Sedmnácti letý, blonďatý syn Hokageho, seděl spolu se svou černovlasou přítelkyni, na Kage hoře, kde seděli v menším výklenku. On opírajíc se zády o stěnu, s nataženýma nohama, jeho dívka, sedící mezi nimi, zády opřena o jeho hrudník a tulí se k sobě. Každý má v ruce cigaretu, Boruto si cigaretu přiloží k ústům, potáhne a vyfoukne kouř. Oba by měli být na misi, ale oni nejsou, nechtějí, jak jeho otec tak zbytek vedení vesnice, je jen zneužívá, díky jejich dobré spolupráci a pak je jen pokárají pokud udělají sebemenší chybu. Za posledních deset misí ani nedostali zaplaceno a neměli ani čas na odpočinek a tak se rozhodli, že na to kašlou, ani jeden nemají čelenky Konohy a jen si tak pokuřují při západu slunce. Sarada se zády přitulí ke svému milenci. Nikdo neví o jejich více nežli přátelském vztahu.
,,Vezmi si jak budou zmatení, když se dozví, že jsme na misi nebyli.'' Ozve se Sarada a k rtům na nichž je černá rtěnka, si přiloží cigaretu a potáhne. Boruto se zasměje, donutí jí jemně zaklonit hlavou, rukou na které má prsteny a nemá cigaretu a políbí jí. Sarada příjemně zamručí a polibek mu oplatí, vydechne mezitím kouř, i do Borutových úst. Boruto jejich polibek prohloubí, je mu úplně jedno, že Saradě zničí rtěnku a že jeho rty také změní barvu, a on ví, že i když Sarada bude mrmlat, tak že si to užívá, miluje když tohle udělá, miluje, když se nad ní povyšuje, ale jen když je nikdo neviděl. Po chvíli od sebe oddělí, oba dýchají nahlas, dravé polibky, oba je milovali. Boruto se zazubí, a potáhne si, stejně jako Sarada, ale ihned si jej přitáhne zpět do polibku. Polibky jsou dravější, a dravější, ale vědí, že nesmějí zajít dál.
Proto se od sebe odtáhnou a dokouří cigarety, odhodí nedopalky a oba pozorují vesnici. Boruova ruka je okolo Saradina pasu, ale dlaň je pořád okolo jejího krku, Sarada má jednu ruku na jeho stehnu a druhé ruce mají propojeny a položeny vedle nich. Boruta po nějaké době přestane bavit jen sedět a tak opatrně oddělá Saradiny vlasy a rty nalepí na její krk, Sarada spokojeně zamručí. Ona ví, že až mu jednou dovolí, aby si ji vzal, tak že její tělo bude uctívat. Jemný sten unikne jejím ústům, a Boruto se pouze usměje, sice spolu napřímo nespali, ale to neznamená, že neexperimentují, proto tenhle zvuk důvěrně zná a miluje a je to pro něj jako zpěv sirény, je ochotný udělat cokoliv, aby tento zvuk slyšel častěji. Jenže podle tradic se spolu nesmějí vyspat dokud se nevezmou, jenže Sarada pochybuje, že jejich vztah kdokoliv podpoří.
Aniž by o tom Sarada věděla, Boruto už před týdnem požádal Sasukeho o ruku jeho dcery, sice to byla spíše sebevražedná mise a málem přišel o hlavu, ale nakonec Sasuke svolil, ale pod podmínkou, že jeho dceru bude chránit a že se nikdo nedozví o tom, že o jeho sovlení požádal, protože nadále bude dělat že je proti, i když už rok je smířený s tím, že spolu skončí. Boruto mu nabídl, že pokud chce, je ochoten i bojovat, aby mu dokázal, že je ruky jeho dcery vhodný, ale to Sasuke nechtěl, věděl jak moc blonďák pro jeho dceru znamená, ale oceňoval Borutovu, sice stupidní, ale odvahu. Proto o tom Sarada nevěděla. Jenže Boruto už jen čekal, až mu známý vyrobí prsten, pokoušel se o to sám, ale nevypadal dokonale a on chtěl pro svou přítelkyni dokonalost, protože ona podle něj dokonalá je.
Sarada jeho pozornost přitáhne tím, že se pohne a posadí se rovně, někdo jde. Odtáhnou se od sebe a on se snaží poznat čakru jenž se k nim blíží, ale to není potřeba, když se na okraji výklenku objeví Kakashi, a dívá se na ně. Je mu jasné co se dělo, ale nehodlá to komentovat. ,,Volá vás Naruto, máte problém.'' Oznámí jim. ,,Řekneš na nás že jsme tady?'' Podívá se na něj Boruto, on si je oba prohlédne. ,,Ne, ale máte deset minut, jinak vás půjde hledat Hinata.'' Oznámí jím a odejde, oba si povzdechnou a zvednou se. Hinata by je bohužel díky bykaguganu našla, a to už by se vysvětlovalo špatně. Proto se tedy vydávají za Kakashim do kanceláře Hokageho.
ČTEŠ
BoruSara OneShots
FanfictionJednodílovky na BoruSaru, nejedná se o jednu časovou linii. Fluff, Angst, vlastně cokoliv, co mě zrovna napadne Ve všech jsou Dospělí. 24. December Challenge 1 Jednodílovka jeden den * Příběh Není Psán Za Účelem Zisku. * Cover Není Můj, Mám Jej z Pi...