Billa Pohled:
Vzbudil jsem se a měl jsem poněkud divný sen, až děsivý. Tery spala na mé hrudi *Uf, dobrý nic jí není*. Koukl jsem se na hodiny *Půl druhý? Teprv? To jdu ještě spát*. Znovu jsem usnul zase se mi zdál ten samí sen.Ve snu
,,Tery kde jsi"! ,,Tady". Volali na mě nějaké hlasy ale Tery to nebyla to bych poznal. Pak jsem uslyšel pláč. ,,Tery"? Šel jsem za pláčem a uviděl jsem ji na zemi celou od krve. ,,Sakra, lásko co se ti stalo"? ,,Ale nic" řekla a stoupla si. Najednou se vypařila. *Co to* najednou jsem ucítil jak kdyby mě někdo řezal ale na sobě jsem neměl žádné rány. Pak jsem uviděl Tery a vedle ní nějakého borce co ji držel pod krkem a mířil na ni pistolí. ,,Tery, ne" já se k ní rozeběhl než jsem tam doběhl borec ji zastřelil. Já si se slzami v očích klekl na kolena. Někdo mě chytl za rameno. Byla to Tery. ,,Tery"? Měla černé oči a protáhlou pusu. Ona mi položila prst na rty. ,,Pššt" řekla a znova se vypařila....
Probudil mě zvuk budíku. Tery vylitla z postele. ,,Do prdele.. co se děje.. hoří někde"! ,,Tery klid je to jen budík". ,, Ježiši já ho zapomněla na prázdniny vypnout". Řekla a vypla ho. Už se mi dal spát nechtělo bál jsem se že se mi to bude zdát znovu. Jelikož budík zazvonil v šest Tery si ještě lehla. ,,Jdu si dát sprchu". Ona řekla ,,Hmm" do polštáře a znova usnula. Já šel tedy do koupelny.
Když jsem vylezl před dveřmi stal Tom. ,,Čau Bille je vše v cajku, slyšel jsem křik". ,,Jo vše je v pohodě. To byla Tery protože zazvonil budík a ona se lekla". ,,Jo taaak". Řekl a odešel. Já šel zpět k Tery. Spokojeně spinkala. *Aww*. Usmál jsem se, lehl si k ní a objal ji. *Spát už se mi nějak nechce*.
_________________________________________
Toma pohled:
Otočil jsem se a šel zpět za Luci.
,,Tak coto bylo za křik".
,,Zapomněli vypnout budík a jak se Tery lekla zakřičela"
,,Jo tak".
,,A jelikož je šest tak jdu ještě spát". Lehl jsem si k Luci, nebo spíš lehl jsem si na Luci a spokojeně jsem usnul.Tentokrát jsem se vzbudil a Luci už tu nebyla, tak jsem si dal dredy jen do culíku a šel do kuchyně všichni už byli u stolu a o něčem si povídali.
Já: Čau o čem se bavíte.
Bill: O moji noční můře.
Já: Aha, tak to ji asi budeš muset říct ještě jednou. Hehe.
Bill jen protočili očima ale povyprávěl to znova.
Já: Tvl to co máš za sny.
Bill: Já nevím. Prostě mám takové sny no.
Já: Šak klidy já někdy taky.
Tery: Mě se dneska zcela výjimečně nezdálo nic.
Luci: Mě jo.
Tery: A o čem.
Luci: O tmě hehe.
Tery: Proč jsem čekala že to řekneš.
Luci: Jsme propojené.
Tery: I to jsem čekala že řekneš.
Luci: Prostě už se známé tak dlouho že už víme co ta druhá řekne.
ČTEŠ
Láska mezi kapelami
FantasyAhoj jtohke je můj první příběh a píšu to z nudy. Vše kromě našich jmen a toho že jsme 4 kamarádky je vše vymyšlené. Samozřejmě místo našich jmen si můžete dodat to své. Přeji příjemné čtení.🥰