Tři dni jsem Niai neviděl byla uražená a asi právem , čekal jsem na ni v jejím hotelu už přes půl hodiny .
,, Pane Mikaelson .." Šla zamnou recepční ,, Neříkejte mi že nemá čas !"
,, Je mi to líto ." Recepční se koukla kolem sebe a pak na mě ,, Běžte se podívat do zahrady je tam teď málo lidi ."
,, Já nechci do zahrady chci mluvit s Niai ." Recepční si odkašlala ,, Zahrada .."
,, Och ... Aha ... Dobře .. Děkuji ." Jsem idiot , otočil jsem se a šel jsem do zahrady , bylo tam plno světla . Vážně tam bylo málo lidí , rozhlédl jsem se kolem sebe a Niai seděla na lavičce a četla jsi , sem jsem hned za ní .
Když mě viděla naštvaně se na mě podívala ,, Ty nemáš čas , knížka je asi důležitější ."
,, Přesně tak !"
,, Rebekah se ti omluví bylo to .."
,, Ne , já nechci aby se mi omlouvala tvá sestra ."
,, Dobře ." Moc jsem tedy nechápal proč je naštvaná když nechce aby se ji Rebekah omluvila ,, Omluv se ty !"
,, Já ?"
,, Ano !"
,, Ale já jsem nic neudělal ."
,, Omluv se za svou sestru ."
Svráštil jsem obočí a ,, Když se omluvím všechno bude jako dřív ?"
,, Možná ."
,, Dobře tedy , omlouvám se ti .." Klekl jsem si před ní a těch pár lidi se na nás dívalo ,, Omlouvám se má paní ." Sklopil jsem hlavu a díval jsem se do země ,, Tvá omluva je přijata i když mě teď těší že přede mnou klečíš ." Podíval jsem se na Niai ,, Příště budeš klečet ty a nebo víš co ..Ne ,budeš příště na všech čtyřech ." Jak jsem tohle řekl ona s červenala a nervózně se koukla kolem sebe ,, Přestaň ." Řekla potichu , vstal jsem a posadil jsem se vedle ni na lavičku .
,, Rebekah byla naštvaná a odnesla jsi to ty , vynadal jsem ji ." Niai mlčela a dívala se na mě ,, Chyběla jsi mi ."
,, Myslela jsem že Freya je přítelkyně ."
,, Ne , nemůžeš věřit nikomu ."
,, Tobě mužů ?"
,, Jako já tobě , my dva si věřit musíme ." Niai se usmála ,, Taky jsi mi chyběl ." Pohladil jsem ji po vlasech a dal jsem ji pusu na rty ,, Chci se s Freyou sejít a promluvit si ."
,, To počká , teď musíme probrat jak to bude dál . Jestli je ve městě můj otec ty musíš odejít první bude chtít zabit tebe jen aby mi ublížil ."
,, Na to zapomeň já nikam nepůjdu ."
,, Lásko to nebyla prosba ale rozkaz ."
,, Říkám aby jsi na to zapomněl ! Mé poslední slovo ."
,, Proč jsi tam paličatá !!"
,, Já nevím , jen mě nevyháněj ." Dívala se na mě a já jsem zavrtěl hlavou ,, Dobře , ale pokud budeš chtít zůstat musíš být semnou v mém domě ."
,, To nedám ."
,, Co ?"
,, Být s tebou ve dne v noci bude za trest Klausi ." Zasmál jsem se a Niai se usmála .
,, Hm , a to jsem ti chtěl říct jak jsi krásná ."
,, To můžeš slyším to ráda ." Řekla mi a opět se koukala do své knížky , přisunul jsem se blíž k ní ,, Jsi krásná ." Šeptal jsem ji do ucha , na krku i na rukou ji naskočila husí kůže ,, A jen moje ." Otřel jsem se nosem o její krk , Niai mi zmáčkla stehno a podívala se na mě ,, Tohle přece nemůže být magie ."
,, Není, děláš semnou divy a to magie neumí ."
,, Myslíš na mě ?"
,, Pořad a ty na mě ?"
,, Neustále, představuji si tě pořad ."
,, A já tebe ." Políbila mě hned tvrdě na rty jak jsem to řekl .......... Niai .............
Když jsem se spár věcmi vrátila do domu Klause Rebelah nebyla zrovna ráda , Klaus , Kol a Elijah šli do zátoky promluvit s Vlky a já byla doma s Rebekah .
Musela jsem zjistit co ji tak moc štve , seděla na nádvoří a já jsem se posadila do křesla . Jen co jsem dosedla Rebekah se zvedla a šla pryč ,, Co jsem ti udělala Rebekah ?" To bylo jako když jsem do ní píchla ,, Můj bratr je s tebe úplně hotovy a to nejsi nic extra ." Dívala jsem se na ni ,, Žárlíš na svého bratra ?"
,, Ne !! Bože jsi blba .."
,, Tak mi to vysvětli Rebekah !"
,, Jde o Marcela .." Rychle jsem vstala z křesla ,, Bože můj , ty jsi věděla o městě a o tom co tady děla ! " Rebekah mlčela a dívala se na mě ,, Miluješ ho a naštvalo tě že chtěl .."
,, Drž hubu Niai !"
,, Že chtěl mě , ale to šlo o město . Kde je teď ?"
,, Nevím ví to Klaus ."
Řekla mi Rebekah , kývla jsem hlavou . ,, Dívky musejí držet spolu Rebekah to si zapamatuj ." Ona se na mě dívala a usmála se ,, Možná jsem se v tobě mýlila ." Řekla mi Beka a šla nahoru .Odešla jsem taky do pokoje , dobře Rebekah bych měla . Jsem ráda že jsme si to nějak vysvětlili , šla jsem se osprchovat a pak jsem si šla lehnout , jen co jsem dolehla slyšela jsem venku křik . Zavrtěla jsem hlavou ale do toho jsem slyšela hasičské auta .
Rychle jsem vstala a šla na balkon , byl vidět kouř a plameny .,, Můj hotel ." Řekla jsem si pro sebe a rychle jsem zaběhla do pokoje , vzala jsem na sebe kalhoty a běžela jsem z pokoje ven ,, Niai !" Proběhla jsem kolem Elijaha a Kola .
Ve vteřině jsem stála u svého hotelu který hořel a plameny šli šlehali do všech stran . ,, Niai !" Chytl mě Elijah za paži , zejela jsem si prsty do vlasů . Vyškubla jsem se Elijahovi a vletěla do těch plamenů dovnitř do hotelu .
,, Niai !!" Slyšela jsem Elijaha a pak Klause ,, Ne , musím za ní !"
,, Ne ten hotel spadne !" Držel Elijah Klause ..
ČTEŠ
Motýlí křídla
VampirNaya jediná dcera Aarona Kosminski, můžete ho znát také jako Jack Rozparovač . Kradla aby přežila , do doby než poznala dva muže kteří svou zlou a temnou stránku dávali na obdiv všem . ⚠️15+ ⚠️ ⚠️Erotické a odvážně scény ⚠️