Billa Pohled:
Když jsem se rano vzbudil Luci s Tomem už byly nejspíš v kuchyni, Tery ještě psala a měla položenou hlavu na mojí ruce *Kurva jak to udělám abych ji nevzbudil* nevim jak nějak sem si osvobodil ruku, Tery to naštěstí nevzbudilo, mám totiž v plánu ji vzbudit úplně jinak. Je šest hodin v půl osmé nám jede bus. Šel jsem se převléknout *dneska se líčit nebudu, ani vlasy* když jsem se převlékl šel jsem vzbudit Tery *je tak sladká když spí ale vzbudit ji musím* dal jsem jí pusu na rty, ona se probudila a řekla "Škoda že mě takhle nemůžeš budit každé ráno" usmála se a vztala, šla se převléknout a já ji pozoroval *no co už sem ji nahou viděl tak je to jedno* když se převlékla šla si dát řasenku "Dneska linky ne"? "Na to bych se tě mohla zeptat taky😁". Šli jsme dolů za Luci a Tomem, pozdravili jsme se a dali si snídani. "Jak jsme se vyspali vy hrdličky"? Řekl Tom, za to slovo hrdličky sem mu chtěl dát facku ale neudělal sem to protože to je pravda. "Úžasně, měla jsem pohodný polštář" řekla Tery a usmála se na mě a já na ni taky a pak sem řekl "Já zase pěkného plyšáčka" Tery se červenala. 'A co vy dva? Jak se vám spalo?" Ptal jsem se " dejme tomu že jsme to měli tak nějak stejně" řekl Tom a kousl si do chleba. Když jsme do jedli vzali jsme si věci a šli se obout, Tery zamkla byt a vyrazili jsme na zastávku. Samozřejmě všichni jsme se drželi za ruce.
Tom: "Ale ne, ten opilí kokot už je tu zase"?
Tery: "Jakej kokot"?
Tom: "Když jsme spal tady u Luci tak jsme byli venku a pak k nám přišel nějaký chlap, ten kokot kterej tu stojí a řval na nás ať vypadnem z jeho lavičky, Luci mu řekla něco ve stylu ať si jde sednou jinam, borec tu větu zopakoval a dal Luci facku a já mu dal na zpět pěsti. Od té doby mě vraždil pohledem jako by mě od nekud znal".
Tery: "Aha tak to jo, hele kdyby něco zkoušel jsme na něj čtyři plus já chodila na box a na kurzy sebe obrany.
Tom: "To je výhoda ale nemám s Billem rád když se holky perou".
Bill: "To je pravda a ani jeden z nás nechce aby vám někdo něco udělal.
Luci: "Uuu Tery slyšíš to? Bill má o tebe starosti😏.
Tery: "Luci tohle je vážná situace a ty teď vytasíš tohle.
Luci: "To je jedno"!
Chvíli se spolu holky hádali ale pak z nějakýho důvodu přestali. Po chvíli přijel bus a my do něj nastoupili.
Tery: "Verča s Georgem tu nejsou? Divný".
Luci: "To teda je vždycky tu sedí a čekají na nás".
Tom: "Georg má auto tak třeba jílu autem".
Jak jsme si povídali dojeli jsme na zastávku, tam jsme vystoupili a šli ke škole. Mia zas Tery vraždila pohledem.
Bill: "Já vám říkám že jestli na Tery něco zkusí tak ji nakopu prdel a udělám z ní sekanou"
Tery: "Lásko klid, budu si dávat bacha a pokud si na mě něco zkusí domluvím se s ředitelem aby ji vyloučil".
Bill: "Dobře, ale jestli ti něco udělá tak z ní prostě tu sekanou udělám 😉"
Tery: "Tak dobře 😄"
_________________________________________
Můj pohled:
Jak mile jsme to dořekla uslyšela jsem Luci jak říká "Tady si někdo domlouvá rande, nebo co?" Bill se na ni podíval a řekl "Jako by mohli by jsme zítra někam zajít" já se na něj překvapeně podívala on neváhal ani chvíli a dal mi pusu *miluju to* Tom zase zvolal "Prasata"! Já se chtěla otočit že mu jednu vrazím ale Bill si mě přitáhl a řekl ať ho ignoruju a dal mě líbal. Když jsme skončili šli jsme do třídy. A paní učitelka měla opět spožděni. Ale namfto nevadí. Přišla asi po 15minutach že ještě něco vyřizovala. Pak nám rozdala učebnice na další rok, to zabralo přibližně dvě vyučovací hodiny. "Hele Luci já jdu na chvíli ven potřebuju se nadýchat čerstvého vzduchu". Řekla mi že Okey že to pak řekne Billovi až se vrátí že záchoda. Došla jsem na dvůr a tam si mě odchytal Mia s její bandou *dohromady je jich pět, to bych nedokázala vyřídit sama*.
Mia: "Ale, ale, jestli pak to není zlodějka srdcí".
Já: "Wtf co to kurva meleš"?
Mia: "Ty moc dobře víš o čem mluvím ty čubko".
Jak tak ke mě šla já couvala a ona mě dotlačila ke zdi. Tam holkám naznačila ať mě přidrží u zdi, já se bránila ale byly v přesile. Pak mi Mia dala pěsti do břicha
Mia: "Tak co? Rozejdeš se s Billem a nechat ho mě, já jsme lepší než ty"
Jedná z Borek co mě drželi řekla "Jo Mia je lepší než ty". Asi si myslí že mi tím schodí sebevědomí ale v tom se plete.
Já: "Hehe myslíš si že se rozejdu s Billem jen kvůli tobě.. tak to si na omylu".
Věděla jsem že si tak koleduju o další ránu ale já se Billa nevzdám.
Mia: "Jak chceš".
Řekla a vrátila mi pěstí až mi řekla z nosu krev, ale zlomený nebyl takže zatím dobrý. Pak mi dala ještě ránu do břicha, borky mě pustili a já spadla na zem. Bill tam proběhl a dal Mie facku.
Bill: "Jsi normální ty kundo. Vážně si myslíš že si mě tímhle získaš. Jestli jo tak si na omylu a teď mi jdu z očí ty děvko"!
Zařval a pomohl mi vztat, furt jsem se držela za břicho protože mi dala moc velkou ránu. Naštěstí žebro zlomené nemám.
Bill: " Příště jdu na dvůr s tebou, teď půjdem do kanceláře aby ti pomohli".
Mezi tím se mi zastavila krev z nosu ale břicho furt bolí. Podepřel si mě a já mu dala ruku za krk abych se ho prichitila on mě držel kolem hrudi. Chodili se mu docela blbě když byl o hlavu vyšší ale on udělá cokoliv abych byla v pohodě. Za to se mu nějak odvděčim. Když jsme došli do kanceláře hned se ke mě seběhli a Billa vyhazovali za dveře ale já se přemluvila aby ho tu nechali. Přišel i ředitel a hned se ptal co se děje já mu to vce řekla a on si Miu zavolal do ředitelny. Tam ji seřval na dvě doby a přivedl ji ke mě aby vydělá jak jsem kvůli ní dopadla. Koukala na mě jak kdybych si za to mohla sama. Bill mě držel za ruku, měl v očích slzy a modlil se aby vše dobře dopadlo. Nedokážu odhadnout na jaký místo mě bouchla ale mám dojem že do žaludku.... A do prdele volaj záchranku a moji mámu. Ta okamžitě přijela ve svém autě a děkovala Billovi že mi pomohl. Když přijela sanitka tak mě naložili Billa vzali sebou protože jsme ho chtěla jako psychickou podporu a protože ho miluju. Máma jela za náma v autě. Hned mě vzali na polikliniku. Bill byl s toho úplně v prdeli a vsadím se že Luci s Tomem taky jelikož neví co se stalo. Dorazili jsme tam a zjišťovali co mi je..... Naštěstí to není nic vážného ale prý si mě tu na noc nechají kdyby se se mnou něco stalo. Bill na to že tu zůstane se mnou já se štěstím málem rozbrečela mamka řekla že si mě pak vyzvedne protože ji David v práci volno jen teď na hodinu. *Hajzlove* odvezli mě na pokoj a Bill si sedl vedle mě. Bylo vidět že se o mě bojí, po chvíli se rozbrečel a já se ho snažila uklidnit že všechno bude dobrý. Trochu se uklidnil ale slzy nešli zastavit. Asi po 15 minutách bolest přestala. Tato se ještě radovat nebudu. Povídali jsme si do večera....Bill si ke mě lehl a objal mě já se přitulila a po chvíli jsme usnula.
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰