Když jsme odevzdali učebnice učitelka nám dala volnou hodinu tak jsme šli s Tery na školní dvůr *kluci jsou líní asi* když jsme tam došli po chvíli za námi přišla Mia. "Aaa paní dokonalá" řekla Tery a já se musela začít smát Mia na to nic neřekla a dala Tery rovnou facku, Tery se začla bránit po chvíli ve jsem ji šla pomoc. Vrátila jsme Mie pěstí až ji řekla z nosu krev *Kurva tak velkou sem nechtěla ale zasloužila si ji* "Emm Luci"? "No"? "Učitelka jde". "Kazdova, Kunová, Laurinová... Co si myslíte že děláte? I hned do ředitelny "! Dořekla a odvedla nás za ředitelem. "Tak copak se stalo" ptá se ředitel
Mia: "Tereza mě slovně napadla"!
Tery: "Co to sakra meleš to ty sis včera začla a dneska sis začla znova"!
Ředitel: "Tery klid...
Ani to ne dořekl a Mia zase spustila.
Mia: "Nemáš mi přebírat kluka kterého chci já".
Tery: "Už jsem ti říkala že máš smůlu, a on tě ani nechce.. říkal mi to".
Ředitel: "Mio počkej, ty jsi Tery napadla jen kvůli tomu že má kluka kterého chceš ty"?
Mia: "Ano"...
Ředitel: "A to jsi ji to nemohla říct normálně místo toho aby si ji včera zatáhla za školu a tam ji div neumlatila, ano vím že vyhrála ale nebýt Billa tak už může být dávno v nemocnici".
Mia: "A to jste zjistil jak"?
Ředitel: "Kamery"... A Luci "?
Luci: "Ano pane řediteli"?
Ředitel: "Proč si Mie dala pěsti"?
Luci: "Opět bezdůvodně napadla Tery, tak jsme ji chtěla pomoct protože už jsem se neudržela, tak jsem ji dala pěsti ale bylo větší než sem chtěla... Omlouvám se".
V hlavě *Mam za zády překřížené prsty, ta svině si omluvu nezaslouží*Ředitel: "Dobře no.. Mio, ještě jednou tě někdo načape jak útočíš na Tery, čeká tě vyloučení, díky tobě už tedy těhlech konfliktu bylo víc a tentokrát to myslím vážně "!
Mia: "Ano pane řediteli".
Ředitel: "A teď si z holkama podej ruce a omluv se jim"!
Šlo vidět že to Mia dělá s nechutí ale překvapivě to udělala. Pak nás ředitel poslal do třídy. Tom se hned ptal co se stalo protože měli a Billem o nás strach, řekli jsme jim o se stalo a oba nás silně objali, Tom mi dal pusu do vlasů a Bill si dal s Tery busu na pusu. Čekala jsme že se začnou líbat ale překvapivě ne. Mia nás jen z uraženým výrazem pozorovala. "Dneska máme zase zkoušku viď Luci"? "Jo ale Verča s Luckou nepřijdou, prý jedou a klukama někam pryč". Tery se kulišácky usmála "Co tam asi tak budou dělat 😏"? A já se hned kliku zeptala jestli nechtěj jet s náma že by jsme pak udělali prespavacku i Tery její rodiče nejsou doma přez noc. Oba souhlasili. Cestou jsme si koupili něco k jídlu. Já s Tomem jsme si koupili každý dva donutí a Tery s Billem si dali na půl chipsy a bubble Tea. Já s Tomem samozřejmě taky. Když jsme dorazili ke zkušebně Tery si místo mikrofonu sedla za bubny. "Tery ty umíš hrát na bicí"? Zeptal se Bill "Jo ale jen trochu, takze si teď dám pak akordů sama a pak pojedeme naše jo Luci"? "Okey". Nebudu lhát Tery to docela šlo, všichni jsme na ni koukali s otevřenou pusou. Když ukončila řekla jsem " Prý jen trochu, tvl Tery to bylo úžasný, jak to děláš"? "To je tajné hehe". Vzala si mikrofon a mi začali hrát, po pár písních tam prošli nějací dva borci, šli si pro autogram. Jeden hned na Tery něco zkoušel a ten druhý na mě taky. "Hele Luci nechceš jít dneska někam ven"? "Ne díky... Nemám čas". Ten druhý vzal Tery silné za ruku a řekl jí.
Borec: "Hej Tery si strašně sexy kost, nechce ski se mnou arande"?Tery: "Ne díky mám přítele".
Borec: "Však se to nemusí dozvědět, tak pojď.
A už tahal Tery za ruku, ona se bránila, Bill se uvedl a sek k tomu borcovi.
Bill: "Hele nech ji bejt ta je moje ty hovado".
Borec: "A ty si jako kdo"?
Bill: "Její přítel".
Řekl a přitáhnul si Tery k sobě a obejmul jí kolem ramen. Borec nechápavě čuměl a Bill na něj zařval ať vypadne "Vypadni od sud, a ještě jednou na Tery sáhneš nebo se oni jen přiblížíš, nakopu ti tu tvoji tlustou prdel"! Naštěstí pak odešli a oni se objali Tery mu poděkovala "děkuju". "Za málo lásko, na tebe nikdo sahat nebude, to můžu jen já"! Usmál se a dali si pusu. "Tome neříkej mi že spolu nejsou roztomilý". "Jistě že jsou, ale ty jsi ještě víc" řekl a políbil mě na rty. A Tery mě potom bouchla do ramene za to co jsem řekla, já ji bouchla na zpět, a z toho vzniklo pošťuhováni.
_________________________________________
Můj pohled:
Chvíli jsme se s Luci mezi sebou postichovali a Bill si mě pak vzal za ruku a schoval si mě za záda a řekl na Luci
Bill: "Hele tuhle můžu pošťuchovat jenom já... A to v posteli😏.
Luci: "No to ani náhodou to můžu jen já.
Bill: "Ne.. já"!
Asi tak deset minut se tam hádali a ja s Tomem jsme je jen pozorovali div jsme nechytli záchvat smíchu. Pak jsme mezi ně vkročila já " Prosím nehádej tě se, pošťuchovat mě můžete oba". A měkká jsem na Billa, on se usmál. Luci řekla "Okey no" A pak jsme šli ke mě domů. Rodiče nejsou dnes doma takže pohoda. "Hele táta tady má nějakej chlast, dáme si"? Všichni souhlasili. Vzala jsem flašku vodky a šli jsme ke mě do pokoje. Tam jsme si povídali a chlastali. Pak Luci s Tomem někam odešli tak to Bill využil. Chvíli jsme si koukali do očí a pak jsme se začli líbat on mi pak sundal tričko a abych nebyla pozadu já jemu taky a ještě jsem mu zozepla pásek u kalhot. On mi pak sundal i zbytek oblečení a hodil mě na postel. Líbali jsme se a já mu sundala kalhoty. On mi dělal chvíli dobře, pak si nasadil kondom a už to jelo. Já vudychla a on přirážek víc a víc........ Když jsme skončili slyšeli jsme jak někdo říká "Jo Tome nepřestávej ohh". "Hmm tam se někdo rozmnožuje" řekl Bill a já se začla smát. "Hele zbylo tu ještě trochu vodky tak to mužem do pít co říkáš"? Hned jsme si dali ale já byla tak hodná že jsem nechala i něco těm dvoum. Po chvíli přišli nahoru a Bill spustil "Tak co jsme tam dole dělali "? Oni naráz odpověděli že nic a Bill je popichoval aby to ze sebe vysypali a pak se přiznali že měli sex. A já zařval "Já to věděla, a pak kdo je tu prase ". Bill se začal tlemit. Samozřejmě mi se nepřiznali protože nás přez to Lůci vzdychání snad ani neslyšeli. "Tom na nás, jo a co jsme tady dělali vy mezitím co jsme si užívali"? Já řekla "Povídali jsme si a líbali, chovali jsme vám tady zbytek vodky" jak jsme to dořekla Luci hned šla pro tu vodku div se nezkacela na zem. Pak jsme si šli lehnout a chvíli jsme si povídali dokud jsme neusnula Billovi má hrudníku, jediný co jsme cítila a slyšela bylo já Bill říká "Dobrou noc lásko" a dal mi pusu na čelo.
_________________________________________
Billa Pohled: když jsem.ni dal pusu Tom si s Luci sedli a koukali na mě a na Tery Luci hned spustila to svoje "Uuu" ale já ji přerušil at je zticha ona ukázala prostředníček a jediný co řekla bylo že jsme spolu s Tery roztomilý. Pak si lehla popřála si dobrou noc s Tomem a pak oba usnuli. Já byl ještě chvíli vzhůru, hladil jsem Tery ve vlasech a ona spokojeně spala a užívala si moji přítomnost a já zase tu její, *vybral jsme si dobře* řekl jsme si, objal Tery ještě víc a šel jsme spát.
Pokračování příště. Mimochodem v téhle knížce Tom není děvkař jako skoro ve všech příbězích, děkuji za pochopení a zatím ahooj🫶.
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰