Wiem, miałam to wstawić wczoraj... Ale byłam zajęta pisaniem xd
Postanowiłam, że ten ,,rozdział" podzielę na jakby części, żeby wszystko było ładnie ogarnięte i nic się nie myliło.
Spis treści:
1. Parę informacji odnośnie historii.
2. Jak się ma obecnie procedura pisania, na jakim etapie jestem i kiedy planuje ją skończyć.
3 Przyszłość tej historii (po ukończeniu itp.).
4. Daty nowych rozdziałów.1. PARĘ INFORMACJI O HISTORII
Historia będzie miała 27 rozdziałów, ale znaczną większość mam już napisaną. Wszystkie, aż do końca, są dokładnie opisane i mam rozpiski, co się w każdym z nich dzieje, cała fabuła jest już rozpisana i ,,pewna". Podzieliłam sobie historię na wstęp, rozwinięcie i zakończenie, określane rozdziałami, tym sposobem mogę zdradzić: wstęp: rozdziały 1-4, rozwinięcie: 5-20, i zakończenie: 20-27. Moim zdaniem najwięcej się dzieje mniej więcej dopiero koło zakończenia, ale w sumie w każdym rozdziale jest jakaś ważna cząstka fabuły.
Rozdział 27 to epilog, historia, która kończy całą fabułę, przedstawia dalsze wydarzenia, lecz historia jako taka mieści się w rozdziałach 1-26. Epilog jest jedynie opisem konsekwencji pewnych czynów i pokazuje, co dzieje się dalej.
2. JAK SIĘ MA PROCEDURA PISANIA, GDZIE JESTEM I KIEDY SKOŃCZĘ
Obecnie piszę rozdział 23, idzie dość sprawnie. Według moich obliczeń mam czas na dokończenie go do końca środy, ale jestem pewna, że skończę szybciej. Dzisiaj zarwałam noc dla 22 rozdziału, bo nie chciałam przerywać w środku weny. Dzisieja nie mogłam przez to wstać, ale nie żałuję, bo dzieje się w nim tyle, że szok.
3. PRZYSZŁOŚĆ HISTORII
Czas na to, co się stanie jak już to wszystko skończę. Powoli zbliżam się do końca pisania, powiem, że trochę mi żal, że będę musiała się rozstać z tymi postaciami, z ktorymi trochę się już zżyłam. Nie spoilerując zakończenia, powiem, że zastanawiałam się nad drugą częścią, przyznaje. Mimo to na razie jej nie planuje, nie mam nawet pojęcia czy wogóle bym ją skończyła. Może kiedyś coś tam napisze, ale nie wiem czy to wogóle wstawię. Myślę też, że po prostu moment, w którym zakończy się fabuła ,,pierwszej części" jest idealny i pisanie drugiej byłoby bardzo na siłę, a tego nie chce.
No dobra, drugiej części raczej nie będzie, ale jakaś inna historia?
Myślałam poważnie nad czymś w stylu ,,Sekrety rodziny Ludwig". Byłaby to oddzielna historia opowiadająca powoli wszystkie wydarzenia z przeszłości chronologicznie i tak dalej, taki trochę opis wszystkiego, jak to wszystko się stało, moment gdy Eliot oszalał i wogóle (nie umiem tłumaczyć xd). Na razie jest to jedynie w sferze pomysłów, nie brałam się za to jeszcze na poważnie, sama nie wiem, czy kiedykolwiek coś takiego powstanie, więc nic nie obiecuje.
4. DATY NOWYCH ROZDZIAŁÓW
Coś, na co pewnie czekacie, regularność i częste rozdziały xd. Sama nie wiem, jak długo mój plan będzie działać, chciałbym jak najdłużej, ale zobaczymy, jak to będzie.
27 października-Rozdział 10
30 października-Rozdział 11
2 listopada-Rozdział 12
5 listopada-Rozdział 13
8 listopada-Rozdział 14
11 listopada-Rozdział 15
14 listopada-Rozdział 16
17 listopada-Rozdział 17
20 listopada-Rozdział 18
23 listopada-Rozdział 19
26 listopada-Rozdział 20
29 listopada-Rozdział 21
2 grudnia-Rozdział 22
5 grudnia-Rozdział 23
8 grudnia-Rozdział 24 (Finał, cz. 1/3)
11 grudnia-Rozdział 25 (Finał, cz. 2/3)
14 grudnia-Rozdział 26 (Finał, cz. 3/3)
17 grudnia-Rozdział 27 (Epilog)Także na razie to tyle, planowałam parę zdjęć zza kulis, ale myślę, że na razie jest czas (czekajcie hle hle). Będę szczera, nie wiem, czy rozdział 11 się jutro pojawi bo muszę go przepisać, a totalnie mi się nie chce xdd
Tak czy siak,
Do następnego,
Anke 😁
CZYTASZ
Poppy Playtime Chapter 3-Alternative/ Fanmade History
TerrorA co, jeśli wszystko co wiesz, Jest tak naprawdę jednym wielkim KŁAMSTWEM, a ty nie jesteś tym, kim myślisz? Jeśli prawda jest jeszcze straszniejsza, przeszłość skrywa mroczny sekret, a rzeczywistość jest inna, niż ci się wydaje? Jedyny sposób by po...