Vůně cukroví, svíček, světlo světýlek a sníh. Tomu Boruto říkal vánoce. Seděl na křesle u svých rodičů doma, vedle něj sedí jeho otec a v kuchyni je jeho matka a sestra a pečou cukroví a večeři. Na tváři mu tak hraje úsměv, je rád že jsou po letech s válkou, neshody a dalším, pospolu. Boruto se s úsměvem dívá z okna. Jeho otec si mezitím čte knihu, jako obvykle. Za chvíli by měla přijít jeho těhotná přítelkyně a její rodiče. Sakura a Hinata trvají na tom, že se vánoce musí slavit pospolu, přeci jen, teď už pro to mají výmluvu, samo sebou, Narutovi a Sasukemu se to moc nelíbí, ale moc nenadělají.
Když se tedy ozve zvonek. Boruto tam jde a ihned toho lituje, protože v momentě co otevře dveře, má v obličeji sněhovou kouli. Ozve se smích jeho přítelkyně a on si otře oči a zářivě se na ně usměje. Pustí je všechny dovnitř. Sakuře a Saradě pomůže z kabátu. Sakura se ihned vydá do kuchyně a Sasuke za Narutem. Tak zůstanou Sarada a Boruto spolu sami na chodbě. Ihned si dívku prohlédne na sobě má černé volnější kalhoty, huňaté ponožky, černé triko s dlouhým rukávem a jeho mikinu na zips, jenž si odepnula, díky tomu jde vidět její bříško. Když má mikinu zapnutou, nejde ani moc poznat, že je v očekávání. ,,Ahoj.'' Usměje se na něj, vidí kam směřuje jeho pohled, je to časté. ,,Ahoj, jak ti je?'' Usměje se a políbí hřbet její ruky jenž mu položila na hruď. Dívka se tiše zasměje a natáhne se pro polibek. Jindy by to neudělala, ale od momentu co ví o svém těhotenství, je tulivá a on si nestěžuje. S radostí jí políbí, jen se s ní kousek posune, aby jí políbil pod jmelím. Ona se zasměje, ale neprotestuje, je ráda, že blízko svého přítele, neviděli se dva dny, a to se moc nestává, takže jí chyběl.
Po chvíli se vydají do obývacího pokoje, kde se dohadují Naruto a Sasuke. Hinata, Sakura a Himawari nosí pomalu na stůl. Sarada se vydá, že jím pomůže, ale to jí nedovolí, ta má odpočívat. Ta si sice tiše stěžuje, ale chápe to. Nikdo nechce aby se jí něco stalo, sice si přijde zbytečná, ale nehádá se. Protože když po nic nechtějí, může se tulit k Borutovi. Její otec to sice nerad vidí, ale už si začal zvykat.
Přeci jen na konci zimy se začnou stěhovat do vlastního. Jejich malé by tu mělo být v létě a to, už chtějí mít hotovo, aby se nemohlo nic stát. Jejich přátele jim nabídly pomoc a oni rádi přijali, přeci jen brzy Sarada nebude moct dělat většinu věci a pomoc se jim bude hodit. Sice si kvůli tomu přijde zbytečně slabá, ale aktuálně má na starosti něco důležitějšího než-li své ego.
Po jídle se sejdou všichni u menšího stromku. Himawari si vyprosila roli rozdávače. Nikdo vlastně nic proti neměl. Jediné jí něco Sarada tiše řekla, Hima přikývla a poté se vydala rozdávat dárky. Když přišlo na poslední dárek, Hima a Sarada na sebe kývli. Podezřelé. Himawari teda vezme větší krabici a donese jí Borutovi. ,,Prý to máš otevřít až později.'' Sdělí mu, on povytáhne obočí, ale poslechne. Dívky se na sebe usmějí, ale nic neřeknou. Borutovi to přijde divné, ale nic neříká. Když se do rozdají všechny dárky. Himawari si rozbalí ty své a začnou si všichni povídat a jíst cukroví. Boruto si k sobě jemně přitáhne Saradu a ta se k němu přitulí a spokojeně zavře oči. Úsměv hraje na jeho tváři stejně jako na té její. Jsou oba dva spokojení, stejně jako i všichni okolo nich.
K půlnoci se všichni vydávají spát. Sarada s Borutem u něj v pokoji. Sakura se Sasukem v pokoji pro hosty. ,,Otevři to.'' Usměje se Sarada na Boruta když položí zabalený dárek na postel. On povytáhne obočí, ale kývne a dárek pomalu rozbaluje. Sarada se na něj nervózně dívá. Do otevře krabici a vyvalí oči, jenž se zalijí slzami. V krabici se nachází dvoje miminkovské dupačky, fotka z ultra zvuku a vzkaz napsaný Saradou. ''Double Trouble.''
Borutovi oči jsou zality slzami když si k sobě svou přítelkyni přitáhne a do ucha ji zašeptá. ,,Toto jsou nejlepší vánoce a dárek na světě.''
ČTEŠ
BoruSara OneShots
FanfictionJednodílovky na BoruSaru, nejedná se o jednu časovou linii. Fluff, Angst, vlastně cokoliv, co mě zrovna napadne Ve všech jsou Dospělí. 24. December Challenge 1 Jednodílovka jeden den * Příběh Není Psán Za Účelem Zisku. * Cover Není Můj, Mám Jej z Pi...