Rande...?

21 1 0
                                    

Lůcu pohled:

Když jsme došli do hotelu tak jsme se rozloučili a já se s Tery šla převléknout do pracovního....

Po hodině

Dneska moc lidí nepřišlo takže Tery měla o trochu míň práce ale ještě musela jít zkontrolovat pokoje samozřejmě že jsem musela i ke klukům tak jsem zaťukala na dveře "DÁLE" otevřela jsem a zeptala jsem se jsmestli je vše okey. Tom šero že ano a já se rozloučila s tím že musím obhlédnout ještě pár pokojů, když jsem je zkontrolovala šla jsem zpět za Tery "Co že si tam byla tak dlouho"? Ptala se Tery. "Ale nějakým důchodcům se nelíbilo to jak byla ustlana postel tak sem jim pomohla to prerovnat". "TS měla ses na ně vysrat ať ti políbí prdel když se jim to nelíbí". Já se musela začít smát. V tu chvíli přišla šéfova že už máme volno kvůli málo lidem. Tery ještě napsala Billovi že nás šéfová pustila dřív, bil odepsal "okey tak ahoj zítra". Pak jsme se převlékli a šli jsme na bus.

Luci: "Tvl máme nějaký úkol"?

Tery: "Myslím že ne, hele nechtěla bys u mě dneska přespat? S mamkou se nějak domluvím".

Luci: "Okey ale nejdřív půjdu k sobě abych trochu poklidila a ty mi pak dáš vědět jak to bude".

Tery: "Okey"

Po chvíli bus přijel a my si každá zaplatila, vzala lístek a šli jsme si sednout, Tery mi půjčila sluchátko a pustili jsme si Tokio Hotel, jak jinak. Po chvíli mi Tery usnula na rameni, nevadí mi to já už ji taky párkrát takhle usnula. Cesta se trochu protáhla kvůli bouračce takže byla dopravní zácpa. Když jsme přijeli na zastávku kde vystupujem vz uila jsem Tery rozloučili jsme se a šli každá k sobě domů. U nás nikdo nebyl mamka se asi v práci, ohřála jsem si jídlo a koukala při tom na tik tok. Pak jsem šla uklidit prádlo že sušáku a dát pračku.

_________________________________________

Muj pohled:
Když jsme přišla domů už na mě čekala mamka s obědem, dnes je koprovka tu mám ráda. Mamka se divila "Jak to že jsi doma tak brzo"? "Šéfová nás pustila dřív protože nebyly lidí kteří by se ubytovali a můžu se zeptat jestli tu může Luci přespat"? "Dobře ale budete v klidu". "Neboj mami vždyť výš že na mě se můžeš spolehnout". Po jídle jsme běžela do pokoje abych napsala Lůce že tu dnes může spát ať je za 20 min nejpozději před panelákem a ať si vezme helmu přijedu na moji nové krosce (ano tady v příběhu mám krosku) konečně příležitost kdy ji můžu využít. Napsala mi že "Okey". Po 15 minutách jsem si šla pro helmu, klíče a šla s mamkou do garáže pro tu krosku *řidičák na krosku um mám přibližně půl roku, na tuhle krosku se mi podařilo ušetřit teď nedávno koupil ijsme ji včera* tak jsme ji nastartovala mamka mi ještě jednou vše vysvětlila, vím jak se to dělá ale když ji to dělá radost. "Dobře mami, možná přijedeme o trochu dýl chtěla bych se projet po městě a otestovat ji". Řekla mi že s tím počítá. Tak jsem vyrazila k Lůce před panelák, měla jsem ještě 5min čas tak jsem skouselabjezdi na zadním kole, docela mi to šlo, měla jsem soukromého učitele. Pak na mě řvala nějaká baba z balkonu ať se solidním jinak zavolá policii, tak jsem teda chcipla motor a čekala na Luci. Pak jsem slyšela schody a oba se predemnou zastavila a uvědomila si že nemá helmu. "Luci ty máš štěstí že mám ještě jednu náhradní  i s brýlemi". Tak jsem ji půjčila helmu a jeli jsme se projet. Prosím pěkně 50km/h na motorce už je pro Lucku hodně takže jsem jela cca 30km/h. Miluju ten pocit když ti malé děti mávají a chtějí aby si přidala na plynu. To jsem taky jednou udělala a Lůca se mohla posrat když jsem se před jedním klukem v našem věku projela na zadním kole. Po chvíli jsme jeli domu zaparkovat krosku, Luci mi vrátila helmu s brýlemi a hned ní začla říkat ať už s ní nikdy nejezdím na zadním kole. Já jsem se musela zasmát a ona mi dala menší ránu do ramene. Pak jsem  si sundala helmu i já a šli jsme ke mě do pokoje, tam jsme si povídali dělali blbosti a měli jsme i polštářovou bitvu. To nas unavili tak jsme si pustili videa a Luci mi usnula na rameni tak jsem vypla mobil a sál taky spát ale nešlo mi to, furt jsem přemýšlela nad zítřkem a nad Billem. Asi po pěti minutách jsem zabrala.

_________________________________________
Druhý den

Billův Pohled:

Když jsem se vzbudil bylo nějakých 10h a tom už byl vzhůru *divný většinou jsme dřív vzhůru já* Tom: "Dobře ráno Bille, jak si se vyspal?"

Bill: "Docela dobře, proč"?

Tom: " Já jen ze si se ze spaní usmíval... Tobě se zdálo o Tery viď"?

Bill: "Jo zdálo, nějaký problém"?
Když jsme to dorek šel jsem do koupelny se oblíknout atd. dneska na stíny seru, ať mě taky Tery jednou vidí i bez nich 😊. Když jsme vylez tak se Tom zarazil "Dneska stíny ne"? "Ne jsem moc línej, a taky chci aby mě Tery viděla aspoň  jednou bez nich". Tom se na mě usmál a řekl jsem že nemáme hlad že si počkám na oběd. V tom někdo zaťuka na dveře, šel jsem otevřít byl to Gustav a Georg s tím že nás zvou do restaurace  co je tady kousek. Tak jsme souhlasili, s Tomem jsme si vzali mobil a klíče od pokoje a šli se najíst..... Po 15 minutové cestě jsme tam došli a vypadalo to docela pěkně, šli jsme si sednout a každý si objednal své. "Už vím kam vezmu Tery dneska večer a co ty Tome, kam vezmeš Luci"? "Asi na pouť co je dnes večer v druhém parku za náměstím, jestli chceš můžeš tamcterku vzít taky, nebudu to brát jako kopírování". "Okey" když jsme se najedli tak Gustav s Georgem zaplatili a vytratili se někam autem, prý za kámoškama nebo co. My s Tomem jsme šli zpět na Hotel a pustili jsme si nějaký film. Já ani nevěděl o čem byl protože jsem celý film myslel jen na Tery

Láska mezi kapelamiKde žijí příběhy. Začni objevovat