Můj pohled:
Je čtvrtek a já se vzbudila nějak kolem třetí ráno s tím že mě hrozně bolí břicho. Šla jsem na záchod a tam jsem zjistila že mám měsíčky "Kurva proč zrovna teď, to to nemohlo aspoň týden počkat, do prdele" naštěstí tam byli vložky tak jsem si jednu vzala a šla zpět do pokoje za Bille. Spal *je tak sladký když spí* lehla jsem si vedle něj a snažila se nemyslet na tu bolest, asi po 10 minutách jsem konečně usnula. Vzbudila jsem se až ráno nikdo tu nebyl. Břicho strašně bolelo tak jsem rychle ležela dolů na záchod, ani jsme je nestačila pozdravit. Naštěstí jsem nezvracela, vzala jsem si čistou vložku a šla do kuchyně hledat paralen nebo tak něco. ,,Ahoj lásko, jsi v pohodě"? ,,Nejsem takže jestli budu bezdůvodně na všechny hnusná tak se omlouvám, a teď hledám nějaké prášky na bolesti". ,,Aha okey" řekla a odešel, za chvíli se vrátil a měl v ruce paralen ,,Na, dej si, snad ti to pomůže". ,,Děkuji zlato, ty jsi prostě nejlepší" a dala jsem mu pusu. ,,Jdu se převléknout" řekla jsem a šla jsem do pokoje vezmu si něco pohodlnějšího. Vzala jsem si Billovo tričko a svoje černé tepláky. Pak jsem šla dolů za ostatníma. ,,Ahoj Tery" řekli mi všichni jedinej Bill na ně zase koukal jak kdyby mě viděl poprvé v životě ,,Už zase kradeš"? ,,Jo, vadi ti to"? ,,Ne, jsi v tom krásná" řekl a naznačil mi ať si jdu sednout k němu já si sedla a přitulila se k Billovi asi po půl hodině mazlení jsme poprosila jestli mi někdo udělá mátový čaj. Luci se zvedla a šla do kuchyně ,,Já ti ho udělám stejně se potřebuju napít" po chvíli přišla a dala mi hrnek s čajem ,,A co že chceš mátový čaj"? Já ji naznačila pohledem ,,Aha tak to jo" po hodině jsem chtěla jít dělat oběd, mám ráda vaření tak jsem se zvedla a šla do kuchyně Bill šel za mnou aby mi pomohl.
_________________________________________
Toma pohled:
Tery s Billem odešli vařit. ,,
Tom: Zlatí?
Luci: Ano?
Tom: Proč se Tery chová tak divně ?
Lůci: Ženské problémy, takže když bude bezdůvodně nás zlá tak aspoň víš proč, a smát se to tolerovat, protože když se nasere, tak to nechceš.
Tom: Okey budu si dávat pozor.
Tery: Oběd!!
Tom: Už jdem.
Zvedli jsme se z gauče a šli do kuchyně. ,,Ty jo, to je výborný" chválil jsme jim jídlo ,,Díky" řekli ona na stejno. Když jsme dojeli Tery nabídla se jít projít že prý potřebuje na čerství vzduch, já řekl že mi je to jedno a Luci souhlasila. Šli jsme si teda pro potřebné věci a šli ven. Všichni jsme se drželi za ruce. V půli procházky mi zavolal Georg. ,,Georg? Co po nechce "
Tom: Ano?
Georg: Dej si mě nahlas ať slyší i ostatní.
Tom: Okey tak počkej..... No mluv.
Georg: Já vám musím říct něco fakt důležitého.
Tery byla napjatá jej Billovi trenky.
Georg: B-budu táta.
Tery: Si děláš prdel?
Georg: Ne. Verča už je v prvním měsíci.
Tery: A to nám to říkáš až teď!
Georg: Ano zjistili jsme to teprve včera, a proč jsi tak zla?
To už jsem si ho dal potichu.
Tom: Hele nech toho ona má své dny a nepotřebuju ji nasrat ještě víc.
Georg: Ježíš tak to jsem nevěděl sory.
Tom: Georg se ti omlouvá.
Tery: Řeknu že já jemu taky.
Tom: Tery se tak omlouvá.
Georg: Okey. Já už musím končit tak se měj a zatím čau.
Tom: Čau.
Jaj on bude táta no to mám teda radost. Venku jsme bílí ještě nějakou dobu. Vrátili jsme se kolem čtvrté odpoledne. Já šel s Luci do pokoje. Nebojte na nic dneska nedojde. Po chvíli někdo běžel do pokoje. Tak jsem se šel podívat. Byla to Tery. *Ona brečí? Okey radši ji nechám teď být* šel jsme dolů za Billem on seděl na gauči a měl hlavu opřenou o ruku
Tom: Co se stalo?
Bill: Ale nic.
Tom: No tak Bille, mě můžeš říct všechno.
Bill: Okey, vidíš ten telefon tam na zemi.
Tom: Jo.
Bill: Ten je Tery. Volala ji kámoška a nějak se pohadali. Ona ta kámoška ji řekla něco hodně ošklivého. Tery se rozbrečela, típla to, jebla s telefonem o zem a utekla nahoru. Řekla mi že chce být teď sama aby to vztrebala.
Tom: Aha tak to je mi líto. Ale Luci to neví a teď šla určitě k ní. Ale tak Tery má Luci ráda tak snad se jí svěří.
Bill: To doufám.
Za chvíli přišli holky dolů, Bill vystartoval Tery obejmout, Tery se k němu taky rozeběhla a dlouze se objali. Já slyšel Billa jak říká ,,Moc mě to mrzí, je to Pica, když na tebe byla bezdůvodně hnusná. Ty jsi nejúžasnější holka jakou znám, tvá vina to není ". Tery se uklidnila trochu víc. Luci přišla ke mě a vše mi řekla. ,,Prý se na ni ta kámoška nastala a začla na ni být hnusná že upřednostňuje víc nás než jí, přitom ta její kámoška taky víc upřednostňovala toho svého víc než jí a Tery pak brečela že si ji nevšíma, to ale není důvod aby na ni byla hned hnusná, a prý ta kámoška ji ještě řekla že už ji v životě nechce vidět a že prý Tery je zrůda všech dob a že prý každého jen využívá, což není pravda, já vím jaká Tery je, znám ji už skoro 11 let a ona taková není" řekla mi Luci a já ji na to přikývl, za tu dobu co Tery znám vím že to je super kámoškama a je věrná když se podívám jak se s Billem baví a dala mu své poprvé. To se prý u ní jen tak nestává. Oni se tam objímali asi 15 minut. Pak jsme si sedli na gauč a koukali na komedie *Snad se Tery zlepší nálada*. Hodně jsme se nasmáli Luci pak spozorovala že Tery spí.
Bill: Hele já ji odnesu nahoru do pokoje a nejspíš tam už zůstanu.
Luci: Okey, dobrou.
My se koukali dal na komedii.
_________________________________________
Billa Pohled:
Vzal jsme Tery a šel s ní do pokoje, tam jsme ji položil na postel a a lehl jsme si vedle ní, přikryl jsem nás a chtěl Tery obejmout. Ona se ale otočila a přitiskla se ke mě a řekla ,,Bez tebe by můj život neměl smysl, jsme ráda že tě mám". ,,Já jsem taky rád že tě mám boubelko moje". Objali jsme se já ji dal pusu na čelo a po chvíli jsme usnuli.
_________________________________________
Lůci pohled:
Když jsme do koukali komedii vypli jsme televizi. Chvíli jsme si koukali do očí *Má krásné hnědé oči* po chvíli jsme se začli líbat. On mi udělal cucak na krku aniž bych to věděla. Když jsme zakončili šli jsme do pokoje. Já se převlékla a Tom na mě koukal. ,,Děláš jako by si mě v životě nahou neviděl" on mě ignoroval a řekl ,,Už ti někdy někdo řek že jsi strašně hezká když nemáš oblečení" já jsme zrudla a šla si lehnout k němu, nebo spíš jsem si lehla na jeho hruď. On mě hladil ve vlasech a ja spokojeně usnula. Tom po chvíli taky.
Tady je další část, je trochu nudná ale doufám že se líbila. 🫶🏻
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰