9. Yul-Bál

13 2 0
                                    

Így történt az, hogy a bálon Mattheo lesz a párom. Theo egyre többször tűnik el, ami meglehetősen zavar, ugyanis nem szól. Múltkor például Tom, Mattheo bátyja szólt, hogy látta Theo-t az udvarra menni. Ebben csak egy a furcsa, mégpedig az, hogy Theodore nem szokott az udvaron lenni. A bál pedig közeleg. A ruhámat már megvettem, Mattheoval össze öltözünk. Egy vér piros, már majdnem bordó, selyem ruhára esett a választásom, ami a jobb lábánál a combom közepéig fel volt sliccelve. Dekoltázsa mély volt. A földig leért, sőt az alja szinte elterült a földön.

Épp a klubhelyiségben vagyunk, beszélgetünk. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy besüpped mellettem a kanapé. Theodore ült le mellém, kezét átlendíteette a vállamon, majd ott pihentette. Kicsit furcsáltam valamit, majd rájöttem, hogy mi volt az. Mintha egy lány kölni illatát éreztem volna, ami nem melesleg nem az enyém. 

- Hola Cara mia. - köszönt nekem Theo spanyolul, azt hiszem.
- Bonjour Mon Amour! - köszöntem neki vissza. Általában más nyelven beszélünk, vagy legalábbis köszönünk egymásnak.
- Hogy vagy bogaram? - érdeklődött Theo.
- Meglehetősen jól, és te Mon Amour? - válaszoltam.
- Attól függ, hogy hogy nézzük. - felelte.
- Amúgy, mizu a tesóddal? Nem láttam mostanság. - kérdezte.
- Nem tudom. - feleltem röviden.

Aztán eszembe jutott, hogy megbeszéltem Mattheoval egy kis találkát a tónál.

- Theo - szólítottam meg a mellettem ülő fiút. - elmegyek sétálni, rendben? - kérdeztem kicsit félve.
- Ilyenkor? Meg ilyen időben? - válaszolta, ami nekem rosszul esett, mert a hangneme nem volt a legkedvesebb.
- Baj? - kérdeztem kicsit feszülten. Nem akarok még egy veszekedést...
- Igen, baj. - köpködte a szavakat.
- Jut eszembe. Te kivel járkálsz az udvaron? - kérdeztem sejtelmesen.
- Én? Várj. Várjál te követtél engem!? - akadt ki.
- Nem. Képzeld nem. Tomtól, Mattheo bátyától kellett, hogy megtudjam. - vágtam a fejéhez. - Szerinted ez hogy esik nekem? Huh? Jól? Nem. Kurvára nem esik jól. És tudod mi nem esik még jól? Hogy mással kell elmennem a bálba helyetted. Igen, jól hallottad. Mással. Méghozzá Mattheoval. Sokáig vártam, kb. egy hete hívott el. Már a ruhám is megvan. - mondtam el mindezt könnyek közt neki.
- Riddle-el mész? - csak ennyit mondott.
- Igen. Te meg gondolom valamelyik Mardekáros kurvával. Na mindegy is. Megyek sétálni. - azzal faképnél is hagytam.

Mattheoval az udvaron találkoztunk, majd együtt mentünk a tóhoz. Az egész délután csodálatos volt. Majd olyan 4 körül visszamentünk, hogy elkészüljünk
a bálra. És bárcsak ne mentem volna el...
Theodore Astoriával ment a bálra.
Hogy a bál milyen volt? Egészen izgalmas. Volt verekedés (Mattheo meg valami random srác között, aki hozzám ért.) Nagyok sokan mondták, hogy mennyire összeillünk, meghogy mennyire cukik vagyunk. Szóval mások azt gondolják, hogy Mattheoval jobban összeillek, mint Theodore-ral.

Lehet, hogy véget kéne vetnem a Theodore-ral való kapcsolatomnak? És Mattheovap kéne összejönnöm? Lehet ezt fogom csinálni. Ki tudja mit hoz még a jövő. Nem is sejtettem, hogy megjósoltam a saját jövőmet...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Régi ismerősök...Where stories live. Discover now