Νωρίς το ξημέρωμα τα μάτια της άνοιξαν ξανά, παρατηρώντας πως εκείνος έλειπε.
Πότε πρόλαβε να φύγει; αναλάμβανε άραγε καθήκοντα αρχηγού;
Από το λιγοστό που τον γνωριζε είχε μάθει ο Τζέιμς δεν κοιμόταν πολύ.
Να παλευε άραγε με τους εφιάλτες του και ύστερα να ξυπνούσε;
Το στομάχι της σφιχτηκε καθώς θυμόταν για ακόμη μια φορά την τραγική ιστορία της ζωής του.
Πως γινόταν ο ίδιος του ο πατέρας να του το πράξει αυτο;
Πως....Σηκώθηκε βιαστικά από το κρεβάτι και έτρεξε με ασταθή βήματα ως το τετράγωνο παράθυρο απέναντι της..
Παρα την ώρα που ήταν οι βάρβαροι ετοίμαζαν τους πάγκους με τα λαχανικά ώστε να είναι έτοιμοι να πουλήσουν.
<< συγχώρεσε με κύριε, δεν μπορώ να αφήσω τον Τζέιμς να πεθάνει.
Φόρεσε τα παπούτσια της και γεμάτη αγωνία βγήκε από την καλύβα επιτρέποντας στο κρύο να της τρυπήσει τα κόκαλα.
Το μοναδικό φως γύρω της ήταν αυτό το αμυδρο που παλευε να ελευθερωθεί από τα πυκνά συννεφα από πάνω της.
Ήταν όλα κανονισμένα το μοναδικό πράγμα το οποίο έπρεπε τώρα να κάνει ήταν να φτάσει κοντά του.
Εάν μαθαινε ο πατέρας της για τις πράξεις της θα έπαυε να την αγαπάει και θα ευχόταν να μην είχε γεννηθεί ποτέ της.
Η Ασία δεν γνώριζε το τι έπραττε και το κυριότερο γιατί το έπραττε...ένιωθε ανήμπορη όμως να πράξει διαφορετικά.
Ξάφνου τα πόδια της σταμάτησαν ο κόσμος ήταν μαζεμενος στην αγορά, και στην άλλη μεριά ήταν εκείνος.
Με τα μαύρα του μαλλιά και τα σκοτεινά του μάτια.. σήμερα φορουσε πουκαμισα και δερμάτινο παντελόνι.
Δεν ήταν χαρούμενος.
Το έκανε για το καλό του.
<< Τζέιμς θομσον!
Η φωνή της υψώθηκε τόσο δυνατά με το περίεργο να μην είναι αποκλειστικά αυτό...μιλούσε στην δική του γλώσσα.Ο μάντης της είχε μάθει αυτά που η ίδια ζήτησε να πει.
<< είμαι αγγλίδα και εσύ βάρβαρος.
Το πλήθος μαζεύτηκε γύρω τους ...κάνοντας τον να την κοιτάξει άγρια.
<< τι νομίζεις ότι κάνεις;
Της απευθυνοταν στα αγγλικά.
KAMU SEDANG MEMBACA
VIKINGS- Όρκος
FantasiΉταν ο όρκος του πατέρα της απέναντι στον Θεό κάτι που Ασία παλευε από μικρη ηλικία να εκπληρώσει. Ο δρόμος της μοναχης όμως δεν θα ήταν εύκολο μονοπάτι για εκεινη . Ειδικότερα όταν θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπη με εκείνον τον άντρα . Τον βασιλιά ο...