Můj pohled:
Ráno jsem se vzbudila docela pozdě koukla jsem se na hodiny *středa 11:08* ,,Si děláš prdel takhle dlouho jsem spala naposledy na Silvestra" v tu chvíli přišel Bill mě zkontrolovat. ,,Já myslel že už se nevzbudis". A šel mi dát pusu ale nečekal že ho stáhnu sebou na gauč ,,Co to děláš"? ,,Nevim, asi ti chci vyznat lásku a to jak moc si tě vážím" Bill se usmál a dal mi ještě jednu pusu byla o něco delší než ta předchozí. Uviděl nás Tom a zvolal ,, Přestaňte se tam vosahavat a pojďte jíst" Luci se začla smát. ,, Bille, můžu toho kazy šuka zabít? Prosím". Bill se začal smát a slyšela jsem Luci jak vyprskla ještě víc a začla chrochtat a Toma jak na mě řve ,,To sis mohla odpustit" a vystartoval po mě ,,Do prdele"! Vykřikla jsem a vztala z gauče abych Tomovi utekla. Bill se mi snažila pomoct ale Tom řekl mě chytl a řekl ,,Dokud se neomluví tak ji nepustím"! ,,Dobře, dobře vyhrál si omlouvám se". Tom mě pusť l a šel za Luci, furt se tlemila a já pak šeptem Billovi řekla ,,Kazišukem je a navždy bude " Bill se držel aby nevyprskl smíchy když jsem vyděla jeho výraz byla jsem na tom úplně stejně, ale neudrželi jsme se a zašli se smát. V tom tam vlitly oba a řekli ,,Tvl pojďte už jíst nebo vám to vystydne". Šli jsme se najíst. Po jídle jsme chvíli odpočívali, pak se Luci zeptala jestli nepůjdem na procházku do lesa, nikdo nebyl proti, jelikož jsem byla ještě v pizamu šla jsem se obléknout. Vzala jsem si tohle:
Kdyz jsem přišla dolů Bill na mě koukal s otevřenou pusou. ,,Co se děje zlato" neodpověděl a pořád koukal ,,Zlato?!" Furt nic "Haló Bille? Země volá Billa" když neodpověděl otočila jsem se a chtěla jsem si jít pro mobil v tu chvíli mě někdo chytl ze zadu a pevně objal, byl to Bill, položil mi hlavu na rameno a řekl ,, Moc ti sluší moje oblečení" a já zčervenala, nějak jsem se otočila abych byla k Billovi čelem a objala ho kolem krku, koukali jsme si do očí dokud na nás ne zařval Tom ,,Tvl tohle si nechte na večer a pojďte do toho lesa" pak šeptem řekl ,,To jsou hovada" a dal pusu Luci. Ja je viděla a řekla jsem ,,Když my jsme hovada co jste tím pádem vy" Tom řekl ,,Slušní lidé" a uchechtl se. Pak jsme vyrazili do lesa chvíli jsme se jen tak courali po lese dokud jsem neuviděla škálu.
Já: Luci?
Luci: No?
Já: Vidíš tu škálu?
Luci: Jo.. proč?
Já: Výlezem na ní
Luci: Ty jsi magor, ale tak proč ne, dáme závod?
Já: Tak jo, 3, 2, 1, teď!
Vystartovaly jsme a běželi ke skále, byly jsme tam na stejno. Po chvíli přišli i kluci a Luci zvolala ,,Tak kde jste? Už na vás čekáme jakou dobu" řekla a usmála se Tom ji řekl ,,My ne běháme" Luci mu na to řekla ,,Proč... Jsi moc línej"? Divný u mě se může posrat když mu řeknu že je Kazy šuk a u Lůci nic, to není fér. Když k nám přišli já se ještě jednou pro jistotu zeptala Lůci ,,Tak lezem"? javuz byla připravena tam lézt ale Bill mě ale chytl za ruku a řekl ,,Na to tě lézt nenechám" a Luci hned spustila ,, Ježíš Bille, moc se o ní bojíš" a já na to ,,Ale já mám ráda když se o mě bojí, je roztomilej když je ustaranej" dořekla jsem a koukla se na něj on už na mě dávno koukal zamilovaným ale zároveň vraždícím výrazem koukali jsme si do očí. Ale Tom to zase posral ,,Vy jste tak strašný hovada, to snad ani není možný"! ,, Vidíš já furt říkám že je to kazi šuk" koukala jsme se na Toma a vyplazla na něj jazyk a ukázala prostředníček on mi ho objetoval. Luci řekla ,,No tak už se nechte a pojďme dál" chytla Toma za ruku a šli jsme dál. Bill mě držel kolem pasu a já o něj měla opřenou hlavu. Byli jsme v lese asi 3 hodiny. Když jsme došli na chatu bylo kolem čtvrté odpoledne rozhodli jsme si dát svačinu. Tom si vytáhl kolu Luci dal taky jednu a Bill dal mě a sobě Red Bull. Já s Luci mezi tím dělali cookies. Když jsme do pekli dali jsme všechny cookies na talíři, každý si vzal tolik kolik chtěl. Šli jsme ven na terasu povídali jsme si o píčovinach hodně jsme se nasmáli. Bylo pět večer a já se chtěla jít vykoupat do rybníka *mě studená voda nevadí* oni nejdřív že ne ale když jsem řekla ,,Okey tak půdu sama" Bill hned na mě že sama nikam nejdu. Tak jsem si šla pro plavky a šli jsme s Billem k rybníku. Luci s Tomem šli do chaty. Bůh ví co tam asi teď budou dělat. Když jsme došli k rybníku hned jsme si vzala plavky a šla do vody ,,Ta voda je tak příjemná" Bill pak šel ke mě do vody. ,,Konečně máme čas pro sebe" a začal mě líbat. Nevim proč ale rozvázal mi vršek od plavek a sundal mi ho líbal mě při tom dál, pak mi začal mačkat kozy.
_________________________________________
Toma pohled:
Když Tery s Billem odešli my šli do chaty, vytáhl jsme zbytek rumu co tu po pondělku zbyl a dali jsme si s Luci několik panáků, byli jsme docela dost najety já byl opřený o linku a Luci seděla na stole měla na sobě moje tričko a krátký kraťasy, já měl jen svoje kraťasy. Koukali jsme si do očí, přistoupil jsem blíž k Luci, a začli jsme se líbat, já ji pak vzal do náruče a odnesl ji do pokoje a hodil jsme ji na postel začal jsem ji sundávat tričko a kraťasy s kalhotkama ona mi sundala moje věci a už to jelo. Ona mi ho začla kouřit já ji hladil ve vlasech, po nějaké době jsme si to vyměnili nejdřív jsem ji dělal dobře a pak ji ho tam strčil ona vudychla, já se v ní začal pohybovat a víc a víc jsem přirážel ona víc a víc zvdyvhala, docela nahlas. To mám rád 😏. Když jsem ukončili akorát přišla Tery s Billem. Tentokrát jsem šel já s Luci k rybníku. Jen jsme se brouzdali na břehu byli jsme tam něco prez hodinu. Když jsem došli k chatě slyšeli jsme vzdychání. Luci řekla ,,Tady si taky někdo užívá". Dořekla a vlezli jsne dovnitř a schválně jsem vešel k nim do pokoje. Oni rychle přestali. ,, Já jen že už jsme doma tak aby jsme to věděli". Zavřel jsem dveře a uslisel Tery jak mi zase nadává že jsme kazy šuk. S Luci jsme pak šli do pokoje. Chvíli jsme si povídali a pak jsme usnuli v obětí. Tery s Billem nejspíš taky protože už bylo ticho.
Tuhle část píšu na podruhé. Ukázalo se mi nějaké publikování nebo co. Nevěděla jsem co zmáčknout tak jsme z toho vyjela a nějak se mi to smazalo. Tak zase někdy ahoj 🫶.
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰