μερος 8

90 18 0
                                    

 

Αρκετές ώρες αργότερα η άμαξα της είχε σταματήσει μπροστά από εκείνο το χωριό που επάνω του έπεφτε η σκοτεινιά και ο φόβος.

Δεν υπήρχε τίποτα τριγύρω εκτός από τον καπνό καμμένων ξύλων και τον πόνο.

Πως θα ζούσε εκεί μέσα; γιατί τελειωνε έτσι η δική της ιστορία; δακρυσμένη έκανε να βγει από την άμαξα όταν η πόρτα στα δεξιά της άνοιξε και δίπλα της κάθισε ένα ψηλό γεροδεμενο σώμα  με σφιχτά μπράτσα και βαρβαρικη ενδυμασια.

Σοκαρισμένη στράφηκε και κοίταξε το γνώριμο πρόσωπο δίπλα της.

<< εσυ;

Τα μάτια του ήταν μαύρα τελικά ..κι μύτη του μικρή και προσεγμένη .

Η μύτη του; Ο άντρας δεν φορούσε μαντήλι.

<< τ τι νομίζεις ότι πράττεις; τρεξε αμέσως μακριά μου είσαι τρελός;

Εκείνος όμως απλωθηκε στο κάθισμα κοιτάζοντας ίσια μπροστά του.

<< δεν έχεις κατανοήσει την σοβαρότητα της κατάστασης, είμαι άρρωστη, θα πεθάνεις κοντά μου.

Μονάχα τότε έκανε το κεφάλι του στο πλάι κοιτάζοντας το πρόσωπο της.

<< θα πεθάνω;

Το χέρι του απλώθηκε αγγίζοντας τρυφερά το δικό της σε σημείο που η καρδιά της ουρλιαξε.

<< μα τι.....τι κα....

<< θα πεθάνω δηλαδή τώρα;

<< ναι!!!

<< καλώς..

Κοιταξε ξανά μπροστά του φώναξε κάτι στα σκανδιναβικά και ευθείς η άμαξα ξεκίνησε να κινείται.

<< τι νομίζεις πως πράττεις;

Τραβηξε το χέρι της μακριά του και ανακαθισε γεμάτη από ένταση ..τι συνέβαινε μόλις τωρα ...

Δάκρυα κατεβαλαν τα μάτια της.

<< σταμάτησε την άμαξα σου λέω πως θα πεθάνεις!!!

<< που βρίσκεται ο πατέρας σου ; πόσο εύκολα σε έδωσε γυναίκα ο ιερεας.

<< δεν σου επιτρέπω!! Έπρεπε να επιλέξει το καλο .

Τα φρύδια του τότε εσμιξαν γυρίζοντας να την κοιτάξει.

<< εάν επέλεξε το καλό γιατί βρισκόσουν τότε φοβισμένη ανάμεσα στην αρρώστια και τον θάνατο;

Κατανοώντας το τι εκείνος ήθελε να πει κοκκινισε και γύρισε το κεφάλι της αντίθετα.

VIKINGS-  Όρκος Where stories live. Discover now