Toma pohled:
Když jsme došli k Luci domů šli jsme si dát něco k jídlu, udělali jsme si palačinky s marmeládou a šlehačkou, bylo to moc dobrý, když jsme se najedli šli jsme k Luci do pokoje tam jsme si povídali a po chvíli mě Luci bouchla polštářem "Tak ty si chceš hrát jo?.. jen počkej" vykřikl jsme a začal jsem ji nahánět po celém bytě, naháněl jsme ji v kuchyni kolem stolu a pak v obýváku a zase jsme běželi do pokoje kde jsem ji chytil a začal ji lechtat. Aby mě kopala nohama sedl jsem si na ni obkoročmo a lechtal ji dal "Lásko přestaň nebo se pochciju a ty to budeš uklízet"! Vykřikla a já ji lechtal dál, ale po chvíli jsem přestal a ona mě bouchla do ramene.
Luci: "Nepůjdem se projít?"
Tom: "Vždyť už je skoro tma".
Luci: "Ty se snad bojíš"?
Tom: "Ne.. proč bych měl"?
Luci: "Okey tak si jdeme vzít boty, mikiny a můžeme vyrazit".
Tom: "No dobře tedy".
Obuli jsme se vzali si mikiny a šli ven. Chodili jsme po městě, povídali si u toho, hodně jsme se nasmáli. Došli jsme do parku a tam si sedli na lavičku, povídali jsme si a pak nastalo ticho a koukali jsme si s Luci do očí, já to ale nevydržel a vrhnul jsem se jí na rty chvíli jsme se líbaly ale přerušily nás kroky. "Někdo jde"... Byl to nějaký ožrala a začal na nás řvát ať vypadnem z jeho lavičky. Luci si odfrkla a řekla"My tu byli první, tak si jdete sednout někam jinam"! Dořekla to a on zase zařval "VYPADNĚTE Z ME LAVIČKY "!!! A dal Luci facku, já se neudržel a dal jsme mu pěstí až se skácel k zemi. "Jsi v pohodě lásko"? "Jo jsme ale už pojďme radši domů než se probudí, kokot ". Sebrali jsme se a šla domů... Když jsme došli domů zuli jsme si boty a sundali mikiny. Luci si šla dát sprchu a já seděl v obýváku na gauči a projížděl instagram, uviděl jsme fotku Billa a Tery jak si dávají pusu. *Jsou spolu tak roztomilý* dal jsme jim na to srdíčko. Pak přišla Luci v pizamu, "Na co koukáš" ptala se a já ji ukázal fotku s Billem a Tery. "Moc jim to spolu sluší" řekla a sedla si vedle mě. "Pustíme si nějaký film"? Ona řekla že jo a zapla tam *The boy* není to ani moc strašidelný ale dá se na to koukat. Když film skončil tak jsem si šel dát sprchu já... Když jsem přišel Luci už vybírala další film. "Co si dáme teď "? "Nevím tak třeba... něco romantického 😏"? "Okey" dořekla a pustila tam nějakou romantiku, ani jsem nestihla přečíst název. Sedl jsem si vedle ní a pritulili jsme se k sobě ona v půlce filmu usnula tak jsme vypnul telku a po chvíli jsem usnul taky.
_________________________________________
Druhý denKdyž jsem se vzbudil Luci už byla vzhůru a chystala nám snídani a svačinu do školy je úterý a zítra odevzdáváme učebnice a v pátek vysvědčení.
Tom: "Dobré ráno kotě"
Luci: "Dobře ráno.. kocoure😏... Jak si se vyspal"
Tom: " Ale jo šlo to".
Luci: "Nechrápala jsem moc"?
Tom: "Já spal tak tvrdě že jsem nic neslyšel ".
Když jsme se najedli Luci se šla převléknout a vzít si věci pak přišla, dali jsme si svačinu do tašek a šli na bus. Když jsme tam došli byl tam ten chlap ze včerejšího večera kouknul se na mě divným pohledem jako kdyby mě chtěl zabít když přijel bus tak jsme zaplatili a šli si sednout už tam byla Verča a i s Georgem?... "Ahoj Tome, ahoj Luci" pozdravili nás a my je taky. Pak jsme si uvědomil že Gustav s Georgem mají vlastně prázdniny už týden, tak proto je tady. Dojeli jsme na zastávku a vystoupili jsme, už tam čekala Tery s Billem, drželi se za ruce když je viděla Luci hned mi šeptem řekla "Já to říkám furt že ti dva jsou spřízněné duše" zasmála se a my se přivítali. Bill se mi svěřil že měl svoje poprvé "Tvl nekecej.. můj mladší brácha si poprvé zašukal" on se jen ušklibl a mírně do mě strčil a šel zpátky za Tery. Hned jsem to musel říct Luci *No co.. neřekl že to nemám nikomu říkat, ale až tak zlej nejsem řekl jsem to jen Luci* "Nekecej, fakt jo". "No teď mi to říkal". Ona se na ně otočila a usmála se. Když jsme došli ke škole všichni na Billa a Tery debilně čuměli
Tery: "Wtf proč na nás tab debilně čumí"?
Bill: "Tak to nevím"
Tom: "Hele zkuste to ignorovat".
Tery: "Okey ale je to nepříjemný"
Řekla a přitiskla se k Billovi jako by se bála ale já se jí ani nedivím, Luci mi říkala že patří mezi introverty. Došli jsme do třídy a za Tery přišla nějaká borka a začla na ni řvát
Borka: "Jako co si to dovoluješ chodit s Billem, ten měl být můj"!!
Tery: "Jak vidíš máš smůlu Bill už je zabrany".
Bill se na Tery lásky plně usmál.
Borka: "Však počkej já ti dám ty krávo, stejně s ním chodíš kvůli jeho slávě"!
Otočila se a odešla za svými kymoskami
Tery za ní zakřičela "Kde vidíš rohy ty píčo a ne kvůli jeho slávě s ním fakt nejsem, milovala bych ho i kdyby slavný nebyl"?!
Borka to buď ignorovala a nebo ji neslyšela, Bill se na Tery jen usmíval a nespouštěl z ní oči. No co, první hodinu jsme přežili byla čeština, nesnáším jí. Pak byla němčina, jelikož němčina je můj a Billa rodný jazyk tak mi to vždy šlo a Billovi taky, holky nám říkali jaké jim dělá němčina problémy ale to jsou maličkosti, to nikomu nevadí, ale učitelce nejspíš jo protože Luci zapomněla dát do věty Kaine a učitelka ji servala na dvě doby, z Lůci pohledu bylo vidět že ji její kecy nezajímají. Přežili jsme i ostatní hodiny a šli jsme na oběd. Tam zase byla za borka a vraždila Tery pohledem, Tery ji ignorovala protože ví že by ji Bill za takovouhle krávu ne vimněnil a já to vím taky protože když si Bill najde holku je jí věrný a on se zatím se žádnou nerozešel právě na opak holky nechali vždy jeho. Vzali jsme si jídlo dneska je řízek tak snad si Tery vezme větší porci než včera protože Billovi se to moc nelíbilo že nejedla. Když jsme dojeli šli jsme před školu s tím že jdeme do práce cestou jsme si všimli že tu Tery není a Bill byl z toho úplně v prdeli a začal panikařit s tím že se jí něco stalo. "Bille klid Tery najdeme slibuji" nevim jak ale nějak se uklidnil a my šli hledat. Asi po 10 minutách jsme ji našli s tou borkou co na ní vyjela... Prali se. Tery zatím vyhrávala protože chodi na kurzy sebe obrany a 2 roky chodila na box. Ostatní holky spíš fandili te borce Mio, Mio, Mio. Slyšeli jsme jak ji povzbuzují ale bylo jim to k hovnu protože Tery vyhrávala ale Bill se neudržel a vlitnul tam. Odhodil Miu na zem *ale ne moc silně* ona se zvedla a se svou bandou odešla pryč.
Bill' "Jsi v pohodě Tery"!
Tery: "Jo jsem ty tréningy boxu a sebe obrany se vyplatily".
Bill: "Tohle už mi prosím nedělej měl jsem o tebe strach a vůbec jak se stalo to že jste porvali"?
Tery: "Ona si mě odchytal, zakryla mi pusu abych nemohla křičet a pak mi dala pěsti a začli jsme se prát".
Bill: "Hlavně že nemáš nic zlomeného a nebo otřes mozku".
Jak to dořekl silně se objali Tery měla rozsekle obočí a natrhli ret. Šli jsme tedy na hotel a tam ji to Bill ošetřil a mohli jsme jít do práce Tery měla motorku takže ji zase táhla sebou a tam si ji dala do chodby.
Další kapitola je zde. Teď nebudu do neděle aktivní takže dali díl bude nejspíš v pondělí večer🫶..
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰