustí . On a Caroline to byla taky láska na kterou čekal tak dlouho a přišla jsi ty . Teď se mu vrátí jeho stará láska ." Dívala jsem se na ni a mlčela jsem ,, A jak si myslíš že dopadneš ty .."
,, Lip než ty ." Zavrtěla jsem hlavou a musela jsem rychle něco vymyslet .
,, Kde se v tobě bere ta naděje ." Už jsem sní nechtěla mluvit , Aurora se sebrala a šla pryč z pokoje . Rychle jsem šla k oknu ale bylo zamčené .
Šla jsem ke dveřím a vzala za kliku , ale nějak nevím co jsem čekala jako že bude odemčeno .
,, Sakra ." Řekla jsem potichu a šla jsem opět k oknu , vzala jsem židli a prohodila jsem ji tím oknem . Sklo popadalo na zem a já prostě skočila dolů , dopadla jsem na zem a cítila jsem jak se mi zlomili dvě žebra , musela jsem se rychle dostat pryč .
Myslela jsem že budeme někde kde nebudou lidé ale město vážně .
Snažila jsem se zvednout , držela jsem se za hrudník a utíkat jsem nemohla ,, Pomoooct !!!" Nikdo se neozval ,, Ty malá čubko!!" Křikl Tristan zastavila jsem se a otočila se k němu ,, Tristane prosím .." Ale on se zastavil a koukal se směrem za mě , otočila jsem se a Elijah mě rychle chytl kolem pasu ,, Můj bože ." Přitiskla jsem se k němu a on si mě vyloženě schoval do náruče .
,, Jsi člověk ." Pošeptal ,, Oni zabijí ."
,, Ne .." Chytla mě za ruku cizí žena a usmála se ,, Nebuj se ." Udělala jsem krok k ní a ona mě rychle dostala pryč .Asi jsem musela omdlít, probudila jsem se v Klausově posteli a moje tělo bylo zahojené.
Rychle jsem se posadila a byla jsem v New Orleans , otevřeli se dveře a do pokoje vešel Klaus ,, Jsi vzhůru ." Usmál se a venku svítilo sluníčko , hudba hrála z venku a všechno se zdálo tak dokonale ,, Tohle je magie že ano ?"
,, Omdlela jsi a žebro ti porušilo plíce ."
,, Jsem mrtvá ?" Řekla jsem vystrašeně ,, Ne .. Ale ... Jsme tady spolu a to je hlavní ."
,, Co se stalo ?!" Vstala jsem z postele ,, Niai Freya ti pomůže ale .."
,, Ne !! Co se stalo ?!"
,, Moje krev na tvé rány nepůsobila a tak tě Freya dočasně uvedla do komatu ."
,, Umírám .." Klaus mlčel a jen se na mě díval ,, Udělali ze mě člověka a tvoje krev na mě nepůsobí ."
,, Všechno se napraví ." Posadila jsem se a mlčela jsem , co to semnou udělali ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampirosNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️