Já to tak nesnáším!

12 1 0
                                    

Billa Pohled:

Vzbudil jsme se kolem druhé ráno a Tery tu nebyla ,,Kde je"? Vztal jsme z postele a šel se podívat dolů, uslyšel jsem křik ,,Do prdele já to tak nesnáším"! A potom se ozvala rána. Já se zděsil a vlitl jsem do obýváku ,,Tery, lásko jsi v pohodě"? ,,Co? Jo jsme, jen mě něco nasralo, když to tak řeknu". ,,A co tě tak vytočilo"? Tery naznačila rukama, pochopil jsem, pak jsme si všiml její flašky jak leží na zemi ,,To byla ta rána co jsme slyšel"? ,, Nejspíš jo". ,,Okey, koukám že se nevyplácí tě naštvat 😂". ,,No to teda ne no😂". Dořekla a šli jsme nahoru. Před dveřím byla Luci s Tomem, Tom se zeptal ,,Co se děje, slyšeli jsme ránu".

Bill:Ale nic Tery si šla pro pití a jak byla tma tak trochu zakopla.

Tom: Jo tak, a není ji nic?

Tery: Klid jsem v pohodě.

Řekla a objala mě, udělala mi motýlky v Břiše *Miluju to* ja ji obejmul na zpět.

Tom: Hele běžte se radši objímat do pokoje jo? Děkuji.

Tery ho vyfakovala, já se musel smát. Pak jsme šli do pokoje tentokrát jsme si udělal polštář z Tery já.

_________________________________________
Ráno

Ráno jsem se vzbudil, Tery furt spala a já byl na ní *jinak to říct nedovedu*. *Je nádherná když spí*. Vztal jsme a šel dělat snídali, kterou sem ale neudělal protože už jí dělala Luci.

Luci: Čau Bille, kde máš Tery?

Bill: Ještě spí tak jsem ji nechal.

Luci: Okey, tady máš palačinky tak si dej.

Bill: Díky.

Řekl jsem a šel si sednout. Po nějaké době přišla Tery celá rozespalá.

Bill: Dobře ráno boubelko. Jak ses vyspinkala?

Tery: Jako by docela dobře ale i na hovno.

Bill: Jak to?

Tery: Spalo se mi dobře protože si tam byl ty, a na hovno protože mě furt bolí břicho, takže si teď dám snídani a pak paralen.

Řekla a sedla si ke mě a ukradla mi jednu palačinky ,,hej" Tery se jen usmála a kousla si do jídla. Ona se chtěla zvednou ale já si ji přitáhl a posadil na klín ,,Dej si ještě jednu palačinku". ,,Já nechci". ,,Tery neštvi mě a dej si, prosím". ,,Dobře ale dělám to jen kvůli tobě". ,,Děkuji" a dal jsem jí pusu na tvář. Pak přišel Tom že záchoda.

Tom: Ale, ale, kdopak se nám to vzbudil

Bill: Tome neser mě je teprve deset.

Tom: Vždyť ja si dělám prdel prosimtě. A Tery?

Tery: No?

Tom: Jak se ti sedí na Billovi?

Tery: Řekněme že pohodlně.

Podívala se na mě a usmála se.

Tom: A co ty Bille, ještě se ti nepostavil z toho jak na tobě Tery sedí😏.

Bill: Ty si fakt prase Tome.

Tom se jen ďábelský ušklibl a šel k Luci. Obejmul jí kolem pasu. Viděli jsme jak ji jde horko do tváří. Koukali si do očí. Tom si pak její obličej přitáhl blíž k tomu svému a políbil jí. V tu ránu Tery řekla ,,Přestaňte se tady oblyzovat, to si nechte na večer 🤣" Já se začal tlemit, oni ji poslali do prdele a odešli si to dělat do obýváku. ,,To jsou strašný hovada a pak že my jsme prasata, viď lásko". ,,Jasně boubelko". Řekl jsme a šli vidět že se jí ta přezdívka líbí protože zrudla. Já ji v tu chvíli dál taky pusu. Pak jsme se šli převléknout. Když jsem byl jen v trenkach Tery na mě zamilovaně koukala. ,,Co se děje zlato"? ,,Nic jenom že jsi strašně sexy když nemáš tričko". ,,Ty jsi taky sexy když na sobě nemáš oblečení, vlastně počkat, ty jsi sexy vždycky". Ona se červenala, pak vztala z postele a šla ke mě ,,Co to děláš". ,,Jdu si pro pusinku". Řekla a dala mi jednu na tvář ale já ji silně objal aby nemohla odejít, v tu ránu jsme se zašli líbat.

_________________________________________

Luci pohled:

Luci:Tvl co tam tak dlouho dělaj?

Tom:Beztak to budou nějaký prasárny, hehe.

Luci: Tery nemůže.

Tom: Ahoj vlastně. No tak se tam aspoň líbaj to stačí, taky se to dá nazvat jako prasárny 🤣.

Luci: Je vtipný když jim řekněte že jsou prasata a my ve finále udělám pak to samé 🤣.

Tom: Musíme je přece nějak nasrat?

Luci: To je fakt.

Pak jsme si ještě chvíli povídali, dokud nepřišli ti dva, Tom hned spustil ,,Co jsme tam tak dlouho dělali ". Bill hned odpověděl ,,To tě nemusí zajímat" a vyplázl na něj jazyk, Tery ne neudržela a začla se smát. Tom na ní ,,Koukám že ty nálady se ti houpou jak na houpačce". Tery se přestala smát a poslala Toma do prdele. To jsme se začla smát já oni na mě koukali, Tery to opět neudržela a začla se smát taky. Po chvíli jsme začli i chrochtat a to už se pak přidali i kluci.

_________________________________________

Je večer a mi jsme si dali trochu chlastu. Tery s Billem odešli nahoru, já byla s Tomem v kuchyni, byly jsme tak opilí že jsem se začla smát jednomu obrazu a Tom se přidal. Pak jsme zahlédla Tery na schodech, přestala jsme se smát, pak s Etam objevil Bill, vzal Tery za ruku a stáhl ji sebou se slovy ,,Kurva pojď sem" když to dořekl začal ji líbat. To jsme se začla smát znova. Uběhla asi hodina. My seděli v kuchyni u stolu a povídali jsme si. Tery nas pak vyfotila a dala to na instagram, pak tam dala ještě fotku kde si dává s Billem pusu. Pak jsme bílá unavená tak jsme šli s Tomem nahoru do pokoje.

_________________________________________

Můj pohled:

Asi po půl hodině co jsme byli s Billem sami v kuchyni jsme je se na ně šli podívat ,,Nekecej oni fakt spí" řekl Bill. Já jsme řekla ,,Moc jim to spolu sluší" Tom objímal Luci zezadu a oba spokojeně od dychovaly. Bill je ještě chvíli pozoroval a já šla dolů trochu pouklidit. ,,Bille! Pojď sem stalo se něco neuvěřitelného"! Bill rychle seběhl schody ,,Co? Co se stalo lásko"! ,,Hehe, prdla sem si". ,,Já se z tebe zblázním, ale i tak že pořád miluji, boubelko moje" Jak to dořekl objali jsme se a nějako dobu jsme stáli pod schodama a objímali se, když jsme skončili šli jsme do obýváku a rozložili jsme gauč, šlo to pěkně na picu když jsme po vlivem alkoholu, když jsme tahaly aby se rozložil já nějak spadla. V tu ránu jsme se začli oba smát. Bill se mi snažil pomoct ale on taky spadl a přímo na mě. Chvíli jsme byli v šoku a koukali jsme si do očí. Bill se neudržel a začal se tlemit ještě víc a já taky. Smáli jsme se asi 15 minut. Pak už jsme konečně rozložili gauč, další půl hodinu nam trvalo ho povliknout a naházet na něj polštáře a deku. Tentokrát jsem zakopla o svou vlastní nohu a slitla přímo na gauč, Bill už se chtěl začít smát ale já ho vzala sebou. On na mě koukal jak na vraha dokud jsem ho ne políbila. Opět jsme se chvíli líbali div jsme na to neskončili ale furt jsme prostě věděla že nemůžu ,,Škoda že nemůžeme" řekl zklamaně Bill ,,Já vím ale neboj až mi to skončí, vynahradím ti to" Bill se začal radovat. Mě pak zvonil telefon. ,,Wtf proč mi volá Luci"? Tak jsme to zvedla a Tom na mě začal řvát ,, Můžete se prosím ztišit? Tady se někdo snaží usnout". ,,Aby ses neposral. Kazy šuku" řekla jsme a típla to. Pak už jsme jen slyšela Toma jak že zhora řve ,yIa nejsem kazy šuk"! Pak zabouchl dveře a my se s Billem na sebe podívali a začli se smát. Já si pak lehla na gauč a Bill na mě a silné mě objal, já ho hladila ve vlasech a po chvíli jsme usnula.

Další část bude zítra nebo pozítří tak se mejta a zatím ahoj 🫶🏻🫶🏻.

Láska mezi kapelamiKde žijí příběhy. Začni objevovat