,,Počkej to mi chceš říct, že jste spolu pět let a ještě jste spolu nespali?'' Směje se Saradě Chocho. Ta je rudá, všechny holky spolu jsou na jídle v restauraci, protože kluci se rozhodli vyrazit si. A tak nějak se u stolu rozproudila konverzace o sexu a Sarada neřekla ani slovo a tak si Chocho vyvodila tento závěr. ,,To jsem neřekla!'' Ohradí se Sarada. ,,Za poslední půl hodinu si neřekla ani slovo.'' Podpoří Chocho Himawari, která si vloží rýži do úst. ,,Protože mi není příjemné o tom mluvit. Spali jsme spolu, ne často, ale spali stačí?'' Sarada je rudá, ale jinak by jí nedaly pokoj. Ony nepotřebují vědět, že se spíše pokouší se spolu vyspat, ale Sarada je až moc plachá ohledně svého těla, po různých bitvách má spoustu ran a cítí se ohledně nich špatně, Boruto, její přítel, to ví a respektuje to, ona ví, že on by rád posunul jejich vztah dále, ale ona se toho bojí. Párkrát spolu spali, ale o nic o čem mluví holky, se ani nepokoušeli, Saradu to vnitřně mrzí, ale není schopna se do toho donutit.
,,Nebojíš se, že tě podvádí?'' Zeptá se Sumire a Saradin svět se zastaví, tohle jí nikdy nenapadlo, věřila Borutovi, více než sobě samé. Dokonce jídla neřekla ani slovo, pak jen zaplatila a odešla, přemýšlela nad slovy Sumire. Nebojí se, že by to Boruto udělal, ale o to, že by to měl udělat, měl by jí podvádět. Když přijde domů, myslí na to, o čem mluvily ostatní holky. Vydá se nahoru a vleze do tajné krabice co má ve skříni. Vytáhne jí a otevře, je v ní jeden set, odvážnějšího černého prádla. Nepřemýšlí, převlékne se do toho, přes to si oblékne jen Borutovu košili, kterou má do půli stehen. Po chvíli rozmýšlení, nachystá ložnici a sedne si na kraj postele.
Po půl hodině slyší dole hluk, Boruto přišel domů. Zavolá na Saradu, ale ta se neozve, on si tedy myslí, že spí a jde potichu nahoru. Když vyjde nahoru potichu otevře dveře a všimne si Sarady. ,,Ah, ahoj, myslel jsem že spíš.'' Usměje se a pak si všimne, co má na sobě a než se stihne zeptat. Tak k němu přijde a políbí ho, ne něžně a jemně jako vždy, ale dravě, neohrabaně. Nestěžuje si, ale je nejistý a tak se od sebe jemně odtáhnou. Saradě se do očí nahrnou slzy a otočí se, zády. ,,Co se děje? Ublížil jsem ti?'' Boruto je zmatený. ,Ne to já, omlouvám se, já.'' Zakoktá se ale pokračuje. ,,Jen chtěla jsem ti udělat radost.'' Špitne a kouká do zemně, jemně si jí otočí k sobě, setře jí slzy a políbí jí na čelo. ,,Asi chápu co jsi chtěla udělat, ale já tě nechci nutit, nepotřebuji, aby jsi se pro mě nutila do něčeho co nechceš.'' Kouká na ní starostlivě, nikdy nechtěl aby se tak cítila. ,,Jenže já se cítím špatně, každá holka splní svému partnerovi všechno, a já nejsem schopná ani základu.'' Šeptá a snaží se aby se jí netřásl, ale nejde to, trápilo jí to dlouho a teď se vše sype jako domek z karet. ,,Nevadí mi to, Sarado, miluju tě více než sebe a to že spolu nespíme? Nevadí mi to, stačí mi, že jsi u mě, že mě necháš tě objímat, sice postupujeme pomaleji, než ostatní, ale mi to nevadí, klidně počkám roky, jen proto aby jsi se cítila dobře.'' Dívá se jí do očí. ,,Divím se, že mě nepodvádíš.'' Špitne Sarada Boruto zbledne a i když Sarada chce pokračovat, ale Boruto jí nenechá. ,,Nikdy, Nikdy bych tě nepodvedl, miluju tě a nedovolím, aby jsi se o tohle bála, pokud chceš, nebudu nikam chodit.'' Je z toho dost vyplašený, to ho ale Sarada uklidňuje. ,,Nemyslím si, že mě podvádíš, vím, že ne, nechci aby jsi se omezoval, jen říkám, že bych se nedivila, jsem zbytečná.'' Šeptá a jemně ho pohladí po tváři. Boruto jí jemně políbí. Sarada mu to jemně oplatí. ,,Nikdy bych to neudělal, ano někdy mě mrzí, že je to tak složité, ale vím, proč to tak je, nenutím tě a nikdy nebudu, dokud mi dovolíš tě alespoň líbat a objímat a hýčkat, budu spokojený, dokud tě budu mít po svém boku, budu nejspokojenější muž na světě.'' Dívá se jí do očí, Sarada se znovu rozpláče. On jí obejme. ,,Miluju tě, pokusím se být lepší a neboj, nikdy ti to nezakážu, miluju když mě objímáš a líbáš.'' Šeptá Sarada a objímá jej. Večer stráví koukáním na filmy a mazlením.
ČTEŠ
BoruSara OneShots
FanfictionJednodílovky na BoruSaru, nejedná se o jednu časovou linii. Fluff, Angst, vlastně cokoliv, co mě zrovna napadne Ve všech jsou Dospělí. 24. December Challenge 1 Jednodílovka jeden den * Příběh Není Psán Za Účelem Zisku. * Cover Není Můj, Mám Jej z Pi...