ölü Bir Beden

20 7 0
                                    

Herkes kelebek koyabilir mi buraya ?🦋

Bölüm şarkısı: fluxxwave (lay with me) slowed+reverb
Anti, Clovis Reyes

iyi okumalar.

🦋🦋

Yukarıdan bir ses geldi.

"Adamı yakaladık ama Rüzgar kalbinden vuruldu, koşun!" Dedi bir ses yerimde kas katı kesildim.

Kimse bir şey olmasın

Kimse ölmesin.

Hayatımdan önemli rolü olmasa da kimse çıkmasın.

Hemen koşturarak yukarıya çıktığımızda, yerde yatan yaşlı bir tane adamı gördüm, ve onun yanında tüm ekip etrafına toplanmış ve yerde kalbinden kanlar akan bir Daren Bolat.

İlk basta ne yapacağımı bilemedim, herkes Daren'in etrafına toplanmıştı.

Koştum ve hemen onların arasından geçip Daren'in yanına diz çöktüm.

" Böyle durmanız kimseyi iyileştirmiyor" Dedim sakin kalmaya çalışarak.

"Metehan ve Egemen siz şu yaşlı adamı paketleyin atın arabaya onunla sonra ilgileniriz, ısabelle ve Raye siz Metehan ve Egemen'i koruyun her ne kadar herkesi öldürmüş olsakta işimizi garantiye alalım." Dedim bir yandan konuşuyor bir yandan ise üstümdeki tişört'ü çıkartıyordum.

Kimse beni sorgulamadan dediğimi yapmaya başladılar.

"Umut ve Eren, Daren'in kollarına girin bizde diğer arabaya bineceğiz, ben ve Noah koruyacağız.

Elay'a baktığımda titrediğini gördüm, her şeyde korkuyordu bir gün onunla oturup konuşacaktım.

"Elay sen Umut ve Eren'in onu geç bizde Noah ile senin önüne geçeceğiz ortamında kalmış olacaksın, sen sadece kendini koru yeter." Dedim, hala Daren'in kalbine tişörtümü bastırırken.

Ela sadece kafasını salladı dediğim şekilde umut veren Daren'i kaldırdı Elay aramıza geçti Noah ve ben elimize silahlarla önden çıktık.

Diğerleri ise adamı çoktan götürmüşlerdi.

Merdivenlerden yavaşça aşağıya doğru indik arkamızdan geliyorlardı.

Derenin birinci yerindeydi çünkü onu taştıklarında bazen hafif hafif inliyordu.

Aşağıya indiğimizde etraf kan içindeydi ve iğrenç kokuyordu dışarıdan ses geldiğinde hemen silahımı o yöne doğrulttum.

Arka kapıdan geliyor olmalıydılar o yüzden hemen Umut Erene döndüm.

"Ön kapıdan çıkın hızlı olun ela'yı sen de onlarla git Noah sen onları koru ben buraya hallederim." Dedim ciddi bir sesle.

Dediğimi yaptılar ve kendim kaldım sesler daha da yakınlaştığı için hemen merdivenin altına girdim ölen adamların yanından Bir tane daha silah aldım ve silahların birisini bir tarafa birisini bir tarafa tuttum.

Beş adam birden içeriye girdiğinde vakit kaybetmeden kurşunları üstlerine  boşalttım.

Hepsi öldüğünde dikkatlice ayağa kalktım etrafıma bakaraktan ben de ön kapıdan çıktım.

Çok ses olduğu için birazdan buraya polisler toplanırdı o yüzden hemen ben de arabaya bindim.

"Şimdi,buraya polisler geleceği için şüphe çekecekler burada ne olduğunu anlamayacakları için ben gireceğim ve içeride babam olduğunu söyleyeceğim dikkat çekmemek için şüpheye bizden kaldıracağım tamam?" Dedim.

YERİN ALTINDAKİ EVREN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin