Bu sorundan kurtulmanın bir yolunu bulmalıydım yoksa hayatımın fırsatını kaybedecektim... çocuklar içeri girdi hepsi özenli giyinmişlerdi gerçi onların üstünde sürekli zırhları olduğundan normal kıyafetleriyle görmeyi garipsemişte olabilirdim...
Kendall gömlek Carlos ise bir tişört giymişti pantolonunun üstüne James ''V''yaka bir tişört logan ise yine bir tişört .james bunu nasıl yapmıştı? Nasıl olur da bu kadar çok kızın olduğu bir yere v yaka bir tişörtle gelirdi? Kızların ise gördükleri 4 yakışıklı erkeğin içinden inatla James e övgüler yağdırmaya devam ediyorlardı:
-ayyy şu kaslara bak!
-gözlerini yerim senin yha!
-böyle sevgilim olsun bırak türkiye ye getirmeyi nazar değmesin diye evden çıkarmam.gibi yorumlar yapılmaya başlanınca sabrımın taşmaya başladığını anlayan sena:
Arkadaşlar hani abartmadınız mı?belki sevgilisi falan vardır hem yerin kulağı var duyar falan. Sena son cümleyi imalı söylemesine rağmen kızlar hiçbir şey anlamamışlardı ben ise kıskançlığıma yenik düşmemek için dua ediyordum o cümleleri duymamak için dikkatimi sınıfa kendilerini tanıtan big time rush a verdim o sırada farkettiğim şeyle bir kez daha yıkıldım onların Türkçe anlamasını sağlayan kulaklıkları kulaklarındaydı yani az önce konuşulanları duymaları içten bile değildi.kızlar yetmezmiş gibi bir de kedi kız sabrımı sınıyordu anlaşılan beni bu konuda kızdırıp kızlara zarar vereceğimi falan düşünüyordu aslında onlar savaşçı olsaydı bu imkansız değildi ama bir savaşçı normal insanların hayatını tehlikeye atarsa ceza alırdı bu yüzden yapamazdım artık fısıltılarla dolaşan övgülerden o kadar sıkılmıştım ki bıraksalar''kapatın şu çenenizi sizin o bayıldığınız çocuğun sevgilisi benim ayağınızı denk alın yoksa hepinizi kılıçtan geçiririm! Diyecektim ama işte şu kurallar! Ben kıskaçlığımı bastırmaya çalışırken jamesle göz göze geldik beni baştan aşağı süzdükten sonra diğerlerinin de bakışları üstümdeydi sanki aradıklarını bulduklarına dair bir işaret vardı bakışlarında yoksa düşündüğüm şey mi olmuştu?james bakışlarımdan çözmüş müydü onun savaşçı prensesi olduğumu... James,logan,Carlos ve kendall tanıdığım bakışlarıyla konuşabilen nadir insanlardandı.ama ben yapamıyordum işte.
İki ateş arasında kalmıştım bir yanda benim kıskaçlık duygularımdan yararlanıp çileden çıkarmaya çalışan eda ve kızlar bir yanda big time rush a deşifre olma düşüncesinin verdiği korku...ben zaten duygularımı tavanda yaşarken eda beni kıskandırmak için her şeyi yapıyordu bana göre pek te iyi olmayan İngilizcesiyle konuşmaya başladı:
-ben James e bir şey sormak istiyorum acaba öğretmenim de izin verirse bir foto çektirebilir miyiz? Dedi öğretmenin itiraz etmesine fırsat vermeden cep telefonunu aldı ve beni sinir etme hamlelerine başladı ona gerçekten inanamıyordum normalde James ten nefret ettiği halde şimdi beni çileden çıkarmak için fotoğraf çekiniyordu James de onu hep savaşçı modunda gördüğü için on yaş küçük halini tanıyamamıştı anlaşılan.
Boynuna sarılıyordu ensesine elini atıyordu kedi kız bu sefer haddini aşmıştı James e haddinden fazla yakındı.bu çekimler sırasında eda ya attığım öldürücü bakışları fark eden logan sakin olmam gerektiğini belirten işaretler yapıyordu eliyle kimseye göstermeden.
Bu hareketlerden sonra anlamıştım deşifre olduğumu ama umrumda değildi.tenefüste eda yı öldürecektim ve o yaptığı son hareketle ölümünü kesinleştirmiş oldu james in yanağından öperken fotoğraf çekinmişti bu son poz sabrımı taşırmıştı eda nın çektiği fotolarla ilgili yorum yapan kızlara patladım:
-hani sabahtan beri merak ediyordunuz ya onun kız arkadaşını o benim işte deyince fısıltı şeklinde bir ''Ne'' ile karşılık verdi şok olmuşlardı ardından devam ettim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞÇILAR
Fanfictioniyilik ile kötülük ezelden beri bir savaş halindedir hiç bitmeyen bir savaş aslında iyi olmak da kötü olmak da insana kalmıştır... bir kız iyilerle kötülerin savaşından insanları korumak zorunda olan fedakar cesur bir o kadar da duygusal her ne kad...