Pencere Kenarındaki Çiçek: 6.Bölüm

93 31 130
                                    


Selam canlar.

Şöyle ki, bir önceki bölüm önceden yazmış olduğum fakat atmayı unuttuğum bir bölümdü.
Yani aradan 2 haftalık bir zaman geçmişti.
Bunu açıklamamın sebebi, aradaki zaman farkını anlamanız. O bölümde maçı kazandığımı yazmışım, bu bölümde de kaybettiğimi yazacağım çünkü arasından 2 hafta geçti. Her maç, her hafta sonu oluyor ve o maç iki hafta önce iken ( ve ben mutluyken) , bu maç bir gün önce oynandı.

Yaani sonuç olarak aradaki zaman farkını anlayın ayol.

İyi Okumalar.

🪴🪴🪴

Hortumunu yukarı kaldırmış bir fil, yıldızlara memtuptur.

Balinanın suda sıçraması denizin dibinden bir mektuptur.

Bu imgeler hayallerime bir mektuptur.

Bu mektuplar, sana olan mektuplarımdır "

🪴🪴🪴

Bölüm şarkısı: Sehabe - Karanlıklar Güzeli

Bölüm şarkısı: Sehabe - Karanlıklar Güzeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pencere Kenarındaki Çiçek: 6. Bölüm
*Bir şey söyleyeceğim sonra da gideceğim. Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama... sen öldüğünün farkında değilsin."

14 Mart 2023

Deprem Türkiye'yi sarsalı 1,5 ay oluyor... İnsanlar 6 Şubat'ta şehit olalı, 1,5 ay oluyor... İnsanlara yuva olan şeyler kuma dönüşeli, 1,5 ay oluyor.

Fakat yüreklerdeki acı dinmiyordu. Ve dinecek gibi değildi. Dinmemeliydi de.

Herkes olan bu depremi, kendisini görmezden gelerek başka insanların yaptığı kötülüğe bağlıyor ve onların yüzünden olduğunu söylüyordu. Söyledikleri tek kelimeyse: " Allah cezalarını verdi..." oluyordu.

OHAL ilan edilmişti. Yerlerin altından ölmek üzere olan ve hayata tutunmaya çalışan canlıların sesleri geliyordu.

Sokakta açlıktan ve soğuktan ölen insanlar ise ayrı acı çektiriyordu yüreklere.

Bazıları , " Dünyanın sonu geldi." diye düşünürken; bazıları, " İnsanları nasıl kandırırım?" diye düşünüyordu.

8.3 büyüklüğünde deprem olacağını söylediler ve herkesi korkuya sürüklediler.

Biz gecenin köründe deprem olmadığı halde, insanların saçma yalanları yüzünden gecenin köründe kalktık ve o soğukta arabada oturduk.

Pencere Kenarındaki Çiçek | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin