အိမ်ပြန်လမ်းမရှိတဲ့ ခန္ဓာမဲ့လူတွေတည်ရှိရာနေရာလေးကို ထွက်လာခဲ့ပြီ....appa. omma တို့နာမည်စိုက်ထူးထားတဲ့..အရှေ့မှာထိုင်ချလိုက်ကာ....ကျောက်တိုင်မှာထွင်းထုထားတဲ့ appa omma နာမည်လေးတွေကို လက်လေးနဲ့ ဖြည်းဖြည်းချင်းစမ်းကြည့်နေမိသည်။
'''appa..omma..နေကောင်းရဲလားဟင်...jane လာတွေ့တာနောက်ကျသွားတယ်..စိတ်မဆိုးနဲ့နော်...အခုတလော အလုပ်တွေက...ဘာလို့အရမ်းရှုပ်နေမှန်းမသိဘူး....အဲကြောင့်နောက်ကျသွားတယ်...တောင်းပန်ပါတယ့်နော် . ...appa နှင့် omma.. ကောင်းကင်ဘုံမှာ..အေးအေးချမ်းချမ်းလေးနဲ့..တွေ့ဆုံအနားယူနေကြပြီမဟုတ်လားဟင်....appa..ကောင်းကောင်းအနားယူတော့နော်...appa ကို မကောင်းကြံခဲ့တဲ့ လူတွေကို...jane အပြစ်ပေးခဲ့ပြီသိလား...မကြာခင်...သူ့တွေ့လုပ်ထားတဲ့...မကောင်းတဲ့လုပ်ရပ်တွေအားလုံးပေါ်ပြီ..အပြစ်ကြွေးတွေပြန်ပေးဆပ်ရတော့မယ်...ဒါပေမယ့်လေ..appa...ဒါပေမယ့်လေ......အီးဟီ...''
appa ommaရဲ့ အုတ်ဂူဖြူဖြူလေးအရှေ့မှာ..jane တစ်ယောက် ..ရှိုက်ကြီးတငင်ငိုချမိတော့သည်။
''jane... ပျော်လို့မရသေးဘူး...jane ရင်ထဲက အပူမီးတွေမငြိမ်နိုင်သေးဘူး appa....ကင်မင်ဂန် နှင့် ပတ်ဂျွန်းဂီ ကိုappa ကိုယ်စား..jane ကလဲ့စားချေနိုင်ခဲ့တာတောင်...jane မှာမပျော်ရသေးဘူး...appa.. jane အသည်းနှလုံးတစ်ခုလုံး... အခု မီးလို့ပူလောင်နေရပြီ....jane ရင်တွေပေါက်ကွဲထွက်တော့မယ်ထင်တယ်...jane လေ..appa..ချစ်ခဲ့တယ်...jane ထက်အသက်များကြီးငယ်တဲ့..ကောင်မလေးကို..jane ချစ်ကျွမ်းဝင်ခဲ့မိပြီ...အဲကောင်မလေးအပေါ်မှာလေ.. jane အထင်လွဲပြီ အပြစ်တွေလုပ်ခဲ့မိတယ်..jane ဘာဆက်လုပ်ရမှန်းမသိတော့ဘူး appa...အခုချိန်မှာ..jane...jane လေ..ဝမ်းလဲနည်းတယ်...အားလဲငယ်တယ်..appa... ဘာအပြစ်မှမရှိတဲ့ ခပ်ငယ်ငယ်ကောင်မလေးကိုမှ...jane ရက်စက်ခဲ့မိတယ်....အဲကောင်မလေးကိုမြင်တိုင်း...jane ရင်ထဲ ချစ်စိတ်တွေကြီးထွားလာတတ်လို့...ကိုယ့်ကိုယ်ကို ထိန်းချုပ်နေရတာလဲ အခါခါပဲ....jane ရဲ့မကောင်းတဲ့လုပ်ရပ်တွေကြောင့်...ဝဋ်လိုက်နေတယ်ဖြစ်မယ့်နော်appa...jane ကိုလမ်းပြပေးပါအုန်း...အဲကောင်မလေးကို..jane တကယ်ချစ်တယ့်လို့....jane တကယ်ချစ်ခဲ့တယ့်လို့......အား.....အီးဟီး'''