"Efendim, bir prens doğurdunuz." dedi hemşire kucağındaki bebekle. Yüzündeki tebessüm görülmeye değerdi.
Hemşire, kucağındaki minik oğlanı annesine yani Jennie Kim'e vermişti dikkatlice. O artık veliaht prensti. Daha küçücük kolları ve bedeni vardı. Jennie, dokunsa kırılacak gibi korkuyordu ama onu koruma iç güdüsü daha da baskındı.
O, çok güzeldi. Badem gözleri vardı. Minik dudaklarını büzmüştü ve çok tatlıydı. İlk gözlerini açışında bile ağlamamış bir beyefendiydi. Gülümseyerek onu izleyen babalarına baktı. Seokjin Kim ve Namjoon Kim...
Seokjin dolu gözlerini saklamak için sevdiği adamın boynuna gömmüştü kafasını. Artık yeni bir veliaht prens doğduğu için sadece 10 yılları kalmıştı. Prens, 10 yaşındayken tahta geçecekti ve onlar da yetkileri Jennie'ye teslim ederek özgür olacaktı.
Jongin Kim, Jennie'ye sahip olan bir gençti. Ailesi bu yaptığı şey için onu suçluyordu. Çünkü onun için buldukları kızı es geçerek kraliçeye gönül kaptırmıştı. Şimdi ise ilk ve son kez gördüğünü bilerek oğlunu ve sevdiği kadını görmeye gelmişti.
"Güzelim. O... Çok güzel." Hayranlık ile bakıyordu kendi oğluna. Daha bir isin vermemişlerdi. Ama Jongin, veda ederken ona bir isim verecekti. "Seungmin Kim..."
Jennie anında sevdiği adama döndü. Bu isme kesinlikle bayılmıştı! Gülümsemesine engel olamadı ve yorgunlukla gözlerini kapattı. Uykuya dalarken bilmiyordu ki Jongin'i son kez görecekti...
Yeni prens Seungmin'i koruyabilecekleri bir saray odasına götürmüşlerdi. Jennie ise dinlenmesi için kendi odasına götürülmüştü. Jongin kendi babaları gibi olan Seokjin ve Namjoon ile konuşmuş, veda etmişti. Kendi ailesi tarafından sürgün edilse de geri gelmeye niyetliydi.
Jennie, uyandığında aldığı veda mektubu ile gözyaşlarını durduramıyordu. Ora duvarları aradına sığınarak bir kaç gün boyunca depresyonu atlatmaya çalışmıştı. Oğlu Seungmin Kim ise herşeyden habersiz oyunlar oynama ve yeni şeyler öğrenme derdindeydi...
Aradan yıllar geçti, yeni yaşlara adım atıldı. Seungmin 10. yaşına basmışken artık tahta geçme vaktiydi. Törenler ile resmiyete bağlı olarak Kral artık oydu. Ama hala öğrenmesi gerekenler olduğu için annesi Jennie ona yardımcı oluyordu. 20 yaşına kadar onunla beraber Krallıklarını yönetmekle yükümlüydü.
Acı, tatlı bir çok olay atlatmışlardı anneli oğullu. Bu yaşananlar ile birbirlerine oldukça bağlanmışlardı. Jennie kabul etmese de oğlu artık kocaman adam olmuş, 20 yaşına gelmişti. Artık onun tamamen gerçekliğe hazır olduğunu düşünüyordu. Onu çok güzel hazırlamıştı.
Seungmin Kim, hayatta olacaklara her an hazır olan bir Kral idi artık. Yeni insanlar görmeye ve arkadaşları ile yeni şeyler öğrenmeye oldukça hazırdı...
☆
ilk bölüm hakkınds düşünceleriniz neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Lover Lover || Chanmin
Fiksi PenggemarKendi şehrini yöneten Kim Seungmin'in, soyunu devam ettirmesi için bir partnere ihtiyacı vardır. Peki bu durum hoşuna gitmese de Avustralya Krallığından sürgün edilen Christopher Bang Chan bu fikirleri değiştirebilecek mi? ☆ Chanmin🫀