Eun-ji: Bu aralar çok yoruluyorum ama bu haftam iyi geçti.
Baban cidden hapise mi girdi
Eun-ji: Benim bir annem ve birde üyelerden başka ailem yok.
Ölmen gerekiyor bunu Biliyormusun?
Eun-ji: Beni yanlış anlamayın ama insanların yaşayıp ve ölmesi sizin elinizde değil siz Tanrı değilsiniz ve beni yanlış anlıyorsunuz.
Neden yanlız yayın açtın eziksin yalnızsın🤣🤣
Eun-ji: üyelerin işi olduğu için yanıma gelmediler yoksa beni yalnız bırakmazlar.
Birakmazlar değil mi? Yani isteseler gelirlerdi yanıma?
Minho'nun duyguları ile oynadın
Eun-ji: Haklısınız Minho'nun duyguları ile oynadım.
Minho'dan
Eun-ji yayınını izliyorduk yorgun ve üzgündü beli oluyordu ama belli etmemeye çalışıyordu ama çok belli oluyordu. Sesi titriyordu
Eun-ji: "Minho'nun duyguları ile oynadın... Haklısınız Minho'nun duyguları ile oynadım"
Minho: Cidden böyle insanlar kendine Stay mi diyor?
Hızlar ayağa kalkıp alt kattaki genelde canlı yayın açtığımız odaya gittim. Sertçe kapıyı açtığımda Eun-ji'nin gözleri beni buldu. Yavaş şekilde yanına gidip bende oturdum ve kameraya selam verdim.
Minho: Merhaba Stayy.
Eun-ji: Geleceğini bilmiyordum oppaü.
Minho: yanlız başına canlı yayın açmanın istemedim.
İçten bir şekilde Minho'ya gülümsedim bu sefer yorumlar değişmişti
Minho ondan uzakdur.
Minho oppa çok tatlısın.
Minho ona yaklaşmak o sürtük.
Siz Barıştınız mı?
Minho: Biz küsmemiştikki sadece biraz yorulduğumuz için ara vermiştik.
Ne dedi ne dedi? Yorulduğumzu için aramı verdik. Bu çok hızlı olmadım. Minho bu şekilde söyleyince yorumlar yene değişti.
Cidden mi?
Çok tatlısınız.
Halağa iğrenç sin Eun-ji yene duyguları ile oynicaksın.
Eun-ji 💜🖤
Cidden mi? Bu insanlar şaka mı? Hepsi iki yüzlü böyle insanlar bence kendilerine 'STAY' dememeli.
Kalp yaparmısın?
Yorumu Minho sesli bir şekilde okudu ve bende ona baktım oda bu yorumu onayladı. İkimizde kalp yapıp bir kaç Saniye bekledik.
Minho: Bu gün ne yedin sen?
Minho'nun ani sorusu ile ona doğru baktım. Nereden çıktı ki şimdi bu?
Eun-ji: sabah Elma yedim. Öğlen hiç birşey. Akşam da karışık salata yedim.
Minho: Gün içinde daha fazla yemek yemeli sin Eun-ji.
Onu nazik bir şekilde başım ile onayladım. Elime telofonumu alıp yorumlara bakmaya başladım çoğu yorum Minho içindi.
Herkezden çoooo...K özür diliyorum size bukadar kısa bir bölüm attığım için ama benden bölüm istiyorsunuz ama ben zorla yaza biliyorum. Ve diğer La Mia Donna hikayemize de bölüm yetiştirmem gerek bölüm sırası bende olduğu için. Sizi çok seviyorum 💜🖤💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]
РазноеJYP şirketinde stajyerlik yapan masum anksiyete si olan bir kızsın bir gün JYP nın seni odasına çağırması ile başladı herşey JYP seni Stray Kids grubuyla çıkış yapıcağını söyledi ama onlar seni çok sevmiş gibi görünmüyordu ( bu benim ilk hikayem ve...