Bu bölümde biraz cringe sahneler olacaktır bunları kaldıramayanlar okuma ya bilir herkesin kendi kararı. Lütfen ciddiye almadan okuyun!
Minho ile sakin bir şekilde gidiyorduk ki telofonuma gelen mesaj ile içini kaplayan korku bir oldu neredeyse 21 gündür görmediği babası ona mesaj atmıştı.
Mesajlar
Bilinmeyen numara: Nasılsın küçük kızım?
Eunji: Pardon siz kimsiniz?
Bilinmeyen numara: Beni hatırlamadın mı küçük kızım? Ben seni çok seven baban.
Eun-ji: Ne istiyorsun benden?
Ve ayrıca sen beni hiç sevmedin.
Kızını seven bir baba kızına böyle şeyler yapmaz.Bilinmeyen numara: Küçük hanım bakıyorum da size bir özgüven gelmiş, acaba bunun nedeni nedir öğrene bilir miyim?
Eun-ji: Nasıl yapıcaksın onu üç haftadır seni görmüyorum bile bırak peşimi!
Bilinmeyen numara: Meram etme güzel kızım seni bulmama az kaldı. Seni bulduğumda ilk yapıcağım iş seni o şirketten almak olucak. Ve eğer biri ile birlikteysen senin canını yakıcam.
Eun-ji: Artık senden korkmuyorum! Anladın mı? Artık ben mutluyum! Sende kendi iğrenç üzgün hayatında başarılar diliyorum baba, artık bana karışamazsın çünkü ben sevdiğim adam ile çok mutluyum artık beni sevip koruyan biri var hayatımda ve bu hayatımda sana yer yok.
Bu kişi engellendi engeli kaldırmak için dokunun.
Eun-ji'nın içinde kötü bir his vardı, bunu ne kadar Minho'ya beli etmemeye çalışsa da Minho anlamıştı birşeyler olduğunu ve Eun-ji'ye dönüp iki omzundan tutup onu hafifçe saladı
"İyi misin? Yoksa ben yanındayım diye mi bukadar geriliyorsun?"
İşte bir şeyler olduğunu anlamıştı. Şimdi ne dicektim? Açıkçası yalan söylemekte iyi olduğum söylenemezdi ve genelde insanlara yalan söyleme gereği de duymadım.
"
Hayır sadece... açıkçası sana dürüst olucağim Minho. B-babam az önce bana mesaj atı ve beni bulucağını söyledi ve eğer biri ile birlikde İsem canımı acıtacağını söyledi bende biraz özgüven yapıp ondan korkmadığını ve bir erkek arkadaşımın olduğunu söyledim"
Son söylediğim cümle ile Minho'nun afaladığını gördüm ama bunu umursamamaya çalıştım.
"Peki gerçekten bir erkek arkadaşın var mı?"
"Hayır. Hep babamdan korktuğum için bir erkekle tanışmadım."
"Peki ne için korkuyorsun?"
"Ben bir erkeğe yanlışlıkla baksam babam beni ölesiye dövüyor ve şimdi 8 erkekle aynı evde kalıyorum Minho. Beni bulursa ben ne yapıcam? Öldürü o adam beni"
Bunları derken gözlerim dolmuştu ve Minho'nun bana sarılması ile nedense kendimi güvende hisetmiştim sanki kalbim yerinden çıkıyormuş gibi nedense bu hissi sevmiştim ve Minho saçlarımı yavaşça severken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]
RandomJYP şirketinde stajyerlik yapan masum anksiyete si olan bir kızsın bir gün JYP nın seni odasına çağırması ile başladı herşey JYP seni Stray Kids grubuyla çıkış yapıcağını söyledi ama onlar seni çok sevmiş gibi görünmüyordu ( bu benim ilk hikayem ve...