μερος 24

84 16 0
                                    

                    3 χρόνια αργότερα

<< τζειμσον  που βρίσκεσαι;

Πανικοβλημενη κατέβηκε την μεγάλη σκάλα του ναού και προσπέρασε άθελά της με αγένεια μια μοναχή

Ο φόβος δεν την αφηνε να δει καθαρά.

<< τζειμσον; που έχεις πάει, βγαις αμέσως δεν είναι παιχνίδι.

Η αναπνοή της δεν έβγαινε με ευκολίαΦοβόταν πως κάτι κακό είχε συμβεί.

<< τι συμβαίνει παιδί μου;

<< δεν βρίσκω τον Τζέιμς, μήπως τον έχετε δει ;

<< το πρωί έπαιζε έξω από την εκκλησία.
Μήπως ο ιερέας γνωρίζει;

Ο πατέρας της ; τα μάτια της ευθείς παγωσαν.

Άθελά της θυμήθηκε εκείνην την ημέρα όταν ο πατέρας της λίγα λεπτά αργότερα την ακολούθησε στην μονή λέγοντας της πως ο βαρβαρος είχε φύγει.

Η βροχή έπεφτε ανελέητα επάνω από τα λευκά του μαλλιά.

<< κόρη μου εγώ...

<< σέβομαι κάθετι που έχει να κάνει με εσένα, σε αγαπάω με όλη μου την δύναμη, είσαι η οικογένεια μου, μη θαρρείς όμως πως θα ξεχάσω ποτέ το τι έπραξες σήμερα. Εάν είπα αυτά τα λόγια εκεί έξω ήταν για να μην παλέψει και πεθάνει κάποιος που αγάπησα πραγματικά πολύ, σήμερα με διδαξες πως ο άνθρωπος που θαύμαζα δεν είναι τόσο τέλειος τελικά,διότι εξαιτίας του μια αθώα ψυχή θα έβρισκε ακαριαία τον θάνατο. Ήσουν ο ήρωας μου ξέρω πως σε ντροπιασα διότι κατέστρεψα τις προσδοκίες σου και σου ζητάω συγγνώμη μα η αγάπη μου δεν είναι η αμαρτία που θα μας εξοντώσει πατέρα, η αγάπη μου ήταν ολόκληρη η ευτυχία μου ,ήμουν αληθινά χαρούμενη, πιστεύω τον Θεό μας μα αγάπησα έναν θνητο άνθρωπο,του οποίου η απουσία θα σου κοστίσει το παιδί σου.

VIKINGS-  Όρκος Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ