4.

388 21 10
                                    

Siedziałam na telefonie dopóki nie przyszła do mnie pewna wiadomość. Szybko spojrzałam na powiadomienie i od razu weszłam w czat z tą osobą. Okazało się że był to mój chłopak..

SMS Kuba🥀

Gdzie ty do cholery jesteś?!
Nie było cię w szkole od kilku dni a w twoim domu nikt nie otwiera!

Przepraszam Kuba ale musiałam się przeprowadzić..

To mogłaś mi przynajmniej powiedzieć!
Ja siedzę i się zamartwiam bo tak nagle zniknęłaś i nie było po tobie żadnego śladu a ty postanawiasz nagle się przeprowadzać. Dość to koniec.

Kuba.. ja nie chciałam znikać i was tam zostawiać ale nie miałam wyboru.. moja mama musiała wyjechać a ja zamieszkałam z ojcem bardzo daleko od naszego miasta..

Powiedziałem już. To koniec. Nie pisz do mnie więcej.

Dobrze. W takim razie powodzenia na dalszej drodze życia.

Nie Możesz Wysłać wiadomości do tej osoby ponieważ ta osoba nie jest dostępna już w tej aplikacji.

Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Położyłam się i zaczęłam po prostu płakać. Ni wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Czy pogadać z kimś czy może zamknąć się w sobie. Po chwili namysłu postanowiłam zadzwonić do mojej przyjaciółki. Elizy. Szybko włączyłam telefon i połączyłam się z nią na face time. Minęła chwila a dziewczyna w końcu odebrała.

E- BOZE FAUSTYNA W KONCU ZADZWONILAS.

F- przepraszam ale kompletnie zapomniałam gdy tu przyjechałam że miałam do ciebie zadzwonić.

E- opowiadaj jak tam u ciebie. Jak się mieszka w nowym miejscu? Chce wiedzieć wszystko ze szczegółami.

F- dobrze ale zaraz do tego wrócimy. Najpierw.. pamiętasz może Kubę?

E- eeee tak a coś się stało?

F- od dawna chciałam z nim zerwać bo czułam że to nie jest już to samo.. nie pożegnałam się z nim jak wyjeżdżałam a on napisał do mnie.. był strasznie wkurwiony i powiedział że to koniec.

E- o boże kochana.. wiem że go kochałaś ale on nie był ciebie wart. Wykorzystywał cię tylko więc według mnie to nawet lepiej dla ciebie.

F- no niby dobrze że ze mną zerwał ale jednak będzie mi go brakować.

E- kobieto zastanów się co ty mówisz wgl. Spójrz na to jak on ciebie traktował. I jego ma ci być teraz szkoda? Ty masz za nim tęsknić? Nie ma opcji. Jesteś teraz na nowej drodze życia i nie ma tu miejsca dla takich osób jak on. Zapomnijmy o tym i opowiadaj jak tak u ciebie i gdzie mieszkasz.

F- no powiem ci że mogło być gorzej. Okazało się że tata bardzo mnie kocha i cały czas o mnie mówił.. a tak wgl chyba nie mówiłam ci o czymś.

E- dawaj

F- okazało się że mam brata bliźniaka. Patryka. Szczerze jest super nie mam na co narzekać. Chyba cieszy się że mnie w końcu spotkał i bardzo się o mnie troszczy.

E- o stara tego to ja się nie spodziewałam.. lady chociaż? Jak brat bliźniak to musi być.

F- no jest przystojny i ładny ale oczywiście nie tak bardzo jak ja hehe

Może go lubię? | FARTEKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz