W:A więc nasze pary prezentują się następująco:Hania i Patryk, Świeży i ja oraz Bartek i Fausti!
Świeży ewidentnie nie był zadowolony ze swojej partnerki ale ja mega się cieszyłam że spędzę 24h z Bartkiem.Popatrzyłam się na bruneta a ten się uśmiechnął.
Skip time: wieczór
Postanowiliśmy z Genziakami że zrobimy sobie wspólnie noc filmowa.Każda para miała swoje zadanie Hania i Patryk mieli za zadanie przystroić salon aby było w nim tak przytulnie.Ja z Bartkiem musieliśmy udać się do pobliskiego sklepu aby zakupić prowiant na nockę.Kiedy weszliśmy do sklepu długo zastanawialiśmy się co kupić gdyż każdy ma inne smaki.
B:Mam pomysł!Zadzwońmy do genziaków na grupce i zapytajmy na co mają ochotę.-powiedział brunet uśmiechając się.
F:Bartuś co ja bym bez ciebie zrobiła-powiedziałam-Na pewno gdybym była tu sama to bym na to nie wpadła i dalej stałabym wpatrując się w te wszystkie przekąski-dodałam
B:Oj Faustynka ja wiem że mam super pomysły.-powiedział po czym rozczochrał mi włosy
F:BARTEK!Coś Ty mi zrobił!-krzyknęłam
B:Słodko wyglądasz jak się denerwujesz-powiedział brunet po czym objął mnie ramieniem.
Zarumieniłam się troszkę a nawet troszkę bardzo bo chłopak który mi się podobał sprawił mi komplement.
F:Dobra już wybierajmy te przekąski i wracajmy.Już serio chcę się położyć i oglądnąć coś fajnego-powiedziałam na co chłopak przytaknął.
Kiedy wróciliśmy do domu Wika i Świeży rozłożyli przekąski na takie fajne miseczki.Każda z nich była podpisana imieniem właściciela.Dostaliśmy je od naszej kochanej menagerki Natalii.Kiedy już zasiedliśmy na kanapie zaczęła się dyskusja o to co oglądamy.Klasycznie padło na Harrego Pottera.Ja nie byłam za bardzo zainteresowana filmem gdyż oglądałam go już chyba z milion razy.No ileż można?!Poza tym byłam bardzo zmęczona dzisiejszym dniem miałam ochotę już położyć się do mojego cieplutkiego łóżeczka i zasnąć...Niestety ale raczej z Bartkiem to nie będzie możliwe.Wiem że przyjaciele na nocowaniach śpią w jednym łóżku ale jesteśmy w trakcie nagrywania odcinka i jak widzowie zobaczą to od razu zaczną jakieś teorie krążyć po internecie a tego byśmy nie chcieli.
F:Bartuś ja już jestem naprawdę zmęczona czy mogę położyć głowę na twoim ramieniu?- zapytałam chłopaka szeptem
B: Nie musisz mnie o to pytać.Jasne że możesz-odpowiedział chłopak również szeptem.
Tak więc położyłam głowę na ramieniu bruneta i niemalże od razu odpłynęłam...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka kochani to 2 rozdział tej książki.Mam nadzieję że wam się podoba.Dajcie znać w komentarzu co mogę dodać do tej książki aby była ona ciekawsza.Miłego dnia/wieczoru/nocy🩷
YOU ARE READING
Dwie dłonie splecione...
Teen FictionDwójka przyjaciół dołącza razem do projektu pewnego znanego influensera.Jak potoczą się losy tej dwójki?Czy połączy ich miłość? Tego dowiecie się czytając tą książkę.