Já tu Miu tak nesnáším.!

17 1 0
                                    

Billa Pohled:

Když jsme došli na hotel šli jsme se převléknout do pracovního a já šel s Tery na recepci. Tom s Luci šli opět kontrolovat pokoje atd.

Bill: "Tery"?

Tery: "Ano"

Bill: "Nevíš náhodou proč na tebe zaútočila"?

Tery: "Je na mě nasraná se s tebou chodím"

Bill: "To přece není důvod aby tě začla bít".

Tery: "Taky tak nějak nechápu proč to udělala, krava jedna".

Řekla Tery a šlo vidět jak má slry v očích, nestačil jsem nic říct a objala mě.

Tery: "Nechci se s tebou kvůli ní rozejít".

Bill: "Neboj v plánu to nemám a jestli si ještě jednou bude na tebe dovolovat tak ji nakopu prdel"!

Tery: "To radši ne, nechci aby si měl problém".

Bill: "A já zase nechci aby tě někdo šikanoval, to radši dostanu ředitelskou".

Tery se usmála a dala mi pusu, pak jsem slyšel hlas Toma "vy prasata že se nestydíte tady na veřejnosti" Luci se začla smát a já ukázal na Toma prostředníček a při tom jsem furt držel Tery v obětí, Luci se začla s ať ještě víc a Tom se k ní přidal Tery se jen pousmála, po té rvačce je nějaká jiná... Ja se té Mie jednou pomstím jestli ještě jednou sáhne na Tery. Po práci jsme se šli převléknout a rozloučili jsme se s holkama a já šel pak s Tomem na pokoj.

Na pokoji

Bill: "Nemůžu uvěřit tomu že se Tery o mě porvala".

Tom: "Jde vidět že pro ni hodně znamenáš, Mia by tě podle mě jen využívala, máš štěstí že máš zrovna Tery".

Bill: "To mám a hodně velké, a jde na ni i vidět že se mnou nechodí jen kvůli slávě".

Tom: "Jde to na ní vidět l, ona tě prostě miluje a vím že tě milovat bude. To samé Luci, tak se mnou není kvůli slávě a za to jsem rád".

Řekl to má šel si dát sprchu, já si mezi tím projížděl Tery instagram a lajkocal ji fotky *je strašně krásná* když Tom vylezl uviděl jak ji projíždím ig, "Koukám že ji máš hodně moc rád". "To mám a nehodlá o ní přijít kvůli nějaké čubce ze školy". Řekl jsme a šel si dát sprchu já když jsem vylezl Tom měl puštěnou nějakou komedii, tak jsem se šel koukat s ním. Po chvíli jsme usnul na gauči a Tom si šel lehnout do postele.

_________________________________________

Můj pohled:

Když jsme se s klukama rozloučili šla jsem si pro krosku a Luci šla čekat ven. Prošla jsem i s kroskou Luci už se chystá se se mnou rozloučit ale já ji řekla že ji doprovodil na bus. Když jsem došli na zastávku měli jsme ještě 5min čas tak jsem si povídali. Když bus přijel my se rozloučili a Luci nastoupila, já si nasadila helmu nastartovala krosku a jela domů, děti mi mávali jako o život a já jim nazpět *je to úžasný pocit* kyd zkse dojela domů šla jsem zaparkovat krosku do garáže, modlila jsem se aby si máma nevšimla toho rtů a obočí. Došla jsem do kuchyně aby jsme se přivítali

Já: "Kde je táta"?

Máma: "Je v práci".

Já: "Od kdy má práci

Máma: "Mezi tím co si spala u Billa, si táta našel práci".

Já: "Aha a on má noční nebo..."?

Máma: " Ano má.. šel na hlídače".

Já: "Jo tak".

Dořekla jsem a šla jsem mi udělat večeři. Máma si naštěstí ničeho nevšimla. Do jedla sem a šla si připravit všechny učebnice, zítra je odevzdáváme a ve čtvrtek dostaneme nové na příští rok. Když jsem si připravila napsala jsem Billovi že jsem dojela v pořádku domů. Napsal "To jsem rád, tak ahoj zítra, miluji tě 💋❤️.
Já odepsala "Já tebe taky, papa 💋❤️.
Odložila jsme mobil ale po chvíli mi začli vyskakovat upozornění z Instagramu *Bill Kaulitz se líbila vaše fotka* nebo něco v tom smyslu. Já si to přečetla a šla si dát teplou koupel. Pak jsme se oblékla do pyžama a šla spát.

_________________________________________

Lůci pohled:

Když jsem došla domů přivítala jsem se s mamkou a ta se hned ptala jaký to bylo ve škole a v práci, já ji to vse povyprávěla ale to s tou rvačkou jsem ji neřekla taková nejsem. Dala jsem si večeři, po večeři jsme se šla osprchovat vzala jsem si pyžamo a šla jsem si rychle připravit učebnice na zítra *kurva to je těžký ta taška* a šla jsem si lehnout, nějakou dobu jsem koukala na plakáty s Tomem a pak koukala na jeho instáč *on je tak strašně sexy, až to není možný* řekla jsem si a olajkovala jsem několik jeho fotek, ehm no spíš všechny jeho fotky😅. Pak sem vypla mobil a šla spát.

_________________________________________
Druhý den

Vzbudila jsme se zase těsně před budíkem, to je strašný, nesnáším vztávani ale tak aspoň že se dneska nebudem učit a v práci máme až do neděle volno takže pohoda. Šla jsem  si udělat snídani.. mamka už je asi v práci, udělala jsem si toustyy najedla siem se a šla se převlíknout vzala jsem si bílí Cropp top a černé baggy džíny s Tery máme stejný topík takxsnad si ho vezme. Vzala jsme si klice, tašku a mobil. Obula jsem se, zamkla být a šla na zastávku Tery tu ještě není ale tak má ještě 15min, jsem tu moc brzo. Po chvíli proběhla měla na sobě ten stejný topík a černo bílé kraťasy a na hlavě černou kšiltovku. Přivítali jsme se a na stejnou jsme řekli "Sluší ti to" a začli jsme se smát. Pak přijel autobus má zaplatili a šli si sednout k Věrce. Opět s ní byl i Georg. Povídali jsme si ale Tery měla zase sluchátka, něco ji trápí.. určitě, nejspíš přemýšlí nad včerejškem a nebo ji chybí Bill. Když jsme dojeli do cíle vystoupili jsme kluci už na nás čekali já se přivítala s Tomem pusou a Tery se rozeběhla za Billem, objali se a dali si taky pusu ale o něco větší než já s Tomem.

Tom: "Tvl oni se nějak rozjeli"

Luci: "To teda jo".

Georg: "Hele nechte si to na později jo".

Řekl Georg a Tom se začal tlemit. Tery s Billem ho poslali do prdele a dali si ještě jednu pusu. Vzali jsme se s Tomem za ruce, Tery se vzala za ruku s Billem a Verča s Georgem. Došli jsme ke škole a zase jsme  viděla Miu jak vopruzuje Tery, na tohle nemám nervy, šla jsem za ní a zařval ať ji nechá na pokoji že Billa nikdy nedostane. Oba se na mě uraženě podívala a naštěstí odešla. My si ještě chvíli povídali před školou a pak šli do třídy když jsem vešla otevřela jsem dveře a na mě spadl kýbl s vodou, Mia se mi začla tlemit a řekla "Jo Lucie, nemáš na mě řvát" já už se držela abychom ji nevrazila, Tery na tom byla úplně stejně "Kluci běžte si sednou já s Luci půjdem na záchody aby se převlékla" řekla Tery a šli jsme na záchody. Já si vzala náhradní věší že skříňky a šli do kabinky u na záchod. Tery hned začla řvát "Já tu Miu tak nesnáším nejdřív na mě zaútočí div nemá otřes mozku a teď udělá tobě tohle, jako to už přehání "! "Tery, mužem být rady že to je jen voda a ne nějaká barva či co" řekla jsem a Tery mi dala za pravdu. Když jsem se převlékla šli jsme do třídy za klukama.


Pokračovat budu zítra jelikož mě teď nic moc nenapadá. Tak zatím čau čau 🥰...

Láska mezi kapelamiKde žijí příběhy. Začni objevovat