her şey güçmüdür?

90 14 9
                                    

Her yerimde  kan vardı.
Çok yorulmuştum ama bir gün değecekti. Her  gün istisnasız yedi saat dövüş öğretmenimle dövüş yapıyordum yeri geldiğinde babamın yerine geçince işe yarayacaktı .

"Elinden gelen sadece bu mu?"
Dalga geçerek sormuştu her zaman beni kışkırtmaya çalışırdı ama ben her zaman sakinliğimi korurdum.

Cevap vermeden dirseğimi çenesinin alt kısmına geçirdim ve oda karşılık vermekte gecikmedi ve belimi tutup beni ters çevirdi ve yere hiç acımadan fırlattı .

Dudağımı büzdüm ve ve acıyormuş gibi yaptım oda bana ciddiyetle yaklaştı ve yaklaştığı an  ağırlığımı ellerime verdim ve bacaklarımı kaldırıp ayağa kalkarken ayaklarımı yüzüne sert bir şekilde geçirdim ve yere düşmesi bir oldu .

Boş bir şekilde yüzüne bakmaya devam ediyordum.

Ayağa kalktı ama burnundan çok fazla kan geliyordu burnunu tutu ama ben durmadan yüzüne bir yumruk geçirecekken elimi tutu ve ters çevirdi bileğim'in  kırılma sesi geldi ama hiç bir şey demeden sağ bacağımı bacağın dolayıp   yere düşmesini sağladım o kalkmadan hemen ayağa kalktım ve telefonun alarmı çaldı bu  günlük ders bitti demekti hiç birşey demedim ve oda ayağa kalkmıştı zaten kısa bir baş selamı verdikten sonra kapıdan çıkmak için yönelmiştim ki
"Bileğin için doktoru çağıracağım" dedi sanki çok önem veriyormuş gibi.
" diğer elim çalışıyor araya bilirim doktoru eyvallah"diye cevap verdim arkamı dönmeden,  üst kata çıktım.
Fazla kıro çıktım bende eyvallah ne?

Evin en alt katında dövüş salonu da vardı o yüzden birinci  kata çıktım.

Babam salonda kitap okuyordu
"Selam"
Yüzünü bana çevirdi ve gülümsedi dünyanın en kötü adamı olsa da ve yerin altındaki dünya ondan nefret etse'de  ben babamı çok seviyordum.
Bazen ki çoğu zaman beni sevmediğini düşünüyorum.
Babam onun istediklerini yaparsan sever.

Üstüme baktı ve endişeyle ayağa kalktı ve bileğime baktı babam benim neyim olduğunu her zaman anlardı.

"Hemen doktoru çağırıyorum sende üstünü değiştir yardım etmemi ister misin giyine bilecek misin?"

  gülümsedim ve yorgun olduğum için yalnızca kafamı olumsuz anlamda salladım kendim hallederim dercesine .

Merdivenlerden çıkıp eve üst kata çıktım. Aslında evimiz dokuz katlı idi  beş katı yerin altında dört katı ise yerin üstündeydi diğerinin altındaki evreni kimse bilmiyordu yarın altında yaşayan kişiler hariç.

Zaten yerin altında kişiler normal dünyadan gelmişlerdi ve orasını beğenmedikleri için galiba ben o olaylar da çok ilgilenmiyordum ama bildiğim kadarıyla yukarıdaki tarafı çok sevmedikleri için buraya gelmişlerdi.

Ve yerin altındaki evreni yöneten kişi babamdı.

Veya şeyi soruyorsanız aldığım eğitimleri ne işe yarayacak diye babamın yerine geçmek için bu kadar eğitim alıyordum yaşıtlarım gibi herkes  okula gitmemiştim evde ne oluyorsa hepsini evde çalışmıştım ama onlar da bir iki saat falandı. Günün yedi, sekiz  saati dövüş dersi alıyordum sabahları koşuya çıkıyordum eve geldiği zamanlar babam başka birilerine ayarlayıp o kişilerle dövüşüyordum sadece dövüşlemekle de sınırlı kalmıyor daha birçok testten geçirilyordum hatta tam olarak daha yeni iyileşmeye başlamıştım ama her iyileşmeye başladığım yaranın üstüne tekrardan başka yaralar ekleniyordu.

Babam normal dünyada ise normal bir iş adamıydı galiba buna ceo deniliyordu tam olarak bu konular hakkında fikrim  yok.

Annem ise ben çok küçükken trafik kazasında ölmüştü
Ve bir tanede küçük kardeşim varmış annem den değil babam annemi aldatmış bunu babam gizlice telefon konuşurken duymuştum.

YERİN ALTINDAKİ EVREN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin