Ahoj Já jsem Tereza ale většina lidí mi říkají Tery. Bydlím s mamkou a nevlastním tátou v bytovém domě máme byt v přízemí. Je mi 16 let a studuji na učňáku hotelnictví se svou nejlepší kamarádkou Luckou říkám jí Luci nebo Lůco ta zase žije se svou mamkou v paneláku a bydlíme od sebe cca 6-7 min pěšky. Máme ještě dvě kamarádky, Verču a další Lucku. A dohromady máme rockovou kapelu, na jméně jsme se neschodli tak si říkáme "Bezejmenné" Já a Lůca mame oblíbenou kapelu jménem Tokio Hotel posloucháme je už přibližně 2 roky. A Jak jsme říkala Já s Lůcou se učíme hotelnictví, Verča cukrářku a druhá Lucka jezdí do Varnsdorfu na sportovního maséra.
_________________________________________
Můj pohled:
Jednou když jsem jela s Luci a Verčou autobusem tak nastoupili dva kliky kteří jeli a stejnou školu jako my. Mě a Lůce byly dost povědomí ale nedokázali rozeznat odkud je známé. Tak jsme to neřešili a dál jsme si povídali o našich blbostech, ale já sem pak holky přestala vnímat a pustila jsem si písničky do sluchátek samozřejmě že jsem si pustila něco od Tokio Hotel nic jiného neposloucham a taky mi to pomáhá přemýšlet nad našemi písničkami jake by jsme mohly vytvořit. * a ne, jejich hudbu nekopíruju*.
Když autobus zastavil na zastávce vídali jsme se do školy, vyučování začíná v 8:00 a já s Luci chodíme do školy v 7:50 a je 7:40 takže máme ještě čas. Verca šla samozřejmě dovnitř protože nechce stát venku, jako vždy. (Mimochodem za 2 týdny jsou letní prázdniny ale brigádě se bohužel nevyhneme). Je 7:49 a my jdeme pomalu po schodech do třídy. "Luci já si ještě dojdu na WCko tak jdi napřed"... Když jsem šla z WCka tak jsem prošla kolem toho kluka z autobusu, měl na sobě bílou mikynu s černými vodorovnými pruhy černé úplé džíny, na krku měl krásný řetízek s lebkou, měl černé vlasy s bilímy pramínky a krásně hnědé oči s černými stíny (make-up). Jak jsme na sebe tak kolik Kali tak jsem nedávala pozor na cestu a napálila jsem to do dveří, spadla jsem, Lůca stala před třídou a všechno to viděla a začala se mi tlemit, já to nebrala nějak zle tak jsem se začala tlemit taky. Když jsem se zvedala tak jsem viděla toho kluka jak se ušklibl mému pádu vedle něho stal ještě jeden kluk byly si v obličeji docela dost podobní, ten druhý měl na sobě volné džíny a dlouhé černo červené tričko na hlavě měl dredy seple do culíku a měl ještě bílou čelenku s červenou kšiltovkou. Je 7:58 a my sedíme s Lůcou v lavici a povídáme si o naší kapele jako co by jsme mohly doladit, kdy budou zkoušky atd. Pak jsme si všimli že ti dva nový kluci jdou k nám do třídy a sedli si za nás. Je 8:07 a učitelka jikde, jako vždy má spožděni. Najednou ucitim jak mi někdo klepe na rameno tak se otočila a vidím toho v té bike mikyně a ptal se "Hej, nevíš kdy přijde učitelka, už má 7min spožděni?" Tak mu odpoví vím"Však chill ona má zase spožděni jako vždycky 😂". Najednou do třídy vlítne učitelka že byla zácpu, a nějaký kluk vykřikne"A byla to zácpa prdelní nebo dopravní?" Celá třída se začla smát. Učitelka ho okrikla ať si nechá ty svoje hloupé poznámky. Učitelka pak vyzvala ty dva nové ať se jdou představit. Ten v Červeném je Tom a v tom bílo černém je Bill a jsou to dvojčata Kaulitzovi a že jim je 17 let. Najednou si vzpomenu že to jsou ti z té kapely Tokio Hotel a hned to napíšu na papírek Lůce, ta odepíše "Tvl a jo". Pak učitelka začla vysvětlovat matiku. Jak já ji nesnáším , jak matiku tak i tu učitelku. Nějak jsme přežili i ostatní hodiny a šli jsme na oběd. Cestou jsme si povídali o Tomovy a Billovy. Lůca začala mít na Toma crush nedivím se jí, je to hezký kluk ale já mám oči jen pro Billa....
Jsme v jídelně tam jsme si sedli s Luci a Verčou spolu ke stolu a jelikož jinde nebylo místo tak si k nám sedli i Bill a Tomem. Tom si povídal s Luci a Verčou, já si povídala s Billem. Po obědě jsme šli s Luci a Verčou na brigády si přivydělat nějakou tu korunu Verča nás v parku opustila a šla dělat do cukrárny, já s Luckou šli do hotelu co byl v městě kde máme školu. Já byla na recepci a dávala zákazníků klíče od jejich pokojů. Luci dělala totéž a Měla i druhý job uklízet pokoje a stlát postele. Jak čas plynul tak jsme na óčku uslyseli písničku od Tokio Hotel Monsoon A jelikož jsme měli volno tak jsme hned začali nenápadně tancovat. Ale pak zničeho nic se objevili Tokio Hotel v hotelu tak jsme musela jít za pult je zapsat a dát jim klíče. Vše jsem obstarala a Luci je pak odvedla na pokoj jenže Bill tu zůstal a zeptal se mě
B: Ahoj Tery já bych se chtěl zeptat jestli nemáš teď o víkendu čas.
Já: J-jo mam čas, proč se ptáš?
B: No říkal jsem si jestli bys nechtěla v sobotu odpoledne někam zajít a víc se seznámit.
Já: okey a v kolik hodin?
B: Třeba v 15:30 v parku?
Já: Okey, to by šlo.
Dali jsme si a sebe kontakt a rozloučili jsme se.
_________________________________________
Pohled Luci:
Když jsem klukům ukázala pokoj a šla zpátka za Tery tak jsem si všimla že e se baví s Billem. Když odešel šla jsem za ní a zeptala se "O čem pak jsme si povídali"?
"Ale o ničem, jen se ptal jestli mám v sobotu čas že by jsme šli někam ven a víc se seznamili"
"Uuu tady má někdo rande s Billem 😏". Hned jak jsem to dořekla tak mi data Tery lehký pěsti do ramene a zašli jsme se smát. Kdyz náš lehký Zach ať smíchu skončil tak jsme se dal věnovali naší práci.
_________________________________________
Pohled Toma:
"O čem pak sis s Tery povídal že si tak rudej". Jak mile jsme to dotekla hodil na mě vražedný pohled a pak se usmál a odpověděl "Dejme tomu že v sobotu jdu s Tery ven". "Uuu takže můj mladší brácha má rande jo😏? Tak si to hlavně užij a neposer si to u ní, už ve škole u oběda jsem na vás poznal že se jeden druhému líbíte". Jak mile jsem to dorek, Bill se začal culit a šel se osprchovat. Já si mezitím vyvalil věci protože tu hodláme být fakt dlouho.
Tak jo tohle je první část snad se líbila a v týdnu budu pokračovat když přijdu na to jak 😅. Zatím páčko.
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰