Kalpsiz

17 5 0
                                    

Dünya sanki durmuştu...Neden durmuştu bilmiyorum ama bildiğim tek şeyse onun bir kalpsiz olduğuydu.

Çünkü çünkü tekrar çünkü dedim içimden işte o an anladımki ben bitmiştim, ben yorulmuştum hemde çok...

Onunla tanışmamızın üzerinden bir hafta geçmişti ve o günden beri okula gelmiyordu.

Her gün onu bekledim, belki dedim hani belki ama gelmedi. Şimdi ise yine sırada oturmuş onu bekliyordum, çok basit bir insandım sanırım.

 
     
                              🖤🌒🖤

Geldi. Yesbe diye geçirdim içimden bir an, gelmişti işte o bugün okula gelmişti...

Sınıfa gird, etrafına bakındı ve gözleri tam benim gözlerimde asılı kaldı...
Öylece bana baktı ve sıraya foğru yürümeye başlarken mırıldanıyordu.

Tam yanımda durup konuşmaya başladı " Sana söylememe rağmen, hala birdamı oturuyorsun sen ha! " diye bana biraz bağırdı...

03/24/2010

Bugün doğum günümün ertesi günüydü çok mutluydum, ailemle birlikte yemek yiyorduk masada.

Ben öylece düsünürken ablam ile abim tartışmaya başladı, abim sinirle yemek masasındaki örtüyü çekti ve herkes korkuyla ayağa kalktı tam o anda babam hamle yapacakken kolu bana çarptı ve benim sandalyem geriye doğru devrildi...

Tam o an beynim durdu sanki ablam ve abim delicesine kavga ediyor benim beynim uğuluyor, annem ve anneannem ise onları ayırmaya çalışıyor ama-

kimse beni fark etmiyor, öylece yok olmuş gibiydim andan o kadar çok sıyrılmıştımki kimse bunu anlamadı o gün insanların bağırışlarından o kadar çok korkmuştum ki bunun hayatım boyunca bana etki ediceğini düşünmemiştim.

Günümüz

Bana bağırmıştı ben o an az bağırdığını düşünerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama, ama hiçbir şey değişmedi.

Gözlerimden yaşlar akarken, o anıların hepsi aklımdan geçti ve ben hızla sıradan kalkıp sınıftqn çıkarken arkamda ayak sesleri kesilmedi.

Kızlar lavabosuna girdiğimde kızlar bağrışlarla dışarı kaçmaya başladı o an bu kadarmı kötüyüm dedim, meğersem kızlar Arel arkamdan geldiğinden kaçışmışlar.

Sırtımı kabin tuvaletlerde her hangi birine yaslayıp yere çoktüm ve kafamı dizlerime gömüp kendimi sakinleştirmeye çalışırken Arel'in sesini duydum " Hey! Seni bu kadar üzeceğimi bilseydim öyle demezdim. Lütfen bana bak ve ağlama lütfen. "
diye yumuşakça konuşuyordu sesi o kadar güzel geldiki bir an onu saatlerce dinlemek istedim öylesine hemde.


Yavaşça kafamı dizilerinden kaldırıp yaşlı gözlerimle ona baktım, o ise hızla yüzümü kavrayıp gözyaşlarımı sildi, sonra ise hızla beni kendine çekip bana sıkıca sarıldı tüm bunlar olup biterken bir ağlama sesi daha duyuldu.



Merhabaa minik incilerimmm umarım iyisinizdir

Uzun zamandır bölüm atamadım ama şimdi karşınızdayım lütfen o yıldızı doldurmayı unutmayın vede istediğiniz sahneler yada belirli şeyleri yazabilirsiniz, hem neden hiç yorum yapmıyorsunuz ayoll....sjgsjsgs

Sizi seviyorummm, kendinize iyi bakın, bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle...🖤🌒🩶

(Yazım yanlışlarınıda mazur görün lütfen)













Siyahın MahkumiyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin