7. Születésnap

30 2 0
                                    

Ha pontosak akarunk lenni, akkor ma 1993. november 21.-e van, azaz a 14. születés napom. Theo-val már egy hónapja együtt vagyunk lassan. Hogy a többiek tudják-e? Igen. De a reakciójuk megnyugtató volt. Emily elfogadta, hogy együtt vagyunk és azt mondta, hogy örül, hogy végre találtam valakit. Viszont Elenour már nem így reaglált. Ő konkrétan kikelt magából és csapkodott. Szerencsére van önkontrolom és nem vágtam a falhoz. Ami azt illeti, Draco se nagyon örült, de azt mondta, hogy amúgy aranyosak vagyunk Theo-val és összeillünk. Zabini meg... Ő már az édes négyesen gondolkozott rögtön, mire én egy könyvvel fejbe csaptam - de úgy, hogy hozzá se értem - ő meg felkiáltott.

Jelenleg a Nagyteremben ülünk. Dumbledore-nak ma csodák csodájára semmi bejelenteni valója sincsen. Legalábbis eddig azt hittük.

- Kedves diákok! - szólalt meg Dumbeldore.
- Idén iskolánkban megrendezésrel kerül a Trimágus Tusa! Ez nem kifejezetten a félőseknek való. Ami a legfontosabb, hogy 17 év alatt nem - a hangsúly a nem szócskán volt. - lehet jelentkezni. A Tűzserlegét pedig egy korhatárkör fogja körülvenni. Köszönöm a figyelmet! Jó étvágyat!- ezzel be is fejezte.

Én a szokásos kis amerikai palacsintáimat ettem juhar sziruppal és némi kis eperdarabbal, meg persze az áfonyákról se feletkezek meg. Theo, mint mindig, most is a jobbomon ült, bal keze a combomon. Ez már amolyan megszokás. Néha oda pillantok a Griffendélesekhez, nem nagyon szokott semmi történni vagy ilyesmi, de most észrevettem, hogy az a Szent Potter figyel engem. Ez nem tetszik, kifejezetten NEM tetszik. Theo észrevette, majd szónélkül felállt és oda ment Potterékhez.

- Mivan Potter? Csak nem a barátnőmet nézed? - kérdezte Theo gúnyos hangon. Annyira imádom, olyan cuki és egyben sexy amikor féltékeny. De persze ezt tagadja.

- Mi lenne? Baj, hogy ránézek? Talán a tulajdonod? Mert nem hinném, hogy az olyan jó lenne a számára. - mondta Harry, akarom mondani Szent Potter. Nem nagyon hívjuk mi Mardekárosok őt Harrynek.

- Nem a tulajdonom, de örülnék neki, hogyha nem bámulnád őt ennyire feltűnően. Elléggé zavaró, és nem csak neki az, hanem nekem is. - köpködte a szavakat Theo Potter felé, majd megfordult és visszaült a helyére, mint aki jól végezte dolgát.

-Mégis csak kiálltál melletem. - nézteem rá meglepetten, mire ő egy "ez most komoly" nézzéssel nézett. Imadom húzni az agyát, azt azért bevallom.

Emily és Ele, Astoriával és Pansyvel ültek. Utálom azt a két lányt, egyszerűen utálom őket. Épp Mágiatörin ültem, mikor berontott Astoria és leült Theo mellé. Egy kis hajszálon múlt, meg Theo pillantásán, hogy ott helyben ne öljem meg a lányt. Pedig kurvára közel voltam hozzá. De ahogy láttam eléggé jól szórakoztak. Majd egyszer arra lettem figyelmes, hogy Theo engem néz. Én egy "most mivan" nézéssel néztem rá, majd erre válaszként egy "óra után beszélnünk kell"-t kaptam. Nem hazudok, görcsbe rándult a gyomrom is.

Óra után idegesen mentem ki a teremből. A terem előtt vártam Theo-t, kb. egy 2 perc után jött is ki, megragadta a kezemet, és egészen az udvarig rángatott el. Megállt előttem és rám nézett. De most nem úgy, mint ahogyan szokott is. Most ideges volt, és szinte láttam a dühöt a szemében.

- Esetleg nem akarsz valamit elmondani nekem? - kérdezte, én pedig csak értetlenül álltam előtte. - Ne játszd a hülyét Melanie, ez nem vicc. Komolyan azt hitted, hogy nem jövök rá? Tényleg azt gondoltad, hogy nem fogom megtudni, hogy Potterrel lógsz együtt, meg, hogy csókolóztatok is?! - üvöltötte, de még mindig nem értettem. Aztán leesett... Astoria ezt sugta a fülébe. Kinyírom azt a lányt elsüszöm, csak lássam meg a folyosón vagy bárhol.

- Theo... Te tényleg azt hiszed, hogy képes lennélek megcsalni téged!? - üvöltöttem vissza a könyeimmel küszködve. - Mert akkor tévedsz... Pottert pdig gyűlölöm, ezt jól tudod. - mondtam, és ez volt az utolsó csepp a pohárban, elsírtam magam.

Theo keze lendült, de nem érta az arcomat, ugyanis Draco lefogta, Zabini pdig engem szorított magához. Ez is Astoria hibája, ha ő nincs, akkor most ez nem lenne.

- TE NORMÁLIS VAGY BAZDMEG!? - szelte át Draco hangja az udvart. - TE TÉNYLEG MEGAKARTAD ÜTNI!? RÁADÁSUL A BARÁTNŐD MÁR LASSAN EGY HÓNAPJA! PLUSZ AH EZ MÉG NEM LENNE ELÉG, AKKOR MA VAN A SZÜLETÉSNAPJA IS TE FASZ! MOST BOLDOG VAGY!? ELBASZTAD A BARÁTNŐD SZÜLETÉSNAPJÁT. - üvöltötte le Draco Theo-t, aki mintha kapcsolt volna, és hirtelen leült a földre, és... SÍR!?

Theo sír... Én pedig amint ezt megláttam, azonnal kitörtem Blaise szorításából és oda rohanta Theo-hoz. Szorosan megöleltem, amit ő viszonzott.

- Sajnálom Nils... - suttogta.

Régi ismerősök...Where stories live. Discover now