Genç kız, Loki'nin kendisine böyle bir soru yönelteceğini tahmin etmesine rağmen bu sözcükleri onun ağzından duyduğunda kalbinin göğüs kafesinden fırlarcasına çarptığını hissetti. Bir süre Loki'nin yüzüne bakakaldı. Nihayet Rose gülümseyerek "Tabiki olurum." diye cevapladığında Loki gülümsedi ve bir elini yavaşça kızın destek almak için oturduğu banka dayadığı elinin üzerine koydu.
"Teşekkür ederim!"
********
Ertesi sabah uyandığında Loki, yatağında doğrulup birkaç dakika öylece oturdu. Bağdaş kurmuş, gözleri hâlâ kapalı ve saçları dağınık bir vaziyette dün geceyi düşünüyordu. İki gün önce tanışıp hoşlandığı bu Midgardlı kızla yemek yemiş, uzunca sohbet etmiş ve sarılmıştı. Hem de iki kez. Kendine defalarca birini sevmemesi gerektiğini söylemesine rağmen kalbine söz geçirememişti. Sonunda belki yine pişman olacağını bile bile aşık olmuştu o ölümlüye.
Kendine gelmek için gözlerini ovuşturup elleriyle saçlarını gelişigüzel düzeltti. Bir parmak şıklatmayla hemencecik yatağını yaptı, gardırobundan her zamanki gibi sade ve şık kıyafetler seçip duş almak ve rutin işlerini hâlletmek üzere banyoya girdi.
Siyah pantolon ve koyu yeşil hoodie kombini; havlu ile kuruladıktan sonra hafif ıslak kalan dalgalı siyah uzun saçlarıyla banyodan çıkıp boy aynasında kendine baktı.
'Sanırım şimdiye kadarki en Midgardlı görüntüm bu.' diye içinden geçirerek güldü kendi kendine. Kahvaltıya inmek için odasından çıkmak üzere kapıyı açmasıyla karşısında Thor'u görmesi bir olmuştu. Fısıltıyla bir küfür savurup dışarı çıktı, arkasında kapıyı kapatıp tekrar Thor'a doğru döndüğünde ise yüzüne bakıp sırıtıyordu. Loki göz devirip "Ne sırıtıyorsun sen yine?" diye sordu sinirle. Thor ifadesini bozmadan karşılık verdi. "Dün sen ve Leydi Rose için hazırladığım akşam yemeğini beğendiniz mi bakalım?"
"Ya, ne demezsin. Sandviçleri de sen yaptıysan zehirlenmediğimiz için sevinmeliyim." diye alay etti Loki. Bu sefer göz deviren Thor olmuştu. "Aşk olsun kardeşim. Çok kırıldım."
"Çok da şeyimde." dedi Loki ve Thor'u beklemeden önden hızlıca yürüyerek asansöre bindi. Hemen arkasından yetişen Thor ile birlikte mutfakla bitişik salona geldiler. Erkekler mutfaktaki masada oturmuş onları beklerken, Rose ve Natasha salon tarafındaydı. Rose, Natasha'ya oje sürüyor, aynı zamanda birbirlerine bir şeyler anlatarak gülüşüyorlardı. İçeri ilk girdiklerinde kızlar Loki ve Thor'u fark etmemişti.
Loki'nin masadaki yerine otururken "Hanımlar yemiyor mu?" diye sormasıyla Rose kafasını Natasha'nın tırnaklarından kaldırıp adama çevirdi. "Oh, Loki! Günaydın!" dedi neşeli bir sesle. Loki de gülümseyerek "Günaydın leydim!" diye karşılık verdi.
Masadaki herkes Loki'nin söylediği kelime ile donup kalmışken Bruce olayı hâlâ sindirememiş olmalı ki omletinin yarısını ağzına tıkıştırırken "Onlar önceden kalkıp ye-" diyeceği sırada Loki'nin ağzından çıkan sözcüğün farkına vardı. "Az önce ne dedin sen?" diye sordu Loki'ye dönerek. Loki şaşkınca diğerlerine baktı. "Günaydın dedim?"
"Hayır, ondan sonra?" diye ısrar etti Steve sırıtarak. Thor hiç istifini bozmadan tıka basa yerken elindeki çatalı yanında oturan Loki ve taa salonda oturan Rose arasında sallayarak "Ben size bu ikisi çıkıyor diyorum, inanmıyorsunuz." dediğinde Loki içinden sevgi sözcükleri yönelttiği kardeşine dönüp "Acaba bu kez nerenden bıçaklasam?" diye tısladı.
********
Akşam 8'e doğru Natasha ve Rose, Natasha'nın odasında hazırlanırken erkekler de kendi odalarında hazırlanıyordu. Diğer taraftan Tony, ev sahibi olarak Pepper ile çoktan hazırlanmış ve gelmeye başlayan konukları karşılamak için aşağıya inmişlerdi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Fell In Love In October | Loki
Fanfiction"Her acıyı çektin ama hiç göstermedin." -Hamlet, W. Shakespeare - - - [TEKRARDAN YAYIMLANDI] Nick Fury tarafından başarılı görüldüğü için SHIELD'a psikolog olarak alınan NYU Psikoloji 3. sınıf öğrencisi Rose ve Avengers ile birlikte yaşayan fesatlı...