Herkez sesiz bir şekilde dondurmasını yiyordu. Gözlerim I.N'in üstündeydi. Ortam sessizdi bu sessizliği Felix bozdu.
Felix: Eun-ji Dün akşam ben yattıktan sonra yazdıklarını okudum bence çok iyi olmuş
Eun-ji: Teşekür ederim ama daha çok az yazdık en az iki dakikaya yapmalıyız şarkıyı.
Felix: Daha zamanımız çok onu da yapa biliriz kısa sürede.
Gözlerim ile Felix'i onayladım. Sıkılmıştım birşeyler yapmak istiyordum ama aklıma bişey gelmiyordu o sırada I.N konuştu.
I.N: Eun-ji senin diyet programın yokmu?
Biyan gözlerim elimdeki dondurmaya kaydı. Ahh nasıl unuturum böyle birşeyi. Ama çok lezzetli dondurmaç
Eun-ji: Aman tanrım haklısın nasıl unuturum ben bunu.
Oturduğum koltuktan kalkıp mutfağa doğru ilerledim ve dondurmanın çöpe attım. Arkamdan birinin geldiğini fark ettim. O kişi I.N di sonunda onun ile baş başa kalmıştım ama o beni umursamadan bardaklarını olduğu dolaptan bir bardak aldı ve sonrada masadaki sürahiden bardağına su koydu.
Eun-ji: sence konuşmamız gereken şeyler yokmu I.N?
I.N: Ne gibi E-un-ji?
Eun-ji: Minho neyi biliyor?
I.N: Biliyormusun Eun-ji artık yoruldum buyuzden sana gerçeği söylicem.
Eun-ji: Ne gerçeği?
I.N: Bu gruba benim sayemde alın dın. Sana aşıktım ben. Bunu tüm üyeler biliyordu Minho bile. Seni hep izliyordum ama yanına gelemiyorum çünkü çünkü sen stajyer din. Şirket izin vermiyordu. Yetenekliydin. JYP'ye bizim gruba alınman için çok uğraştım senle yakınlaşicam diye. Çok heyecanlıyım gruba geliceğin gün hep üyelere sende bahsediyordum.
Flashback
I.N: Çok yetenekli, çok güzel, çok dikkatli biri
Chan: Şu bebek ekmeğe bak nasıl aşık olmuş.
Minho: Bide kızı benim kapmak yokmu.
I.N: Önünde duran yok hyung görücez
Minho: iki gözünü aç ve dikkatle izle küçük ekmek I.N
Flashback end
I.N: Sadece bana inat yaptı. Oysa ben seni çok sevmiştim senin gruba gelmen için çok çabalamış tım san aşıktım ben ama yene başarısız oldum aşkta da.
Gözlerim dolmuştu şuan karşımda I.N ağlıyordu herşey yalan mıydı? Duygularım ile mi oynadı? Sadece üste çıkma hırsı yüzünden mi duygularım ile oynadı? Demek herşey bukadar basit. Daha fazla I.N'in o haline dayanamadım ve ona sımsıkı sarıldım. Geri çekildiğinde I.N'in gözünden akan yaşları sildim.
Eun-ji: peki diğer üyeler bişey demedimi?
I.N: Önce hepsi bunun yanlış olduğunu söyledi. Sonra onlarda kendini iyice kaptırdılar olaya. Her sizin mutlu olduğunuz an gülsem bile... Senin kolundaki çizikler gibi kalbime çizikler atılıyordu Sen mutluydun ama yanında ben varken mutlu olmanı daha çok isterdim. En çok ta bu olaya Chan, Hyunjin ve Han karşı çıktı ama Minho dinlemedi Bilirsin Minho'nun inadını.
Eun-ji: I-I.N b-ben ne demeliyim bilemiyorum (benede ne yazmalıyım devamına bilmiyorum üğğğ)
I.N: Kaderim de bu varmış demek ki.
Eun-ji: kaderini kendin yazarsın I.N
Ne yapmam gerekiyordu? Ne demem gerekiyor I.N'e? Bu zamana kadar sadece üste olmak için benimle olmus oysa ben ona güvenmiştim. Biyan dünya başıma yıkılmış gibi hisetim. Oysa ben onu içten seviyordum en içten ondan başka kimsem yoktu. Hayat daha fazla nekadar acımasız olabilir ki?
Çok fazla dikkat çekmemek için geri içeri gittik üyeler bize bakıyordu oturmak için yer aradığımda Minho'nun yanı boştu ve bide ikili koltuk bende I.N ile ikili koltuğa uturdum Mşnhı gözlerini kısarak bana bakıyordu ama onu umursamadım. Telofonumu çıkarıp telofona bakıyormus gibi yaptım ve bişey görmüş gibi şaşırdım sahde bir şekildeç
Eun-ji: Buna sıl bişey ya çok ayıp grursuz sanırım bu kişi
Minho: neye bakıyorsun?
Eun-ji: Bitane video çıktı karşıma. Kız hayaleri için çabalıyor ve onu seven bir çoçuk var ama kız bunu bilmiyor bilse çoçuğa aşık olucak. Çoçuk uzun çabalar sonucuyla kızı arkadaş grubuna alıyor ona aşkını itiraf etmek için ama arkadaşı kızın duyguları ile oynayıp kendine aşık ediyor kızı.
herkez değişik bir şekilde bana bakıyolardı çünkü bu olay onlara tanıdık gelmişti
Han: bu olay bir yerden tanıdık geliyor bana.
Minho çatık kaşlar ile Han'a döndü ve susması için gözleri ile haraket yaptı (Bu nasıl açıklama kardeşim nys)
Minho: Peki o çoçuk sonradan kızı gerçekten sevmemiş mi?
Eun-ji: Duygularım ile oynadın!
Minho: Hayır
Eun-ji: Ne demek hayır ya! Benimle I.N'e olan hırsından dolayı sevgili olmadın mı?
Minho: İlk başta öyle olmuş olabilir ama şuan hiç birşey eskisi gibi değil
gözlerimden yaşları firar edrken sert bir şekilde ayağa kalktım. elimin tersi ile gözümden akan yaşları sildim.
Eun-ji: siz ikiniz kafamı çok karıştırıyorsunuz. B-ben ne yapıcam?
Chan oppa ayağa kalkınca tam o konuşucak ken ona sarıldım buna ihtiyacım vardı abim gibiydi o baba bile diye biliriz babamdan görmediğim ilgiyi ondan gördüm
Eun-ji: Oppa canım acıyor.
Önce tepkisiz kaldı sonra oda bana sarıldı ve yavaş bir şekilde odama götürdüp beni yatağıma oturttu ve oda yanıma oturdu.
Chan: Eun-ji bu hayata seni mutlu edip, seni düşünen biri ile olmalısın mutlu olduğun kişiyi seçmelisin.
Ağğğğ ben şimdi bu kızı kim ile yapıcam bilmiyorum olaylar karıştı amk help kim ile yapim ben bu kızı. ben bir türlü karar veremediğim için kısa oldu biraz hikaye bide aşırı hastayım oyuzden sorry. Eğer saçma bir part olmuşsa eğer bana söyleye bilirsiniz düzeltirim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ile hayal et ( istenmeyen üye) [DÜZENLENİYOR]
CasualeJYP şirketinde stajyerlik yapan masum anksiyete si olan bir kızsın bir gün JYP nın seni odasına çağırması ile başladı herşey JYP seni Stray Kids grubuyla çıkış yapıcağını söyledi ama onlar seni çok sevmiş gibi görünmüyordu ( bu benim ilk hikayem ve...