♡Teyze eve geldiğinde, evin içini bu kadar kalabalık gördüğünden dolayı epey şaşkındı. Normalde Felix ve Hyunjin'i görmeyi planlarken, evin içinde altı tane daha erkek vardı. Salonda oraya buraya dağılmış, Jae ile oynuyorlardı.
İlgiden çılgına dönmüş Jae için bu hiç sorun değildi tabi. Her gün bu kadar oyun abisi bulamıyordu. Şakalaşarak kendi aralarında konuşan adamları anlayamasa da, ona gösterilen ilgiden çok mutluydu.
Teyzenin de katılmasıyla, neşeleri daha da arttı. Teyze yıllardır bu evde çalışmasına rağmen, bu evde hiç bu kadar büyük kahkahalar duymamıştı. Ne Hyunjin'i, ne de Chan'ı bu kadar neşeli görmemişti. Hele Jae, onun yüreğini eziyormuş gibiydi. Heyecanına yenik düştü. Kahvaltı hazırlamaktan vazgeçti, bir bir evine gelen adamlarla konuştu. Ortada, resmen bir şenlik havası hakimdi. Kimsenin bozmaya cesareti olamazdı.
Jae, babasının kucağındayken, teyzenin gelmesi odadakilerin dikkatini biraz dağıtmıştı. Fırsattan istifade Hyunjin, Jae'yi ayaklarının üstüne koyup bıraktı. Jae, ilk minik adımlarını attıktan sonra ellerinin üstüne düştü.
Felix'in gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Hemen Jae'nin karşısına geçti, kollarını kocaman açtı. Elleriyle gel gel işareti yapınca, Jae yeniden ayağa kalktı. Yol boyunca birkaç kere düşse de, birkaç metrelik mesafeyi aşarak Felix'in kucağına gitmeyi ve sarılmayı başarmıştı.
Jae, gülerek "civciv" işareti yaptı.
Felix, Jae'nin yanaklarını eze eze öpüyordu onu şimdi. Evet, Jae ilk adımlarını atmıştı, buna hepsi tanık olmuştu.
O esnada Hyunjin, dizlerinin üzerinde biraz yanlarına yaklaştı. "Jae sana ulaşma konusunda çok istekliydi." Dedi gülümseyerek. "Sanırım sana bir şey getirdi..."
"Hm?" Felix, Hyunjin'in yüzüne bakınca, Hyunjin daha da gülümsedi.
"Jae'nin cebinde bir şey var gibi. Ne olabilir ki?"
Felix, Hyunjin'in sözlerine anlam veremeyince, Jae'nin cebini kontrol etti. Cebindeki kutuyu çıkarttığındaysa, gözleri kocaman açılmıştı. Elinde, bir yüzük kutusu duruyordu.
Hyunjin, iyice yaklaştı. Felix'in boşta kalan elini tuttu. "Sevgilim... Bir günümüz değil, her günümüz böyle olsun istiyorum. Biliyorum, pek özel bir an değil ama, tüm sevdiklerin buradayken, onların önünde sana söylemek istedim. Benimle evlenir misin?"
Felix, bir anda dönüp yan tarafta oturan arkadaşlarına baktı. Hepsinin gözünün içi parlıyordu.
Dolu gözlerle Hyunjin'e döndü. "Evet..." Dedi, kısık bir sesle. Hyunjin kutudaki yüzüğü çıkarıp Felix'in parmağından geçirirken, Jae de elini uzattı; o da yüzük istiyordu.
Felix gülerek Jae'yi öptükten sonra onu bir kenara koydu. Ardından kutudaki büyük yüzüğü eline aldı ve onu da Hyunjin'in parmağına taktı. Parlayan gözlerle, birbirlerine sımsıkı sarıldılar.
Minho ve Jisung göz göze geldiler. Onlar da çoktan bir çift yüzüğü takıyorlardı; evlenmek için Jisung'un okulunun bitmesini beklemeye karar vermişlerdi. Yine de onların mutluluğu karşısında birbirlerine bakıp gülmekten kendilerini alıkoyamadılar.
Seungmin, Chan'a baktı. Ama Chan, odanın öbür ucuna dalmış gibi görünüyordu. Ne düşündüğü şimdi bir bilmece gibiydi, tahmin etmek imkansızdı.
Seungmin yavaşça elini Chan'ın eline doğru uzattı. Serçe parmağı onun serçe parmağına değdiğinde, Chan irkilerek önce Seungmin'e, sonra da ellerine baktı. Seungmin çekinerek elini çekecekken, Chan elini tuttu.
Seungmin'in elini, sımsıkı tuttu.
Şimdi gerçekten odada gülümsemeyen bir kişi bile yoktu.
Zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlamak imkansızdı. Bir ay, iki ay derken sonunda Felix 2. Sınıfı bitirmiş, yaz tatili gelmişti. Geçen bir yıl boyunca bu altılı hiç ayrılmamış, çok güzel bir dostluk kurmuşlardı.
Sonunda Hyunjin ve Felix'in düğün günü geldiğinde, sağdıçların kim olacağını seçmek zor değildi.
Hyunjin'in tarafında Minho ve Chan vardı.
Felix'in tarafında ise Jisung ve Seungmin...
Düğünleri, aynı hayallerindeki gibi mükemmel olmuştu...
SON
♡
İyisiyle kötüsüyle, sonuna geldik arkadaşlar. Bu ficin yeri bende hep ayrı kalacak, belki ileride özel bölümlerle gelirim, bilmiyorum. Şimdilik, tabiki bu bir veda değil.
Bu fic bitmeden, yeni bir fic yayınladım. Normal tarzımdan biraz farklı olacak. Semelix, daddyking ve omegaverse olan bu seriyi aynı zamanda tarihi ve bilim kurgu olarak planladım. Büyücülü elfli bir şeyler işte. Çıkmadan takip etmeyi ve diğer seri(ler)imi desteklemeyi unutmayın, hepinizi çok öpüyorum 🩷
Bu fici buralara kadar getirmemde destekçi olan herkese çok teşekkür ederim, sizi seviyorum 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Babysitter | Hyunlix ✓
ФанфикHyunjin, engelli doğan çocuğuna bir bakıcı arar. Paraya ihtiyacı olduğu için iş arayan üniversite öğrencisi Felix, duyduğu gibi hemen bu işe talip olur. (Smut içerir)