Попрощавшись з усіма, Ервін вийшов із штабу, та з забитою вихром думок головою, пошкандибав додому, але через кілька хвилин з тої сторони, з реальності його дістала рука, яка впала на його плече, змусивши ліниво повернутися до людини, яка потребувала його уваги.
-Пан Макс Ервін фон Шойб...?
- фон Шойбнер-Ріхтер
Допоміг йому згадати чолов'яга.
-Так, ви щось забули сказати, чи що?
-Хе-хе, ну можна сказати що так. Чи не проти ви якщо ми продовжимо нашу бесіду? Ох, перепрошую, але не тут, а, наприклад у вас? Ви ж в готелі зараз живете, вірно?
-Вірно, вірно...а звідки знаєте?
-А хто ж не знає? Всі кому потрібно, все що їм потрібно знають.
Сказав недавній знайомий поправивши свої окуляри, а потім промокнувши своєю хустинкою піт, що виступив на лисій голові.
-Добре, ну то пішли тоді, якщо є що сказати.
На цій ноті вони майже мовчки пішли то готелю, не дуже активно перекидаючись банальними фразами по типу вражень про місто.
Через певний час вони дійшли до апартаментів в яких мешкав Ервін й пройшли в середину.
Макс був посаджений на єдине вільне місце на другому кінці невеличкого столика і між ними все ж зав'язався діалог по тій темі з приводу якої вони сюди йшли.
-Містере Макс, може нарешті поясните чому ми все ж таки тут сидимо?
-Так, звісно, Адольф казав що ви людина надійна, та й бачив вас у дії, і тому я можу собі дозволити донести до вас деяку інформацію.
-Яку ж це?
-Прошу, тримайтеся якомога далі від Рудольфа Гесса та Германа Герінга.
-Чого б це?
-Хоч вони члени партії та надійні люди, як каже Адольф, але я знаю, знаю що з ними щось не так. Може не з Герінгом, але Гесс точно не та людина з якою варто тісно входити в контакт. Адольф казав йому, щоб він ввів вас в курс чогось після завтрашніх подій, але тримайте голову на плечах й не зробіть собі гірше.
-І ви чистої душі людина, вирішили розповісти це людині котру вперше побачили?
-А що мені залишається? Може я собі щось й накрутив, але все ж попередив. Як воно буде, залежить від вас і вашої вдачі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Багнет-відлуння Вельткрігу
RandomЦе історія про зраду, політику, відповідальність за свої дії та сумлінну працю, яка наближує до мети. Дії розгортаються на території повоєнної Німеччини, коли інфляція робить з грошей сміття, а вулиці заповнює червона чума. У цьому всьому, знайшлос...