μερος 30

130 13 3
                                    

Το χέρι του άρπαξε το ξίφος του άντρα που του εκανε επίθεση, σφιγγοντας το από την κοφτερη του πλευρά.. σε σημείο που το αίμα έκανε έναν κατακόρυφο δρόμο προτού πέσει στις μπότες και το έδαφος.

Τα μάτια της Ασίας έκλεισαν στην εικόνα.

<< είναι η στιγμή να πεθάνεις βαρβαρε.

<< εσύ θα με σκοτώσεις;

Σήκωσε το άλλο του χερι και έδωσε μια γερή γροθιά στο πρόσωπο του άντρα ρίχνοντας τον κάτω, και αρπάζοντας τώρα το σπαθί από την λαβή του.

Οι άντρες του όπως και ο ιερέας έτρεξαν να δουν το τι ακριβώς συνέβαινε όταν παρατήρησαν τον εισβολέα.

<< προδότης! Θα πεθανει.

Φώναξαν και έκαναν να του επιτεθούν όταν ο άντρας στράφηκε ικετευτικα προς το μέρος της Ασίας.

<< θα τους αφήσεις να με σκοτώσουν; μου είπες πως θα τον έβρισκα σε ευάλωτη θέση εξαιτίας του αγοριού, δεν ήταν αυτή η συμφωνία μας.

Το σπαθί έπεσε μέσα από τα χέρια του Τζέιμς μένοντας ακίνητος.

<< πως; Τζέιμς δεν καταλαβαίνω τι λέει.

<< νόμιζα πως ήθελες τον βαρβαρο εκτός προτού σου πάρει το παιδί όταν μάθει πως θέλεις να μείνεις Αγγλία δίπλα στον πατέρα σου.

Ο ιερέας έκλεισε το στόμα του σφιχτά.
Θα την εχανε αληθινά τώρα.

<< αρχηγέ; Η γυναίκα αυτή είναι προδοτρια.

Τα μάτια της Ασίας αναζήτησαν τα δικά του εκείνος όμως κοίταζε το έδαφος ηττημένα.

<< πρέπει να πεθάνει μαζί με τον συνεργό της .

<< Τζέιμς; με ακους; δεν τον ξέρω αυτόν τον άντρα, εγώ ...εγώ ποτέ δεν θα..

Οι βάρβαροι έβγαλαν τα ξίφη τους και έτρεξαν καταπάνω της, προτού προλάβει όμως ο ιερέας να διορθώσει τα λάθη του ο Τζέιμς άρπαξε το δικό του ξίφος από το έδαφος και κάρφωσε στο πόδι τον άντρα που ήταν περισσότερο κοντά της ,σπρώχνοντας έναν άλλο με τον ώμο του.

<< τι στον διάβολο πράττεις αρχηγέ!!

<< δεν θέλω να σας πειράξω κάνετε πίσω.

Προσπαθούσε τόσο σκληρά να μην αφήσει κάποιον να πλησιάσει που όταν το ξίφος ενός δικού του άντρα ήταν τόσο κοντά της, ξέχασε το τι έπρεπε να κάνει και η μοναδική του λύση ήταν να την σπρώξει από το πλάι και να πάρει εκείνος την θέση της μπροστά από το αιχμηρό αντικείμενο.

VIKINGS-  Όρκος Where stories live. Discover now