2.Első napom a Roxfortba

28 2 0
                                    

Szóval, miután sikeresen elráncigáltam őket onnan, elfoglaltuk a helyeinket. 4-en ültünk egy kabinban, majd jött egy ilyen kurva szerű csaj.

- Sziasztoook! - szólalt meg nyávogós hangon, mire én csak megforgattam a szemem. - Ki ez a fruska? És miért ül az én helyemen? Dray? Blaisy? Notty? - kérdezte, mire Theo megszólalt.

- Azért van itt, mivel ő hozzánk tarzozik, szóval taka van. Ennyi volt. 2 évig kiélvezhetted, hogy velünk lóghatsz, idén viszont már nem. - mondta Theo, majd a kezét a combomra tette. - Ja és nem mellesleg kiskorunk óta ismerjük, míg téged csak másfél éve kb. szóval jah. - majd ennyivel le is zárta Theo... legalábbis azt hittem, de tévedtem. - Ja, és ha mégegyszer fruskának hívod, netalán kibeszéled vagy valami ilyesmi, kitekerem a nyakadat. Világos voltam Astoria? Ja és fejezd be ezeket a beceneveket, mert kurva idegesítőek. - ezzel fejezte be, az utolsó mondatára pedig a másik két fiú bólogatni kezdett. Én csak néztem a lányt, majd elviharzott.

- Szóval Astoria... - kezdtem bele a mondandómba, mire Zabini kitalálta, hogy keressük meg Potteréket és szivassuk meg őket. Valami füst bombát akartak bedobni, de mondtam, hogy mi lenne, ha inkább békává változtatnánk őket.

- Óóóó, valaki nagyon tud ám. - mondta egy pimasz mosoly keretében Theo.
- Tetszik, hogy ilyen vagy. Jó kis mardekáros lennél. - mondta, majd átkarolta a vállamat. Ekkor eszembe jutott, hogy baszki, hát még azt se tudom melyik házba kerülök majd.

Eljött az én időm, már a széken ültem, fejemen a süveggel. Dracoékon láttam, hogy szurkolnal, ez adott nekem egy kis bizalmat, hogy lehet én is mardekáros leszek. Ekkor megszólalt a süveg.

- MARDEKÁR! - és ekkor rá néztem a fiúkra, majd leszáltam a székről és szép lassan oda sétaltam hozzájuk, és leültem Theo és Zabini közé.

- Tudtam én, hogy közénk tartozol Nils. - jelentette ki Theo, mire elmosolyodtam.

- Chhh, kurva. - hallottam meg, majd a hangforrás felé fordultam. És vajon kitől jött a hang? Hát nyilván attól a kiscsajtól aki a vonaton is már vinnyogott.

- Már megbocsáss. - fordultam felé. - Szerintem kettőnk közül nem én vagyok a kurva. Amúgy is, milyen jogon kurvázol le engem? Mármint, semmi rosszat nem tettem ellened szerintem, maximum oda ültem az elméletileges helyedre, de szerintem az nem akkora nagy baj. - mondtam, majd ezzel visszafordultam a fiúk felé, akik elismerően néztek és bólogattak.

- Ő kicsoda Zabini? - kérdezte egy lány.

- Ő Melanie, vagy Kira, igazából tök mindegy, hogy hogy hívod, habár a Kirát nem szereti annyira. - mondta Blaise. Annyira figyelmes.

- Óóóó, sziaaaaa! - köszönt a lány. - Már hallottam rólad. Astoria mesélte, hogy valami lány befoglalta a helyét és, hogy Blaisékkel lóg. - mondta.

- Hehe.. - kuncogtam kínomban, amit Draci észre is vett.

- Srácok, miért nem mutatjuk körbe a helyet Mellienek? - jött a megmentés Dracótól.

- Ez jó ötlet. - mondta Theo, majd megfogta a kezem és felsegített az asztaltól, utána vállamra helyezte a kezét és úgy sétáltunk, Blaise pedig a másik oldalamon sétált, Draco pedig Theo mellett.

Egy jó 4 óra után vissza értünk a klubbhelyiségbe, ahol ott volt nyilván Astoria. Gyűlölöm ezt a lányt. GYŰLÖLÖM!!! A szobában már ott volt 2 lány, azt hiszem Pansy Parkinson meg talán Emilia Avril Holmes? Legalábbis valami ilyesmire emlékszek abból, amit Theo mesélt. Imádom ezt a fiút... Valami megfogott benne... Nem olyan, mint a többi... A szemei... Ahogy bánik velem... Egyszerűen MEGŐRJÍT. Igen, tudom... Kiskorom óta ismerem... De nagyon helyes... Aztán eljött a takarodó... De nem tudtam aludni, így hát kimentem a klubbhelyiségbe kicsit olvasni, de már volt ott valaki... Majd rám nézett a szép szemeivel.. És megszólalt...

Régi ismerősök...Where stories live. Discover now