Tam aşağıya indiğimde babamı gördüm ve onun yanında da bir kadın. Lara.
Ona baktığımda oda bana yutkunarak baktı, sonra ise kafasını dikleştirdi ve nefret ile bakmaya başladı.
Çok uzun zaman oldu onu canlı görmeyeli.
Babamın koluna girdi ve nefret ile bakıyordu.
O bana öyle bakıyordu ama ben onu çok özledim.
Aşağıya tam olarak indiğimizde herkes bize bakıyordu ama ben tek bir kişiye o ise bana.
Babama döndüğümde gerilmişti benim daren ile kol kola olmama mı yoksa yıllar sonra kardeşimi görmüş olmam mı?
Dareni kolumu kolundan çıkartıp yavaşça aşağıya kaydırdı elini ve elimi tuttu ve bende bakışlarımı Lara ve babamdan çekip daren'e döndüm ve hafifçe tebessüm ettim.
"Özledin mi?" Kulağıma yaklaşarak hafifçe fısıldamıştı ve o zamanda dans etmeye hazırlanıyorduk.
Elllerimizi kaldırdı ve diğer elini de belime koydu bende boşta kalan elimi omzuna koydum ve dans etmeye başladık.
You're The One That I Want - John Travolta, Olivia Newton-John
İstediğim sensin.
"Hayır özlemedim." Çok özledim.
Oda özlediğimi anladı ama bir şey demedi sadece yüzüme bakıp gülümsedi ben ise sadece yüzüne baktım.Biraz daha dans ettikten sonra ortam kalabalık olmaya başladı, dans etmeye çıktı herkes ve bende kollarımı tamamen Daren'in boynuna doladım oda belime.
Vücutlarımızın arasında hiç mesafe yoktu ve bu benim stres olmamı sağlıyor.
Gözlerimi Daren'den ayırıp derenin arkasına baktığımda gördüğüm görüntü ile dans etmeyi kestim.
Daren neden durduğumu anlamadığı için yüzüme bir kaç saniye baktı.
"Babam bir kere bile saçımı okşamadı daren, ben kötü bir evlat mıyım?"
Böyle söylemem saçmalıktı aslında sadece dans ediyordu, ama bilgisayarında çınar karaca diye arttığında Lara ve babamın fotoğrafları karşıma çıkıyor.Hemde babam hiç mutlu olmadığı kadar mutlu gözüküyordu, babamı nadir gülerken gördüm ve bu hep bilgisayarın karşısındaydı yanında ise hep Lara vardı.
Arkasında ne olduğunu bildiği için dönmedi ve yüzünde karışık bir hal vardı sanki ne demek gerektiğini bilmiyordu, sorumunda cevabını beklemiyorum zaten.
"Oturalım mı artık yoruldum." Yoruldum.
Daren itiraz etmedi ve birbirinden ayrıldık ve Daren elimi tuttu bize özel hazırlanan masaya geçtik masalar bar masası olduğu için oturacak yer yoktu.
"Senden daha iyi tanıyorum babanı evren ." Daren'in konuşmasıyla daren'e döndüm.
Cevabımı beklemeden devam etti Daren "çınar gösterişi sever insanların gözünü boyamayı çünkü bu dünya sahte ve Çınar da sahte insanlara sahte bir imaj veriyor, kendini göstermeye sever, yanlış anlama güzelim babanı asla kötülemiyorum ama çınarın yapacağı hiç belli olmaz sever ama yarın döver, güler ama yarın sana yapmayacağı şey kalmaz, sen eğitmenin tarafından eğitildin biliyorum baban nasıl eğitmen gerektiğini eğitmenine söyledi ama beni direkt çınar karaca eğitti evren çok küçük yaşımdan beri tanıyorum ve hala nefret ediyorum."
Söyledikleri ile bir kaç saniye sesizce bekledim, bunlara şaşırmam gerektiğini söylüyordu.
"Sen nasıl dayandın." O kadar anlattığı şey arasında babamın eğitimine nasıl dayandığını merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERİN ALTINDAKİ EVREN
RomanceBir taht. İki savaşçı. Ve sayılamayacak kadar düşman. Evren karaca babasından sonra babasının yerine geçmek için küçük yaşından itibaren eğitim almaya başlar. Normal çocuklar gibi okula gitmez evde eğitim görür ve yine eğitime devam eder . Herkesin...