Günaydın gençler.
Buraya ilk yorum atana diğer bölümü ithaf edecem. Öptüm sizi.
Başlayalım.
Arif...
_"Lan oğlum çabuk gelsene." Gözlerim kapalı bir şekilde gelen ses selime aitti.
O kadar başım ağrıyor ki gözlerimi bile açamıyorum. Açsam bile sanki göz kapaklarımı tutuyor gibiler. Aşırı derecede çok halsizim.
"Tamam, çabuk ol." Dedi selim.
Yatağım da biraz kıvrılayım derken, üstüm açıktı altım ise sadece baksırlaydı. Üşüyordum çok.
"Selim." Diye seslendim ama sesim öyle kısıktı ki ben bile zar zor duyuyordum.
Tekrardan, "selim." Diye seslendim. Bu az önceki ses tonumdan biraz daha yüksekti.
"Dur Arif yorma kendini." Diye endişeli sesle konuştu selim.
"Selim rica etsem yorgan getirir misin?" Diye rica da bulundum.
"Hayır, üstündekini de alacaktım ki titriyordun diye almadım. Yorma da kendini yat. Doktor çağırdım eve." Dedi bir hamlede.
O kadar üşüyordum ki üstümde ki yorganı bile fark etmemiştim. Gözlerim kapalı olduğu halde rahatsızlıktan yatamadım. Sadece gözlerimi dinlendiriyordum.
Bir süre sonra kapı çaldı. Selim açmaya gidiyordu. Sanırım Selim'in çağırdığı doktordu.
Salondan sesler oldukça bana yaklaşıyordu.
"Kanka dünden beri böyle." Dedi selim.
"Nesi var, doktor çağırdın mı?" Bu ses... Cenan gelmişti.
Birden kalbim atmaya başladı onun sesini duyunca. Ne oluyordu bana böyle?
"Evet çağırdım, geliyor." Dedi selim.
Bir süre sesizlik oluşmuşken başımda bir el vardı sanırım ateşi mi ölçüyor gibiydi.
"Nasılsın?" Diye sordu Cenan. Sesini duydum daha iyiyim demek istiyordum. Kes sesini Arif.
Kendi kendime ne dediğimi bile bilmiyordum.
"Sağol, daha iyiyim." Dedim yalancı sesimle. Kısık sesimi bile ben zor duyuyorken o nasıl duysun?
Gözlerimi biraz bile olsa açtım tek gözle Cenan başımın dibinde oturmuş bana bakıyordu. Kalbimm acıyor Cenan bakma bana öyle.
"Dün banyo ettin mi sen?" Dedi bana. Sesi öyle hoştu ki anlatamam.
"Hayır." Dedim. Dudağım o kadar kurumuştu ki susuzluktan ölebilirdim.
Cenan tam ağzını açacakken "su verir misin?" Dedim.